Veel suc6 gewenst.
aftellen
Collapse
X
-
Originally posted by Ellie View PostGelukkig, ik ben niet de enige die niet houdt van verbouwingen. Vrouwen zijn mooi genoeg zoals ze zijn!
Ik zou zeggen acceptatie is een mooi goed, leer van jezelf te houden zoals je bent. Daar word je pas sterk van!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Reken daar nog bij dat grotere borsten niet per sé prettiger is. Ik kom van de 75G en sprong een gat in de lucht toen bij de laatste meting bleek dat ik was gedaald na 75E. Grote borsten hebben zeer goede ondersteuning nodig, dus stevige en dure BH's (80-100 euro) die precies op de goede maat moeten zijn (om de 2/3 maand laten opmeten in een speciaalzaak). Alsnog blijft er vaak veel gewicht aan je schouders hangen en kan het leiden tot chronische rug/nek/schouderklachten.
Ook is veel kleding niet gemaakt op vrouwen met grotere cupmaten: ik moet bovenkleding standaard een maat groter kopen dan ik daadwerkelijk heb omdat anders mijn borsten er niet in passen. Dat leidt dus ook tot een slechtere pasvorm. Grote borsten lijken vaak heel erg leuk maar voor de vrouw zelf is het vaak een bron van ergernis.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostReken daar nog bij dat grotere borsten niet per sé prettiger is. Ik kom van de 75G en sprong een gat in de lucht toen bij de laatste meting bleek dat ik was gedaald na 75E. Grote borsten hebben zeer goede ondersteuning nodig, dus stevige en dure BH's (80-100 euro) die precies op de goede maat moeten zijn (om de 2/3 maand laten opmeten in een speciaalzaak). Alsnog blijft er vaak veel gewicht aan je schouders hangen en kan het leiden tot chronische rug/nek/schouderklachten.
Ook is veel kleding niet gemaakt op vrouwen met grotere cupmaten: ik moet bovenkleding standaard een maat groter kopen dan ik daadwerkelijk heb omdat anders mijn borsten er niet in passen. Dat leidt dus ook tot een slechtere pasvorm. Grote borsten lijken vaak heel erg leuk maar voor de vrouw zelf is het vaak een bron van ergernis.
Comment
-
Sterkte ermee.
Ik heb het geld er niet voor over, ik vind ze te duur. Maar als dat niet zo was, had ik het ook gelijk gedaan. Aan je borsten kan je zelf gewoon nogal weinig doen.
Originally posted by Ellie View PostReken daar nog bij dat grotere borsten niet per sé prettiger is. Ik kom van de 75G en sprong een gat in de lucht toen bij de laatste meting bleek dat ik was gedaald na 75E. Grote borsten hebben zeer goede ondersteuning nodig, dus stevige en dure BH's (80-100 euro) die precies op de goede maat moeten zijn (om de 2/3 maand laten opmeten in een speciaalzaak). Alsnog blijft er vaak veel gewicht aan je schouders hangen en kan het leiden tot chronische rug/nek/schouderklachten.
Ook is veel kleding niet gemaakt op vrouwen met grotere cupmaten: ik moet bovenkleding standaard een maat groter kopen dan ik daadwerkelijk heb omdat anders mijn borsten er niet in passen. Dat leidt dus ook tot een slechtere pasvorm. Grote borsten lijken vaak heel erg leuk maar voor de vrouw zelf is het vaak een bron van ergernis.
Enne... dat mannen nu blind staren op een cijfer en getal: oke. Maar jij en ik weten toch beiden dat een letter niet alleen bepaald wordt door het volume van de borst, maar nog veel meer door de vorm van de borst.
En dat een 70D een hele andere tiet is dan een 90D?
Comment
-
Ben ik het helemaal mee eens,
Als man begrijp ik heel goed wat vrouwen belangrijk vinden aan een lichaam, een mooie borst partij is voor de dame`s evenzo belangrijk als voor ons mannen ( anders hingen we niet aan de gewichten te zeulen).
Gelukkig dat ze tegenwoordig mooie protese`s hebben die er meer natuurlijker uitzien, dus gewoon lekker doen.
Is altijd goed voor je zelf vertrouwen.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIk vind zon argument zon dooddoener... Dat is altijd het 1e wat wordt gezegd, dus dat weet ze ook wel. En alsof een goede plastische chirurg je niet wijst op de nadelen. En de maat die je kiest wordt niet alleen gekozen op basis van het cijfer en getal, je 'past' de protheses ook gewoon.
Enne... dat mannen nu blind staren op een cijfer en getal: oke. Maar jij en ik weten toch beiden dat een letter niet alleen bepaald wordt door het volume van de borst, maar nog veel meer door de vorm van de borst.
En dat een 70D een hele andere tiet is dan een 90D?Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
22 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment