Klinkt gebruiksklaar jongeman, I like where this is going..
Onderhandelen's Feedback Topic
Collapse
X
-
hela hola nog een snippet.....dis na de break full power dus. Lekker, niet lekker ? te veel van dit, te weinig van zus ? alle comment is weer welkom.
https://www.youtube.com/watch?v=LQnSzmXFBvk▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
moet opnieuw gemixt worden hoor ik nu :S. Wat krijg je als je 24/7 "muziek" aan het maken bent ? Veeuul content
World domination Snippet---- Wazdrop Recordings - YouTubeLast edited by onderhandelen; 17-05-2012, 02:26.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Tussentijdse update, we're on stand-by. Radio, club edits en extended versies zijn af.
Heb geen zin meer om op antw. te wachten van bestaande platenmaatschappijen. We gaan ons eigen plan trekken.
Gister contact gelegd> discotheek om video te draaien.
T komt steeds dichterbij. Nu de volgende stap richting een mastering facility.
Support van Buma/Stemra is er trouwens ookLast edited by onderhandelen; 29-05-2012, 21:56.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Muziek is excentriek bedoel je ?
Sinds wij nieuwe speakers hebben gekocht is er een wereld voor mij open gegaan. Zitten nu op een level dat t super goed is. Bedoel plak er David Guetta onder en je zou geloven dat hij het had gemaakt. De muziek upt hem gwoon, hoe vet is dat ghehe. Was wel hell of a year. Learning curve waar je u tegen zegt, 24/7 muziek maken beter en beter worden, zelfs mn relatie gekost.
Dus nee trainen zit er al een tijdje niet meer in.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Begrijp denk ik wat je bedoelt, is the Amerikan way of thinking. Zit erin gebakken zelfde had ik 10 jr geleden ook. Zei ik ga rechten studeren iedereen verklaarde mij voor gek, je bent lasser gaat je nooit lukken, duurt te lang, standaard negatief denken.
Doom denkers genoeg op de wereld. Komt eigenlijk op 1 ding neer doe wat je hart je ingeeft, geloof in jezelf, je kracht.
"And don't settle"
om ff een quote aan te halen van 1 onze inspirators helaas overleden, Steve Jobs.
Begin is fakking zwaar, moet zo veel dingen regelen. Fotos, website, ceo vriendelijk, muziek moet goed zijn enz. enz . Trainen komt wel weer op t moment dat t draait /op poten staat.
Reken trouwens de 1ste jaar op 0 succes, eerder verlies dus dat het kostLast edited by onderhandelen; 29-05-2012, 22:49.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Kut edit: verder letten wij heel erg op lekkerheid, herkenbaarheid ed. Standaard komt er bij ons niet in....wordt er genoeg van gemaakt. Bij ons moet het vanaf t begin dat ooh gevoel hebben en dat je achteraf denkt, fuuuuuck what a ride.....heel van typisch hunnie▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Dames lekker ? dis zeker van 5 jr geleden. Ga m actualiseren moderniseren
Calamari Teaser-Snippet - YouTubeLast edited by onderhandelen; 03-06-2012, 14:24.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Thnx voor luisteren m8 Wat is je smaak btw.
Kan je mij onderstaande wat meer uitleggen? kom namelijk veel van dit soort shizzle tegen:eccentrics are pejoratively considered "cranks",Nee zat eerder aan: eccentric->innovation->succes te denken▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Mijn smaak is best breed. Maar Chicago/Rare House vind ik echt altijd ziek (Frankie Knuckles, Fingers Inc., Joe Smooth...)
Nou dat eerste heb ik niet geschreven. Maar het idee is dat omdat je een beetjevreemd bent, je niet bang bent was nieuws uit te proberen. dat is dan innovatief en kan tot succes leiden (a la Steve Jobs- extreem voorbeeld). Clearer?Laissez Faire
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-