Onderhandelen's Feedback Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by onderhandelen View Post
    Heb veel tracks liggen....wat wil je horen commerciële shizzle waar je van je stoel valt, dat je denk uh komt dat van hun of t hardere werk ?

Ff zonder gekheid nog heel even dan komt alle vette shizzle eraan clips waar je u tegen zegt, filmpjes dat wij aan t werk zijn, filmpjes van ruim 10 jr geleden en fotos uit onze draai tijd.

Hebben in die tijd trouwens ook met mc mouth of madness en hun clan gedraait in Tivolli. Hebben toen de boel op stelten gezet, beetje Ruffneck lopen fucken enzo. was erg lachen.

Zal ff kijken wat ik hier heb liggen. Ben zo. pas weer thuis.

Kleine update:
    As za weer met mister volt 9 en mn broertje in de studio dan hebben wij 2 tracks af.

Al laten zien wie mister volt9 is ? nee he! Tracks die wij maken wordt onder een andere naam uitgebracht.

Volt9 :: Beatport
    Ben echt nieuwsgierig geworden OH.. gooi is wat hardes erop voor mij.. je moet eens bij ons komen draaien in sans in berlikum nieuwe beuktempel van het noorden.. dit jaar weer alles vernieuwd kwa geluid en licht waar je u tegen zegt.. ze geven ook gratis feesten 1 x in de maand betaalde feesten.. met echt bekenden.. misschien heb je hier wat aan.. gooi die
    Hardere er eens op haha.. spreek je later
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Dat ziet er wel veel belovend uit met mister volt 9.. word steeds nieuwsgierige..

Comment

• @ OH
        Goed dat je me herinnert. Ik zie potentie, maar hij is zeker nog niet af. Hij mist nog even een akkoordje (of twee) extra bij het oppikken van het tempo. Hij moet "voller". Het begin is lekker om in te mixen, maar erna moet er dan ook wel iets diks komen. En dat heeft hij nog niet.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @ Martin....goeie shizzle kan ik nog niet uppen 1. omdat ik die nog niet geregistreerd heb en 2. omdat wij wachten tot het gemasterd is ed enz. enz.

Maaaar wat wij wel voor je hebben is some Spielerei omdat je zo enthousiast bent en ons goeie drive geeft. Wij zijn net zo enthousiast, maar soms moet je je verstand gebruiken zegmaar. Enjoy m8 en bedankt voor je aanmoedigingen doet goed, We like it, heb je een facebook pagina ? dan gaan wij ff like-n

@ GIx....
          Ik zie potentie
          voor de rest kan ik je helemaal volgen dus mee eens, danks m8

Iedereen bedankt voor jullie comments, we like u

Nog een paar uurtjes en weer de studio in whuaahh

Nu ff tijd voor wat (funn) ragg werk
          spielerei - YouTube
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

• Oh.. hoe ging het zaterdag is het nog door gegaan.. wanneer gooi je er weer wat nieuws op.. al een idee waar je zou willen beginnen met draaien.. en heb geen Facebook wel hyves.. heb het hele weekend thunderdome 1/10 geluisterd met het genot van wat middelen ff ouderweds zoals vroeger.. kan je alweer wat posten een nieuwe track

Comment

• Heeey grote vriend danks voor het vragen man. Zaterdag is zeker doorgegaan was pas om half 2 in de nacht thuis flink doorgewerkt resultaat, Club en radio edit is af. Volgende week ff rondje platenmaatschappijen doen oid.

Weet niet of je dit soort muziek trekt maar hier wat oude materiaal, njoy.

Studio Session 1998 with Mr Cixx, Mr Lance Lockhart and Wazdrop - YouTube
              We like it

Comment

Heeey grote vriend danks voor het vragen man. Zaterdag is zeker doorgegaan was pas om half 2 in de nacht thuis flink doorgewerkt resultaat, Club en radio edit is af. Volgende week ff rondje platenmaatschappijen doen oid.

Weet niet of je dit soort muziek trekt maar hier wat oude materiaal, njoy.

Studio Session 1998 with Mr Cixx, Mr Lance Lockhart and Wazdrop - YouTube
                Dit klinkt echt lekker.. beter dat het is door gegaan zaterdag..
                Hoop dat jullie weer plaatjes gaan maken en die ook uit gaan brengen zou toch super gaaf zijn hey.. hoop wel stiekem dat jij hardcore nummers gaat maken.. van die harde shit.. goeie beuk beat en een vette sound erbij.. dat zou ik echt mega vinden.. maargoed jullie moeten doen wat jullie echt aanspreken hardcore hardstyle etc.. ik blijf je zowiezo volgen.. dus hoop dat jullie blijven updaten en ooit dan naar sans komen.. kunnen we is één drinken en onze goeie beuktempel

Comment

• Vinden m ook lekker klinken. Plaatjes maken gaat zkr lukken. Hardcore/hardstyle komt zeker, zijn opgegroeid met de early rave, zit in t bloed zegmaar

Album waar wij mee bezig zijn is bijna af en komt zeker de markt op, met of zonder bestaande platenmaatschappij.

Blijft het volgen, wordt leuk hebben leuke dingen in petto....ff wachten tot wij officieel online zijn, t is bijna zo ver.

Komt goed komen zkr x langs x wat drinken, lijkt mij erg gezelli (Y)
                  We like it

Comment

• Kut herrie lekker je ding doen
                    http://www.youtube.com/watch?v=hLmF1T7hous
                    We like it

Comment

Kut herrie lekker je ding doen
                      disco shit - YouTube
                      Dit klinkt weer lekker ouwe.. begin is goed en het blijft lekker.. op de helft begint hij veel te praten mij net wat te lang.. zat echt te wachten dat ie er weer in kwam.. mooiste zou zijn dat er dan ff 1 sec stil viel en dan dat hij zegt disco shit.. en dan die bas net wat dikker dan in het begin met de zelfde sound.. dan word dit een dikke hit geloof mij maar.. hebben jullie deze gemaakt OH

Comment

• Jij geeft mij drive, danks man.

Ga m alla scrillex maken

Wie bedoel je met jullie ?
                        We like it

Comment

Jij geeft mij drive, danks man.

Ga m alla scrillex maken

Wie bedoel je met jullie ?
                          Jij en je broer toch.. jullie doen het samen toch..
                          Geef alleen mijn mening hoe ik het vind klinken en wat ik zelf mooie zou vinden.. heb dat met veel van dit soort nummers dat ik denk zonder waarom nou net niet ff zo.. word hij net wat dikker van of harde.. ook kwestie van gevoel denk ik

Krijg je de smaak weer te pakken OH..

Comment

• Ff wat meer info. verstrekken. De bedoeling is zoals swedish house mafia doet. Sommige dingen onder 1 noemer en andere vertegenwoordigen jezelf zegmaar.

Ik heb een wat hardere stijl/ neig heel erg naar rave-ish, hardcore, chemical brothers, 1 op 1 muziek zegmaar. Veel mono-tone geluiden--->analoog.

Mn broertje heeft een clubby stijl heel erg lekker veel groove en detail.

Wij samen, de perfecte combinatie

Krijg je de smaak weer te pakken OH..
                            Yes men maak liever muziek waar ik direct feedback op krijg. Ipv muziek maken en men dat maar moet nemen. Ik hou van communicatie, zelfde ook bij het draaien letten heel erg goed op t publiek en proberen te communiceren.

Daarom dank (jij en de rest) voor interactie

Om antwoord op je vraag te geven dit heb ik gemaakt maar gaat straks onder die 1ne noemer vallen (denk ik) :P. Dat is een beetje afhankelijk of wij voor ons zelf gaan beginnen of met een partner gaan werken.
                            We like it

Comment

• Hey grote vrind check special voor you

Harder dan hard

Rave u ass off - YouTube
                              We like it

Comment

• Haha hardcore klinkt al snel Thunderdome-waardig in mijn oren, maar prima structuur en geluid son!
                                Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X