aftellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Veel suc6 gewenst.
    keep the focus going!

Comment

Originally posted by bruce View Post
      body poepje.
      sterkte met je gepompte pleppen.
      geef mij maar originele lekkere aatjes

Kom maar bij Beautje, Bruce!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Here I am, when you send me an angel
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          geef mij maar originele lekkere aatjes
          Gelukkig, ik ben niet de enige die niet houdt van verbouwingen. Vrouwen zijn mooi genoeg zoals ze zijn!
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
            Gelukkig, ik ben niet de enige die niet houdt van verbouwingen. Vrouwen zijn mooi genoeg zoals ze zijn!
            En daar wil ik nog aan toevoegen BP, dat hoewel het uiteraard je eigen keus is, ik het altijd nogal een ding vindt om om deze reden te laten snijden in een gezond lichaam. Jij bent een vrouwtje met 75A. Nou en? Dat ben jij. En je kunt jezelf een 75D aanmeten en je wellicht beter voelen over jezelf maar ik denk toch dat je jezelf voor de gek houdt. Want jezelf verander je niet. En wat is het daarna? Je neus? Je kin? Je grote teen?
            Ik zou zeggen acceptatie is een mooi goed, leer van jezelf te houden zoals je bent. Daar word je pas sterk van!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Reken daar nog bij dat grotere borsten niet per sé prettiger is. Ik kom van de 75G en sprong een gat in de lucht toen bij de laatste meting bleek dat ik was gedaald na 75E. Grote borsten hebben zeer goede ondersteuning nodig, dus stevige en dure BH's (80-100 euro) die precies op de goede maat moeten zijn (om de 2/3 maand laten opmeten in een speciaalzaak). Alsnog blijft er vaak veel gewicht aan je schouders hangen en kan het leiden tot chronische rug/nek/schouderklachten.
              Ook is veel kleding niet gemaakt op vrouwen met grotere cupmaten: ik moet bovenkleding standaard een maat groter kopen dan ik daadwerkelijk heb omdat anders mijn borsten er niet in passen. Dat leidt dus ook tot een slechtere pasvorm. Grote borsten lijken vaak heel erg leuk maar voor de vrouw zelf is het vaak een bron van ergernis.

Comment

succes!! niks mis met nep tieten!

Comment

Reken daar nog bij dat grotere borsten niet per sé prettiger is. Ik kom van de 75G en sprong een gat in de lucht toen bij de laatste meting bleek dat ik was gedaald na 75E. Grote borsten hebben zeer goede ondersteuning nodig, dus stevige en dure BH's (80-100 euro) die precies op de goede maat moeten zijn (om de 2/3 maand laten opmeten in een speciaalzaak). Alsnog blijft er vaak veel gewicht aan je schouders hangen en kan het leiden tot chronische rug/nek/schouderklachten.
                  Ook is veel kleding niet gemaakt op vrouwen met grotere cupmaten: ik moet bovenkleding standaard een maat groter kopen dan ik daadwerkelijk heb omdat anders mijn borsten er niet in passen. Dat leidt dus ook tot een slechtere pasvorm. Grote borsten lijken vaak heel erg leuk maar voor de vrouw zelf is het vaak een bron van ergernis.
                  Ik heb zelg ook 75A en zou ook graag wat kleiner willen.

Comment

Succes ermee, lijkt me een prima beslissing!

Comment

mooie beslissing succes met het herstel!

Comment

Sterkte ermee.

Ik heb het geld er niet voor over, ik vind ze te duur. Maar als dat niet zo was, had ik het ook gelijk gedaan. Aan je borsten kan je zelf gewoon nogal weinig doen.

Ik vind zon argument zon dooddoener... Dat is altijd het 1e wat wordt gezegd, dus dat weet ze ook wel. En alsof een goede plastische chirurg je niet wijst op de nadelen. En de maat die je kiest wordt niet alleen gekozen op basis van het cijfer en getal, je 'past' de protheses ook gewoon.

Enne... dat mannen nu blind staren op een cijfer en getal: oke. Maar jij en ik weten toch beiden dat een letter niet alleen bepaald wordt door het volume van de borst, maar nog veel meer door de vorm van de borst.
                        En dat een 70D een hele andere tiet is dan een 90D?

Comment

Ben ik het helemaal mee eens,
                          Als man begrijp ik heel goed wat vrouwen belangrijk vinden aan een lichaam, een mooie borst partij is voor de dame`s evenzo belangrijk als voor ons mannen ( anders hingen we niet aan de gewichten te zeulen).
                          Gelukkig dat ze tegenwoordig mooie protese`s hebben die er meer natuurlijker uitzien, dus gewoon lekker doen.
                          Is altijd goed voor je zelf vertrouwen.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                            Ik vind zon argument zon dooddoener... Dat is altijd het 1e wat wordt gezegd, dus dat weet ze ook wel. En alsof een goede plastische chirurg je niet wijst op de nadelen. En de maat die je kiest wordt niet alleen gekozen op basis van het cijfer en getal, je 'past' de protheses ook gewoon.

Enne... dat mannen nu blind staren op een cijfer en getal: oke. Maar jij en ik weten toch beiden dat een letter niet alleen bepaald wordt door het volume van de borst, maar nog veel meer door de vorm van de borst.
                            En dat een 70D een hele andere tiet is dan een 90D?
                            Van A naar D is zeker bij de smalle omvangsmaten relatief een flinke vergroting, ik vind het nogal bijzonder dat ze dat in 1 keer zouden willen doen. Voor jonge vrouwen is de standaard namelijk 1 of 2 cupmaten, 400 mL is ook een van de grootste maten implantaten. Al met al is dit een nogal heftige vergroting.

Comment

Voor jonge vrouwen is de standaard namelijk 1 of 2 cupmaten, 400 mL is ook een van de grootste maten implantaten.
                              Puur uit nieuwsgierigheid, hoezo weet je dit?

Comment

Het komt wel eens ter sprake in televisieprogramma's, en naar aanleiding van dit onderwerp heb ik wat informatie opgezocht bij klinieken, omdat ik het nogal een flinke vergroting vond.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X