aftellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Silk View Post
    +1

Je komt iig niet op mij over als een dom blondje.
    Thanks Silk!

Dit soort ingrepen? Ik ken iemand die een borstverkleining nam omdat ze last van haar rug had. Is dat ook een van dit ´soort´ ingrepen. Ik vind het zo kortzichtig als mensen zeggen ´accepteer wie je bent´ FUCK DAT, wie doet dat nu echt? Als jij je leven kunt verbeteren (op wat voor manier dan ook) met een knip van je vingers, zou je daar dan nee tegen zeggen?
    Zo zie ik het ook

De keuze is immers altijd aan jou, accepteer je dat je graag een borstvergroting wilt en laat je opereren of accepteer je dat je er nooit een gaat nemen? Welke keuze je ook neemt, je accepteert je eigen wezen, of dat er eentje is met borstvergroting of niet. En daarboven op komt ook nog is dat je jezelf beoordeeld uitsluitend met behulp van andere mensen. Het is namelijk je enige maatstaf. In dit opzicht is het dus maar goed dat je hier post beaudien...

Pff, filosofisch gezwam
    Mooi gezegd. Goed uitgangspunt om een discussie te voeren.
    Discusieren staat vrij.

Ondertussen is nog maar 9 dagen tot...
    I don't care what the whisperers say
    Cos' they whisper too loud for me
    na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

Relaxed dat we in een tijd leven dat je alles wat je niet aan staat kan veranderen i.p.v. dat maar voor lief te nemen. Helemaal gek als mannen met opgepompte bortst je gaan vertellen dat je je tieten niet moet vergroten.
      Heb vorig jaar zelf 2x een plastische operatie genomen met ook 6 week niet sporten advies.
      Je zakt een beetje in, maar dat komt er extra snel weer bij. In mijn geval was een maand niet sporten met een maand keihard sporten te compenseren.

Veel plezier met je nieuwe tieten!
      Ssssmoking

Comment

sterkte alvast.. kan je vertellen uit eigen ervaring dat het geen pretje is als je ze achter de spier laat plaatsen.. Ik mocht 6 weken niet sporten.. en dag en nacht een sportbh aan!! MAAAR zou het zo weer doen... Resultaat is bij mij heel mooi geworden.. Waar laat jij het doen ?

Comment

Ik wens je ook veel succes!

Comment

jaaah. hielenlikken. daar ben ik altijd al op uit geweest. daar hou ik van. moet wel even in mn geheugen graven bij wie...?
            nu al op je acupje teentjes getrapt om mijn posts?
            welke retard noemt zich op een bodybuilding forum popje. kom je uit den haag en noemen ze je barbie ofzo? gezakt voor de loi opleiding. en dan hoi hoi piep piep knor huppel. ik ben bodypopje en ik krijg grote tieten. giebel giebel. welke jongen wil hier aub op reageren? ik word zo opgewonden van jullie reakties. nee, niet die van bodien, want die wordt hielengelikt door bruce en helemaal niet van bruce. brrrrrrrrrr. die houdt van dat hoe heet dat nivo ook weer? je weet wel van die slimme mensen enzo, met veel geld enzo en dure autos enzo en grote huizen enzo.. ja, die. GAAAAAAAAP

GETVER ook nog een hond met een jas aan. bleeeeeeh. ga gooise vrouwen speuleh
            Last edited by bruce; 03-08-2011, 20:24.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
              jaaah. hielenlikken. daar ben ik altijd al op uit geweest. daar hou ik van. moet wel even in mn geheugen graven bij wie...?
              nu al op je acupje teentjes getrapt om mijn posts?
              welke retard noemt zich op een bodybuilding forum popje. kom je uit den haag en noemen ze je barbie ofzo? gezakt voor de loi opleiding. en dan hoi hoi piep piep knor huppel. ik ben bodypopje en ik krijg grote tieten. giebel giebel. welke jongen wil hier aub op reageren? ik word zo opgewonden van jullie reakties. nee, niet die van bodien, want die wordt hielengelikt door bruce en helemaal niet van bruce. brrrrrrrrrr. die houdt van dat hoe heet dat nivo ook weer? je weet wel van die slimme mensen enzo, met veel geld enzo en dure autos enzo en grote huizen enzo.. ja, die. GAAAAAAAAP
              lol, kneus

Comment

Originally posted by Erikjager View Post
                lol, kneus
                Reported , show some respect

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  Reported , show some respect
                  Haha, als er iemand is waarvan ik het idee heb dat hij voor zichzelf op kan komen is het bruce wel.

Comment

Denk ik ook wel indd :P, maarja komt er iemand nieuw hier en die gaat iemand uitmaken voor kneus. agjaah een waarschuwing lijkt me genoeg

Comment

zal erik de rokkenjager wel zijn. ziet, komt en gaat weer model.

maarreh... uiteraard wel succes met de hoperaatsie. oop dat het goed komt en je er goed uit mag zien.
                      ennuh... mocht je niet het stereotype (lipgloss, getuite lippen, veel teveel make up en veel te bruin) zijn.... dan: sorry voor mijn arrogante, achterlijke, enzo houding. is alleen zo: zo komt ut over, snappie.

ja, dit is een beetje nuancering van mn vorige post

Comment

nieuw hier en die gaat iemand uitmaken voor kneus
                        19 jr. 67kg, hangbuik (ja, echt met dat gewicht) 5kg dumbells thuis. veel brah taal en dan zulleke opmerkingen. dan is op een bbforum ook een lang leven beschoren.

Comment

19 jr. 67kg, hangbuik (ja, echt met dat gewicht) 5kg dumbells thuis. veel brah taal en dan zulleke opmerkingen. dan is op een bbforum ook een lang leven beschoren.
                          Was dat op mij gericht? Neem aan van niet

Comment

Nee, dat is niet op jou gericht verwacht ik Erik heeft net foto's gepost.
                            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

maarreh... uiteraard wel succes met de hoperaatsie. oop dat het goed komt en je er goed uit mag zien.
                              ennuh... mocht je niet het stereotype (lipgloss, getuite lippen, veel teveel make up en veel te bruin) zijn.... dan: sorry voor mijn arrogante, achterlijke, enzo houding. is alleen zo: zo komt ut over, snappie.

ja, dit is een beetje nuancering van mn vorige post
                              Bedankt voor de nuancering Bruce. Ik begreep al niet waarom je zo aanvallend doet. ( je noemde mij een troll en een haagse barbie, zeker die uit Oh oh Cherso) Maar als ik een beetje als een tutje overkom door bepaalde post hier op t forum... Let me be, toch?
                              Het is natuurlijk wel zo op een forum dat je een nogal 1 dimensionaal beeld van iemand kunt krijgen of zelf creeren.
                              Ik schrijf wat ik leuk vind, maar mijn leven bestaat natuurlijk niet enkel uit sport en mijn hondje
                              Toch zie ik je kritiek als een uitdaging om ook een andere kant van mijzelf te laten zien in berichten. Ik hoop dat ik zo wat minder stereotype overkom.

groetjes!

ps. ik word niet opgewonden van (mannelijke) reacties, ik heb een vriend en ik ben al 8 jaar heel erg gelukkig.
                              De reden wat ik dit heb gepost is omdat ik hier regelmatig kom voor advies over sport en voeding. Als ik dan plotseling 6 weken niet kan trainen zonder duidelijke reden, komt dat ook verkeerd over. Zoals je kan lezen reageren er ook veel dames en toevallig zitten er meer heren op Bodynet. Dus een kort berichtje met een succes wens is altijd fijn om te krijgen.
                              I don't care what the whisperers say
                              Cos' they whisper too loud for me
                              na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

Denk ik ook wel indd :P, maarja komt er iemand nieuw hier en die gaat iemand uitmaken voor kneus. agjaah een waarschuwing lijkt me genoeg
                                nie zo hielenlikken bij ome bruce

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X