Originally posted by nibor76nl
View Post
aftellen
Collapse
X
-
de onthulling!
Ik ben er zelf erg blij mee, graag respectvolle reacties en als lekker NEP niet je ding is, hou je mening dan voor jezelf
byeI don't care what the whisperers say
Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
Comment
-
Originally posted by Bodypopje View Posthoi hoi Allemaal,
sommige van jullie kennen mij al een beetje van mijn andere topics.
Maar ik heb een ander nieuwtje...
Zoals ieder ander ben ik paar maanden geleden met sporten en afvallen om lekker strak in mijn velletje te komen voor de zomer en vakantie.
Alleen ik heb nog een extra motivatie...
Over precies 2 weken is het zover!
dan neem ik afscheid van mijn 75A-cupje (bye bye ) en ga ik onder het mes. Want ik ga mijn borsten laten vergroten.
Afgelopen maand ben ik 2 keer op consult geweest bij de plastische chirurg en gekozen voor 400 cc, achter de spier.
Ik heb gehoord dat je na je borstvergroting beter niet te veel kan afvallen of aankomen, daarom dat ik nu natuurlijk nog wat aan mijn figuur wil bijschaven.
Alleen na de operatie mag ik 3 tot 6 weken niet sporten dus ik zit nu te bedenken hoe ik mijn spierafspraak zo min mogelijk kan tegen gaan of gewoon accepteren en na die 6 weken weer KT oppakken
Dan komen mijn spieren vanzelf weer terug?
Ik vind het zelf echt super spannend en tegelijk ook een soort berusting, van kom maar hier met die cc's! Kan ik straks misschien een 75D bikini topje aan!
Spreek jullie laten.
groetjes, Bodypopje
Zou graag het resultaat zien
Mijn vriendin gaat het ook doen.
Maar dan een c !
Kan ook niet wachten
GRTS Danny
Comment
-
Originally posted by Marv View PostStoere tieten!
Wel cool als je jezelf nog een keer op 8% zet, krijg je van die p*rnboobs!
Om nog maar even serieus te reageren: Vind het mooi gedaan hoor. Weinig verstand van plastische chirurgie, maar ik zie het verschil niet tussen naturel en dit. Enjoy it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
22 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment