Het WTF-momentje van de dag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• net twee "overweight guys" die liepen te deadliften met een holle rug (veelste zwaar ook +/- 200kg) liepen te squatten met een kuthouding en langer na niet parallel, veelste zwaar ook weer op.. wankel op de benen op een gegeven moment faalde één hem dan ook hard .. en dan ook nog eens een de legpress met 1cm reps uitvoeren gtfo the gym.
    Last edited by jobr; 04-04-2013, 18:19.
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Gooi wat feedback op ze dan. Hier kunnen ze het niet lezen
      Superbia in Proelio

Comment

• Mèh, mijn ervaring is dat je mensen niet moet helpen als ze er niet om vragen. Veroorzaakt alleen ergernis. Of je bent een baas en bij het spotten zeg je consequent 'nul' bij elke rep.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Als mensen het echt verkeerd uitvoeren zeg ik het gewoon hoor, klein beetje hulp kan geen kwaad. Wat ze er mee doen moeten ze zelf weten.
          Superbia in Proelio

Comment

• Ik wou dat ik 200 kg van de grond kreeg met deadliften..
            Ernstig noh!

Comment

• A very weird erection video from Japan - YouTube
              lolwut
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• the fuq ?:/
                Mind is everything.

Comment

• What the ....!!!
                  keep the focus going!

Comment

• Ballen van titanium

- THE GREATEST SHOW ON EARTH ? ? ?HD? 322kmh-200mph Street Race ? 'ISLE of MAN' TT - YouTube
                    Mind is everything.

Comment

• Hahaha die jappen WTF altijd hunnie
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• The Adult Nursery: Adult Baby - YouTube
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Nice filmpje!

Comment

• Dragon Ball Z Stop Motion - Cell's return ?????-???? - YouTube

Best. Filmpje. Sinds. Tijden.

Comment

• Wat een toeval, de afgelopen week heb ik best veel mensen dat Ilse of Man TT filmpje laten zien. Gewoon ziekelijk als je nagaat dat die dudes 300 halen op een 60-weg.

En ik moet zeggen dat ze er slim aan hebben gedaan om er within temptation onder te plakken. Erg toepasselijk.

Comment

• Originally posted by resike
                                Deze post was mijn wtf-moment.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X