het engste wat jij hebt meegemaakt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Whahahaha... toen ik klein was, hadden mijn ouders een boerderijtje. Gewoon voor de hobby. Erg afgelegen, en maar een paar beestjes.
    Als mijn ouders dan weg gingen, ging ik altijd thrillers kijken. Maar het gebeurde regelmatig dat als de film afgelopen was, ik allemaal gebonk hoorde. En het kon geen gebonk van de buren zijn, want die woonde een km verderop. Ik heb zovaak bijna in mn broek gescheten omdat ik dacht dat het klopgeesten ofzo waren
    Het bleken gewoon 3 schaapjes te zijn, die dan tegen het huis aan gingen liggen. Dat zorgde voor gebonk.

En dat jaar dat de elfstedentocht was ('96?) dacht Patje: laat ik eens naar mijn buurmeisje gaan fietsen. Maarja, zulke afgelegen weggetjes worden nooit gestrooid, dus dat was 1 grote ijsplaat geworden.
    Toen ben ik onderweg ergens flink gevallen, en gelijk bewusteloos geraakt. Omdat het zo hard vroor, raakte ik ook zwaar onderkoeld. Ik schijn daar iets van een half uur te hebben gelegen, en toen weer vrolijk op mn fietsje zijn gestapt. Best bizar dat ik toen weer wakker werd
    Alsof er niets gebeurt was, kwam ik met een bebloede kop bij de buurman.
    En verdomme, mijn buurmeisje was nog niet thuis ook

Comment

Toen ik nog beroeps militair was waren we een keer op oefening in Duitsland, we stonden s'nachts op wacht. Onze wapens geladen met losse flodders:-). Op een gegeven moment hoorde mijn maatje geritsel en gesnuif uit de bosjes. Ik schijn mijn zaklamp die kant op komen er in eens 20 wilde zwijnen aan gestormt. Ik schreeuw echt van schrik man, draai me om om het op een lopen te zetten, hoor ik boven me ineens: Hey jowie pak mijn hand, was mijn maatje de angsthaas in een ongeloofelijke snelheid op het dak van het wachthokje geklommen. Man dat had ie snel gedaan!! IK snel ook dat dak op. Shit dat was schrikken, die beesten hadden slagtanden en al. Sta je daar met nep kogels op wacht, die beesten schijnen makkelijk 200-300 kg te kunnen wegen, die lopen je echt onder de voet!
      Cutting

Comment

De vuurwerkramp 11 jaar geleden. Wij woonden toen vlak achter het terrein van de Grolsch in een torenflat, boven de hoogte van de loodsen, precies op de hoek die naar SE Fireworks gericht stond. Mijn zusje was net weer terug van de winkel en we stonden in de keuken te kijken naar het vuurwerk, want dat was toch wel een heel apart gezicht. Door een kleine knal brak de ruit, we draaiden ons om en terwijl we de keuken in renden kwam de eerste harde knal, eerste herinnering die ik daarna heb ik dat we plotseling bij de voordeur stonden. Mijn ma had toevallig een vluchtkistje altijd in de buurt van de deur staan, met papieren en een som geld. Die hebben we snel gepakt en we zijn er met de auto op hoge snelheid vandoor gereden.

De flat was de eerste van de nog bewoonbare gebouwen aan de noordzijde, hoewel er wel flinke schade was kon hij wel blijven staan. De kozijnen zijn bijvoorbeeld 7 cm naar binnen geduwd dus die moesten allemaal er uit.
        Een paar weken later mochten we terug en toen bleek er geroofd te zijn.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Dat is zonder twijfel toch wel echt het kontje van die chick met de carnaval afgelopen jaar.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dat was drie jaar geleden op een zaterdagavond.
            Ik en vijf vrienden hadden besloten om met zijn vijfen (in een 306) een avondje naar tilburg (lees : grass company) te gaan. Eenmaal in tilburg aangekomen onze stash voor de avond ingeslagen, en weer terug richting Eindhoven. We hadden een heel rustig avondje en een beetje gerookt, toen we besloten om mensen op te wachten die terug kwamen van stratumseind om 04:30. Toen we stonden op een gebruikelijke plaats langs de doorgaande weg, kwam er opeens een Mercedes heel hard langs gereden die toeterde. Deze mercedes was ongeveer van 1995 o.i.d. en zag er maar gaar uit konden we zien. Voordat we het wisten kwam hij terug gereden, zet de auto dwars op de weg (wij stonden op een parkeerplaats die aan de weg grenst) zodat er van beide kanten geen auto's meer door konden en stapte flink doorgesnoven uit. Wij hadden dus zoiets van "WTF?". Ik had weer het geluk en het genoegen dat de beste man meteen op mij af kwam lopen.
            Hij kwam met zijn kop dicht bij mij en keek mij aan met z'n strakke kop toen hij zei : "Ik ben bestolen". Op dat moment vond ik het nog een aparte gebeurtenis maar was niet bang en antwoordde : "Door wie dan?".
            Nou, op het volgende moment werd ik dus wel bang toen hij heel dreigend en serieus/doorgesnoven zei : "MOET IK SCHIETEN???" dit herhaalde hij een seconde of vijf later nog eens. We stonden dus om 04:30, afgelegen maar wel aan een weg, in het donker met recente (moord)gebeurtenissen die we gelezen hadden in de krant bij een of andere gek die ons wel een kogel wilde geven. Hij stond een beetje schuin met zijn bovenlijf en zijn hand aan de zijkant van z'n broek om snel iets te kunnen pakken mochten wij iets ondernemen. Ik en mijn maten scheten inmiddels zeven kleuren en de adrenaline stroomde door ons heen, we stonden met vijf tegen 1 en konden niks doen. Je kon aan iedereen zien dat ze dachten "Vanavond wordt er iemand van ons kapot geschoten, zeker" , niemand durfde wat te ondernemen en hoopte dat het met een sisser af zou lopen. Die gast had inmiddels een beetje rondgelopen toen een maat opeens wat tegen hem zei, die kerel ging in zijn auto zitten met portier wagenwijd open, pakte zijn gun en richtte op ons. Inmiddels kwam er aan zijn kant van de auto een personenauto aanrijden rixhting stratumseind, waarschijnlijk om zijn/haar kinderen op te halen. Die vent richt vanuit ons op de wachtende auto, richt een poosje op de bestuurder, vervolgens weer op ons, gooit zijn deur dicht en rijd weer met piepende banden weg.

Dat was dus het engste wat ik meegemaakt heb. Het gevoel dat je met een dikke overmacht staat en toch zo hulpeloos bent is echt fucking wazig. Daarbij waren wij alleen bewapend met flessen bier haha.

Met telefoon getypt.

Comment

Nou een homo die vroeg of ik nog vrijgezel was:$

Nee dankje ik hoef geen lul in me reet:P

Comment

met mijn leuter tussen me rits blijven steken
                Beest in opleiding

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                  -lang heftig verhaal-

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                    Dat was drie jaar geleden op een zaterdagavond.
                    Ik en vijf vrienden hadden besloten om met zijn vijfen (in een 306) een avondje naar tilburg (lees : grass company) te gaan. Eenmaal in tilburg aangekomen onze stash voor de avond ingeslagen, en weer terug richting Eindhoven. We hadden een heel rustig avondje en een beetje gerookt, toen we besloten om mensen op te wachten die terug kwamen van stratumseind om 04:30. Toen we stonden op een gebruikelijke plaats langs de doorgaande weg, kwam er opeens een Mercedes heel hard langs gereden die toeterde. Deze mercedes was ongeveer van 1995 o.i.d. en zag er maar gaar uit konden we zien. Voordat we het wisten kwam hij terug gereden, zet de auto dwars op de weg (wij stonden op een parkeerplaats die aan de weg grenst) zodat er van beide kanten geen auto's meer door konden en stapte flink doorgesnoven uit. Wij hadden dus zoiets van "WTF?". Ik had weer het geluk en het genoegen dat de beste man meteen op mij af kwam lopen.
                    Hij kwam met zijn kop dicht bij mij en keek mij aan met z'n strakke kop toen hij zei : "Ik ben bestolen". Op dat moment vond ik het nog een aparte gebeurtenis maar was niet bang en antwoordde : "Door wie dan?".
                    Nou, op het volgende moment werd ik dus wel bang toen hij heel dreigend en serieus/doorgesnoven zei : "MOET IK SCHIETEN???" dit herhaalde hij een seconde of vijf later nog eens. We stonden dus om 04:30, afgelegen maar wel aan een weg, in het donker met recente (moord)gebeurtenissen die we gelezen hadden in de krant bij een of andere gek die ons wel een kogel wilde geven. Hij stond een beetje schuin met zijn bovenlijf en zijn hand aan de zijkant van z'n broek om snel iets te kunnen pakken mochten wij iets ondernemen. Ik en mijn maten scheten inmiddels zeven kleuren en de adrenaline stroomde door ons heen, we stonden met vijf tegen 1 en konden niks doen. Je kon aan iedereen zien dat ze dachten "Vanavond wordt er iemand van ons kapot geschoten, zeker" , niemand durfde wat te ondernemen en hoopte dat het met een sisser af zou lopen. Die gast had inmiddels een beetje rondgelopen toen een maat opeens wat tegen hem zei, die kerel ging in zijn auto zitten met portier wagenwijd open, pakte zijn gun en richtte op ons. Inmiddels kwam er aan zijn kant van de auto een personenauto aanrijden rixhting stratumseind, waarschijnlijk om zijn/haar kinderen op te halen. Die vent richt vanuit ons op de wachtende auto, richt een poosje op de bestuurder, vervolgens weer op ons, gooit zijn deur dicht en rijd weer met piepende banden weg.

Dat was dus het engste wat ik meegemaakt heb. Het gevoel dat je met een dikke overmacht staat en toch zo hulpeloos bent is echt fucking wazig. Daarbij waren wij alleen bewapend met flessen bier haha.

Met telefoon getypt.
                    Haha, dat is echt super vreemd! Lijkt me helemaal kut als je dan ook nog een joint hebt gerookt en al super vaag bent:P

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Originally posted by Silk View Post
                      Haha, dat is echt super vreemd! Lijkt me helemaal kut als je dan ook nog een joint hebt gerookt en al super vaag bent:P
                      Jaa, dit ging echt veel en veel te ver.
                      Op dat moment schoot me dat krantenartikel te binnen van een zwerver die zonder reden op een station een man met een hakbijl te lijf ging. (Dat was namelijk niet lang daarvoor gebeurd.)
                      Ik dacht letterlijk "Misschien staat er nu eenzelfde psychopaat hier recht voor m'n neus"
                      :P

De volgende dag aan wat andere vrienden verteld, krijg je die (letterlijke zin ook nog eens) stoere praat "Ja maat, ik had hem zeker zwaar op zijn kop gestampt gek, als ik erbij was.."

Comment

Misschien omdat het nog redelijk vers in m'n geheugen is: de aardbeving van 11 maart (Japan) meemaken in een torenflat op de 24e etage en niet zeker weten of die flat blijft staan of omvalt. Maar wat nog veel angstiger was, was de daaropvolgende week: niet wetende wat de gevolgen zijn als er daadwerkelijk een grote golf radioactiviteit ontsnapt en naar Tokio komt. En ondertussen regelmatig je huis staat te schudden van de zoveelste naschok.
                        Ik heb in die week heel veel gestressed en tegelijkertijd heel veel gestudeerd/gelezen over radioactiviteit. Pas na een dag of 4 a 5 nam dat allemaal wat af en werd het duidelijker wat er gaande was en wat voor risico's ik (en m'n echtgenote) liep.
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

zomer 2009 bijna dood geweest. Ik zat achterop een gilera runner en we reden op een weg waar je 50 mocht. Voor ons reed een lelijk dik wijf 40 km per uur en daar wordt je toch schijtziek van. Dus Mo die de scooter bestuurde wou deze auto inhalen en we waren er bijna langs totdat er opeens een auto van de tegenovergestelde richting aan kwam rijden. We werden echt net niet geraakt maar Mo verloor de macht over het stuur en we knalden met bijna 70 km per uur de berm in. Blauwe plekken jonguh!!

+ bijna dood gegaan door een containerperser

+ We waren best wel lang geleden ergens in een dieren/pret park met school. Gok dat ik toen een jaar of 9/10 was. Je had ergens een kabel stoel die ongeveer 50 meter hoog was en bijna het hele plas overging en weer terug. Er stond een rij van 10 man ongeveer voor de kabel stoel. Ik stond met mijn marokkaanse 'mattie' te wachten en toen wij eenmaal aan de beurt waren kregen we ruzie over wie nou eerst ging. Na een flinke scheldpartij wou ik in de stoel komen maar de beste vriend drukte al op het knopje zodat de stoel begon te stijgen. Ik zat dus te hangen aan de stoel en weet ook niet meer waarom ik mezelf niet liet vallen. Ik zat dus 2 minuten te hangen aan een stoel die over het hele plas ging.. mensen zaten echt te kijken van heee wat doet die nou. Maar ik moest blijven vasthouden want anders viel ik gewoon en zou ik misschien dikke letsel hebben. Me grip was toen wel vele malen beter dan nu.
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Goed verhaal van Maas, ook de Gras bevalt altijd erg goed bij mij.

Comment

Originally posted by Hermandad;874619[B
                              ]Sowieso is het heel kut als je met z'n 2 loopt[/B], omdat je verder niets kunt doen. een moet voor kijken en een achter. en dat heb je met 3/4 man niet. vuurmaken ging niet, alles was nat.
                              lekker dan :P volgende week moet ik bij een soort van dropping samen met een maat van mij in het bos patrouilleren en voorbijgangers soort van laten schrikken/pakken.

en hij is al zo'n schijterd
                              Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                              Doel eind 2015: 100kg
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Thuis komen van een reis en 6 kg minder op de weegschaal zien staan.
                                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X