Originally posted by bruce
View Post
aftellen
Collapse
X
-
Dit topic begint epic te worden..
Before and after pics lijken onvermijdelijk na zo'n discussie.. pas dan kan iedereen goed oordelen.. njah we zouden nog een gezamelijke voeldag kunnen organiseren..
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!
Haha. ff zonder gein: Je moet gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. En daar vind (of heb) je vast de juiste man bij die op die keuze aansluit.. Your life, your body, your choice!
Even buiten beschouwing gelaten of ik het persoonlijk nou mooi vind of niet, want dat doet er helemaal niet toe.. Jij moet er mee lopen en er happy mee zijn..
SUCCES! met de operatie en je herstel!"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by onderhandelen;85399Ben trouwens niet gesjameerd/ onder de indruk van die seksuele toespelingen. Ga melding maken van seksuele intimidatie. Of je moet willen daten ghehehe :P
[IMGhttp://www.animaatjes.nl/beroemdheden/p/patricia-paay/patricia-paay-6.jpg[/IMG]
Nou, als ik zie waar jij mij op vindt lijken, laten we dat daten maar zitten!!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Zeer vermakelijk topic, vooral het gesneer en het geslijm over en weer.
Ongeacht of je steun zoek of niet, een topic maken over een borstvergroting is nogal een schreeuw om aandacht (waarschijnlijk ook het grootste motief om hier te posten). Helaas spreekt het 't sterotype publiek wel aan.There are no shortcuts to any place worth going
178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg
Comment
-
Originally posted by bruce View Postwel jammer dat je het alleen verteld en ik ze niet mag zien. dat is de kat op het spek binden. das dan weer jammer
Maar bij nader inzien kan ik die foto misschien toch dit weekend al posten.
Iedereen is wel leuk aan het discussieren over wel of niet mooi vinden van grote memmen...
even om jullie geheugen op te frissen: "Alleen na de operatie mag ik 3 tot 6 weken niet sporten dus ik zit nu te bedenken hoe ik mijn spierafspraak zo min mogelijk kan tegen gaan of gewoon accepteren en na die 6 weken weer KT oppakken
Dan komen mijn spieren vanzelf weer terug?"
iemand nog advies voor mij, dan hoor ik dit graag.
zou ik mijn eten ook moeten aanpassen, omdat ik de eerste week bijna de hele dag lig of zit.
Bijvoorbeeld geen KH meer tot ik weer kan trainen?
Veel fanatieke sporters komen erg aan tijdens rust periode doordat ze hetzelfde blijven eten.
Als ik weer kan trainen, zou ik dan eerst alleen KT doen of eerst alleen cardio en conditie opbouwen?
btw nog 7 dagen!!!
Originally posted by Nars View PostEr schijnen ook mannelijke implantaten te zien die voor een grote borst moeten zorgen zodat je super gespierd lijkt.
Dit is in mijn ogen beetje mislukt.
Vrijwillige moobies
"Cidious: Dit topic begint epic te worden.. " Ja, het duurt allemaal erg lang i know. Volgende week is pas de operatie en over 6 weken is het dan pas allemaal beetje ingedaald en 'af' zegmaar.
Dus ik zou zeggen, kom over n maandje nog is dit topic checken
oke bye!!!I don't care what the whisperers say
Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
Comment
-
-
Originally posted by Dennis23 View PostJe moet gewoon accepteren wie je bent, leef in het nu!
Snap wat je wil zeggen en in het calvinistische Nederland van 50 jaar geleden was ik het waarschijnlijk met je eens geweest, maar het is 2011 en the sky is the limit!
Dennis als je in het nu leeft heb je m.b.t. BB alleen maar spierpijnSsssmoking
Comment
-
nee, geen fotos dan. doe dan maar voor en na tegelijk. anders gaat iedereen het afraden misschien.
wat betreft dat kt... daar maalt niemand om, meid! hier gaat het om de cuppen. of je moet trainen of spier verliest, dat is niet belangrijk. wel in sectie daarvoor netuurlek.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
accepteren wie je bent? .. mmm klinkt raar op een bb forum.. iedereen hier probeert er toch beter/mooier uit te zien ??
Ik vind dat als je niet tevreden bent je er het beste iets aan kan doen. Of dat nu dmv fanatiek sporten is of dmv een operatie dat is een keuze die je zelf moet maken in je "eigen" leven. Zo lang je je er maar goed bij voelt. Iedereen lekker in zn waarde laten..
Comment
-
Originally posted by Bodypopje View Posteven om jullie geheugen op te frissen: "Alleen na de operatie mag ik 3 tot 6 weken niet sporten dus ik zit nu te bedenken hoe ik mijn spierafspraak zo min mogelijk kan tegen gaan of gewoon accepteren en na die 6 weken weer KT oppakken
Dan komen mijn spieren vanzelf weer terug?"
Dit bovenstaande geldt alleen als je nu op of boven onderhoud aan het eten bent. Als je nu aan het cutten bent en dus al onder onderhoud eet dan hoef je misschien niks te veranderen.
Je zult inderdaad ook een beetje spiermassa verliezen, maar daar kan je weinig tegen doen als je passief moet blijven. Je kunt alleen hopen dat het zogenaamde "spiergeheugen" ook in jouw geval werkt. In dat geval is de herstelperiode na die zes weken rust kort en ben je zo weer op het niveau waar je nu bent. Dat kost hoogstens een paar weken, schat ik zo, en is sterk afhankelijk van goede voeding tijdens die periode.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDat is een ander soort keihard werken dan ik bedoel. En volgens mij weet je dat best want je bent een slimme jongen. Dus niet mijn woorden verdraaien.
Maar je hebt gelijk, het is een kwestie van smaak. Ik hou ook niet van vrouwen die zich helemaal onder schilderen of behangen met tig sieraden of er helemaal opgedoft bijlopen. Ik ben van mezelf een vrij naturel type, en hou dus gewoon niet zo van nep.
Comment
-
niet hier! Ik hoop dat mijn spiergeheugen idd goed blijft. Ik doe nu best veel cardio naast mijn krachttraining.
Dus die verbranding zal ik wel (persoonlijk) het meest missen.
Niks is een lekkere uitlaat klep om na een (rustige) werkdag op kantoor lekker rond te springen en dansen door de sportzaal.
Soms ben ik bijna ADHD-erig druk...Woensdag na Sh'bam kwam er een medesportster naar mij toe of ik volgende keer iets minder hoog wilde springen en enthousiast zijn. Dit zou andere storen tijdens de les.
Eigenlijk wilde ik zeggen: maar ik kan nog maar 2 weken losgaan en dan moet ik 6 weken stilzitten! waar bemoeit ge zich mee?
dus ik zei: Oke, dat had ik niet in de gaten. Ik zal volgende keer opletten.
Ik zal het ook nog even met mijn pc overleggen hoe ik KT kan opbouwen.
Bedankt voor jullie feedback.I don't care what the whisperers say
Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment