Originally posted by Posseltje
View Post
Smartphone Dilemma
Collapse
X
-
Originally posted by blocktoblock View PostBlablabla
Bron?
HTC Edge smartphone met nVidia Tegra 3 op de foto | Hardware.Info Nederland
Samsung quad-core Exynos sneller dan Tegra 3? | Hardware.Info Nederland
Na controle blijkt dat ik inderdaad een vergissing maakte. Nergens wordt een woord gerept over qualcomm. Feit blijft wel dat er de komende maanden wederom een nieuwe reeks high-end telefoons op de markt gaat komen, welke (vanzelfsprekend) gebruik maken van een nieuwe generatie quadcore chips en android 4.0 standaard aan boord.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
-
Gezien Apple onderdelen voor zijn iPhones en iPads moet inkopen bij Samsung, lijkt het me sowieso sterk dat de iPhone 4 sneller of beter zou zijn dan de S2, Samsung weet wel beter
Ik vind iTunes wel 10x beter dan Samsung Kies. Daar heeft Samsung nog genoeg werk aan. Om de twee weken een firmware upgrade zegt ook wel wat. Ze moeten beter gaan testen voor ze iets uitbrengen.
Comment
-
@ turkiboy
Hardware is niet de enige snelheidsfactor. Verder is iTunes echt een van de weinige programma's die ik echt haat. Weet niet hoe Samsungs ding is (BB Torch eigenaar), maar het mag wel absurd slecht zijn wil het erger dan iTunes zijn."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post@ turkiboy
Hardware is niet de enige snelheidsfactor. Verder is iTunes echt een van de weinige programma's die ik echt haat. Weet niet hoe Samsungs ding is (BB Torch eigenaar), maar het mag wel absurd slecht zijn wil het erger dan iTunes zijn.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Ben het eens met Generalix, iTunes is niet om over naar huis te schrijven. iCloud maakt het inderdaad een stuk beter, maar er is nog werk aan de winkel.
@TurkiBoy, de software maakt iPhones zo snel en vloeiend. Qua hardware zullen iPhones het geheid afleggen tegen de rest van heel de androidmeuk etc, maar ze zijn nou eenmaal gewoon veel soepeler omdat iOS veel efficiënter werkt dan alle andere OS'en.
Hardware boeit niet in een telefoon zolang het soepel werkt vind ik. Al heb je een 0,5Ghz singlecore, als alles maar lekker werkt, en dat doet iOS.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postmijn htc desire z is kapot. geen garantie niets. vanwege waterscahde groot ellende verhaal geen aankoop bon meer e.d. dus ik moet ene nieuwe phone kopen.
Zat te denken aan een HTC sensation. iemand ervaring hiermee?
heej ik raad de htc sensation af, de software is nog niet goed genoeg naar mijn weten. Heb hem zelf sinds eind mei, en hij valt op de gekste momenten uitzichzelf uit.
ik denk dat je het beste een samsung gio kunt nemen >> niet duur, 800 mhz proccesor en je kan het zelfde als met je ouwe desire!
groetMake it count!
Always look on the bright side of life...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment