aftellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mij gaat het meer om de gekozen naam van de starter. lijkt me een troll
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Ellie View Post
      Het komt wel eens ter sprake in televisieprogramma's, en naar aanleiding van dit onderwerp heb ik wat informatie opgezocht bij klinieken, omdat ik het nogal een flinke vergroting vond.

Het wordt op de tv eeb idiale beeld gesschets hoe een vrouw er uit zou moeten zien. In werkelijkeheid voldoen vrouw nouwelijks aan dit beeld. Maar het blijft natuurlijk keus van de individu. Ik kan mij ook weer indenken dat iemand dol gelukkig zou zijn met een maat 75d, als je je hele leven hebt afgevraagd of het lichaamsdeel echt van jou is. Ik vind persoonlijk kleine borsten handig in de zin van dat je altijd van die mooi en schattige bh's kan vinden . Ik moet altijd opzoek gaan naar de juiste winkel waar ik mijn maat kan vinden daar wordt je eerlijk gezegd niet blij van. Geef mij maar lekker een maatje 75C, lekker standaard en geen 70DD dat is bijna niet te vinden.

Comment

wat een gezeur van die vrouwen weer hier zeg laat dat kind lekker nieuwe balonnen halen...
        als ze maar ook even aan ome yv denkt

Comment

Originally posted by yvesb View Post
          als ze maar ook even aan ome yv denkt
          Ach ja ome Yv, als er maar een gat inzit en er tieten aan hangen, he?
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Ach ja ome Yv, als er maar een gat inzit en er tieten aan hangen, he?

Hoop niet dat ze niet allemaal zo denken

Comment

Originally posted by Missafvallen View Post
              Hoop niet dat ze niet allemaal zo denken
              haha, veel mannen wel, hoor. En vooral hier.
              (no offense naar hen die anders zijn uiteraard!)
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

bodypopje wil je met me trouwen

Comment

Wat ik al tegen je zei, ik hoor het wel als je een Ă©chte vrouw aankunt, schat!

Comment

hehehehehe ik heb het niet meer hier...

laat dat kind toch.... gewoon goed bezig hoor bodypopje en als ik moet keuren hoe ze eruit zien geef je maar een gil hoor!

Comment

Laten we mensen toch niet proberen te kwetsen. Als mensen aan hun lichaam iets willen veranderen moeten zij vooral zelf weten. Het was natuurlijk niet echt doordacht van haar om het hier te vertellen dan ga je wel dit soort reactie's uitlokken. Maar dat geeft ons geen recht om haar persoonlijk te kwetsen!

Comment

Laten we mensen toch niet proberen te kwetsen. Als mensen aan hun lichaam iets willen veranderen moeten zij vooral zelf weten. Het was natuurlijk niet echt doordacht van haar om het hier te vertellen dan ga je wel dit soort reactie's uitlokken. Maar dat geeft ons geen recht om haar persoonlijk te kwetsen!
                        +1 voor jou

Comment

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
                            Succes, before and after pics to follow
                            dat hoort er bij ja

Comment

Maar dat geeft ons geen recht om haar persoonlijk te kwetsen!
                              Wie kwetst haar dan persoonlijk?

Comment

jij beaudien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X