Harige benen beschermen tegen bedwants

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Harige benen beschermen tegen bedwants

Voor mensen die het nog niet hebben gelezen:

AARN - Harige armen en benen blijken de perfecte bescherming te zijn tegen het bijten van de bedwants: geschoren ledematen werden vaker gebeten.
    Harige benen beschermen tegen bedwants | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

national geografic bedwants.flv - YouTube
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Dit is trouwens ook goeie humor, flimpje

The Unknown Micro World : Dust Mites - YouTube
    We like it

Comment

Ranzig om te beseffen dat je eigen lichaam een ecosysteem bevat. Beetje andere richting in, maar het deed me er aan denken:

Comment

In theorie zou ik kunnen stoppen met het ontharen. Maar in de praktijk was ik toch liever mijn bed.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
          In theorie zou ik kunnen stoppen met het ontharen. Maar in de praktijk was ik toch liever mijn bed.

Ik zou stoppen, dan heb je voor de zomer meteen een vachtje dat ja kan helpen tegen de zon.

Comment

Originally posted by Silk View Post
            Ik zou stoppen, dan heb je voor de zomer meteen een vachtje dat ja kan helpen tegen de zon.

... en daar hebben we dan weer.... zonnebrand voor!

Comment

mooi ik scheer me benen niet, in de winter een vachtje in de zomer een wannabee lijkend bruin been maar is heel veel haar :P

Comment

ik ben zelf behoorlijk behaard en trim mijn borst/buik regelmatig.
                nu zit ik er over te denken wanneer ik goed droog sta het bovenlichaam te harsen (tenslotte alle covermodellen van Men's Health hebben dat)
                maar als ik benen ook hars vindt ik dat best wel....gay..
                is het wel een mooi contrast dan? glad torso en zwarte benen/armen? xD

OT: ik ben zelf gestopt met het lezen van dit soort berichten.
                elke dag zijn er weer nieuwe topics op nu.nl dat kaas goed/slecht voor je is etc.. minder dan een jaar later is het tegendeel weer bewezen.
                BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Originally posted by Silk View Post
                  Ranzig om te beseffen dat je eigen lichaam een ecosysteem bevat.
                  idd :S

Foto is ziek haha

OT: ik ben zelf gestopt met het lezen van dit soort berichten.
                  elke dag zijn er weer nieuwe topics op nu.nl dat kaas goed/slecht voor je is etc.. minder dan een jaar later is het tegendeel weer bewezen.
                  Denk dat hier weinig tegenbewijs zal komen :P

creatures living with u, zie silk antw. :P
                  We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X