aftellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoop fake-ass-moraalridders hier!
    Accepteren hoe je eruitziet terwijl juist alle mannen hier grotere borsten willen.
    Iedereen is hier zn lichaam aan het veranderen!
    Pure hypocrisie!
    Ssssmoking

Comment

@ Nars, haha die is wel heel bizar. Ziet er niet uit, net als van die 'kipfiletjes' die je onder je shirt kan doen zodat het lijkt of je bredere schouders hebt

Comment

Originally posted by Silk View Post
        Je moet jezelf zeker accepteren, maar ik bedoel er mee te zeggen dat mensen toch altijd bezig zijn met hun leven te verbeteren? In dat opzicht is het redelijk stom om te zeggen dat je jezelf moet accepteren, in deze context, op een bodybuilding forum notabene, is het zelfs erg stom om dat te zeggen.

Niet uitsluitend? Vertel mij is dan, waar meet jij je aan? Is er een bepaalde godheid waar wij niks van weten die mensen beoordeeld op van alles en nog wat? Naar mijn inzien is er maar een manier om naar jezelf te kijken en dat is door jezelf te meten aan andere mensen. Dat is simpelweg omdat er geen andere maatstaf is. Maar ik ben benieuwd hoe je erover denkt ipv alleen maar te zeggen dat je het er niet mee eens bent.
        Hmm ja je hebt zeker een punt, maar opereren vind ik niet in de zelfde categorie terug als trainen/studeren/leven verbeteren...

en ghoh over dat uitsluitend daar, had het liever vermeden want denk niet dat ik het red met men argumentatie want je hebt echt wel een punt, maar ik denk dan gewoon, stel dat iedereen vind dat je er paars moet uitzien ga jij je dan paars schilderen? Maar psychologisch/sociologisch en filosofisch mss ook, heb je wel gelijk denk ik...

maar is wat de natuur je biedt ook geen maatstaaf? Nuja grote borsten zijn mss weer een teken van vruchtbaarheid ofzo..

shit dunno jij wint lol ^^ maar ben nog altijd niet akkoord, voelt ergens rong

Comment

Originally posted by Nars View Post
          Er schijnen ook mannelijke implantaten te zien die voor een grote borst moeten zorgen zodat je super gespierd lijkt.

Dit is in mijn ogen beetje mislukt.

In jouw ogen?? hahaha hilarisch dat je bescheiden blijft hahaha want dit is zwart op wit mislukt als ie geen transgender is ofzo lol

Comment

Haha wat een discussie jullie hebben me vermaakt heb alles net doorgelezen!
            Houdt het wel beetje netjes onder mekaar, discusseren mag op de man spelen niet en hiermee doel ik op alle partijen

Voor de rest ben ik het een met Marv, juist op dit forum past die moraalridderij imo niet maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening.

Veel succes met de ingreep!
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post

Voor de rest ben ik het een met Marv, juist op dit forum past die moraalridderij imo niet maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening.

!
              Ik blijf het gevoel hebben dat dit niet te vergelijken is. Je lichaam beter maken door keihard trainen, goede voeding, en daar heel sterk zélf mee bezig zijn en hard voor te werken, vind ik gewoon echt iets heel anders dan je tieten te laten oppompen. Ik vind het appels met peren vergelijken, eerlijk gezegd.
              Hoewel dit misschien ook wel de reden is dat ik meer voor natural trainen ben dan voor kuren, in dat opzicht kan ik mezelf dan wel weer volgen.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Bolder View Post
                Hmm ja je hebt zeker een punt, maar opereren vind ik niet in de zelfde categorie terug als trainen/studeren/leven verbeteren...
                Je lichaam beter maken door keihard trainen, goede voeding, en daar heel sterk zélf mee bezig zijn en hard voor te werken, vind ik gewoon echt iets heel anders dan je tieten te laten oppompen.
                Misschien heeft ze wel 5 jaar lang gestuurd, vervolgens 2 jaar lang keihard gewerkt om eindelijk een borstvergroting te kunnen betalen. Is het dan aan jullie om te zeggen dat ze er niet keihard voor heeft gewerkt? Lijkt mij niet echt een argument.

Maar goed, het blijft een kwestie van smaak denk ik.

Comment

Originally posted by Bolder View Post
                  In jouw ogen?? hahaha hilarisch dat je bescheiden blijft hahaha want dit is zwart op wit mislukt als ie geen transgender is ofzo lol
                  Nee is volgens horen zeggen geen transgender en hij schijnt het mooi te vinden.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                    Misschien heeft ze wel 5 jaar lang gestuurd, vervolgens 2 jaar lang keihard gewerkt om eindelijk een borstvergroting te kunnen betalen..

Dat is een ander soort keihard werken dan ik bedoel. En volgens mij weet je dat best want je bent een slimme jongen. Dus niet mijn woorden verdraaien.
                    Maar je hebt gelijk, het is een kwestie van smaak. Ik hou ook niet van vrouwen die zich helemaal onder schilderen of behangen met tig sieraden of er helemaal opgedoft bijlopen. Ik ben van mezelf een vrij naturel type, en hou dus gewoon niet zo van nep.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Allemaal manipulatie, naturel of niet.

Mogelijkheden zijn er dus waarom geen gebruik van maken als dat je (nog) gelukkiger maakt.

Makkelijk klinkt makkelijk als het zo makkelijk was dan had iedereen het gedaan

Wie zegt dat nep niet mooi is of kan zijn ?

Zie het probleem niet echt.

+1 voor marv

Ik hou ook niet van vrouwen die zich helemaal onder schilderen of behangen met tig sieraden of er helemaal opgedoft bijlopen.
                      Naahh meen mij te herinneren dat tja hoe zal ik het zeggen vrij dikke plamuur op zat.

Wie heeft die foto nog ?
                      Last edited by onderhandelen; 04-08-2011, 20:19.
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                        Allemaal manipulatie, naturel of niet.

Mogelijkheden zijn er dus waarom geen gebruik van maken als dat je (nog) gelukkiger maakt.

Makkelijk klinkt makkelijk als het zo makkelijk was dan had iedereen het gedaan

Wie zegt dat nep niet mooi is of kan zijn ?

Zie het probleem niet echt.

+1 voor marv

Naahh meen mij te herinneren dat tja hoe zal ik het zeggen vrij dikke plamuur op zat.

Wie heeft die foto nog ?
                        Roelinho heeft hem
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• met beetje boobies kan wel lekker zijn, al zijn ze neppers. maar een aa-tje kan ook lekker zijn.
                          weet je, tis net aan wie ze hangen.
                          een mega lekkere chick met cup c/d nep of echt maar een kut zo droog als gort, of een gewone chick met cup aaaaaa of alleen doppen, maar mega zumba in bed, dan ga ik liever zoemen.
                          uiteraard; je moet doen waar je je lekker bij voelt, ik ben ook groot geworden door niet alleen brinta te eten en iedereen om me heen mekkert dat het nep is en veel te groot en juist dan kick ik erop. dus jah... maar als ik zeker wist dat alle vrouwen dat niet mooi vonden, hm... je doet het voor je zelf maar dan zou ik het denk ik ook niet doen. lekker mager blijven dan.
                          dus succes met de tieten. wel jammer dat je het alleen verteld en ik ze niet mag zien. dat is de kat op het spek binden. das dan weer jammer
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post

Wie heeft die foto nog ?
                            Bedoel jij nou serieus een foto van mij? met dikke plamuur?
                            Ik gebruik mascara and that's it. Heb een gezonde kleur in de zomer en als ik in de winter witter ben, gebruik ik soms een heel klein beetje blusher.
                            Dus ik bedank je voor het compliment dat ik er uitzie alsof ik ben opgemaakt maar dat is dus echt niet zo.
                            Jammer dat je weer vijandig gaat doen, ik ging je net lief vinden.............

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                              Roelinho heeft hem
                              Lol

Bruce is zich aan het trug trekken haha, maar ben het wel met hem eens moet zeker een before/ afer te zien zijn, zou dit topic compleet maken.

@ Beau.....volgens mij was het idd met klein beetje blusher enzo :P

Het zag er ongeveer zo ongeveer uit (zie pic). Niets mis met je mooi maken. Ben trouwens niet gesjameerd/ onder de indruk van die seksuele toespelingen. Ga melding maken van seksuele intimidatie. Of je moet willen daten ghehehe :P

Last edited by onderhandelen; 04-08-2011, 22:55.
                              We like it

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                                Ik blijf het gevoel hebben dat dit niet te vergelijken is. Je lichaam beter maken door keihard trainen, goede voeding, en daar heel sterk zélf mee bezig zijn en hard voor te werken, vind ik gewoon echt iets heel anders dan je tieten te laten oppompen. Ik vind het appels met peren vergelijken, eerlijk gezegd.
                                Hoewel dit misschien ook wel de reden is dat ik meer voor natural trainen ben dan voor kuren, in dat opzicht kan ik mezelf dan wel weer volgen.
                                what she said!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X