Het WTF-momentje van de dag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Faabjan View Post
    Ik stond net op de parkeerplaats bij de Albert heijn te feunen met me matties Hakan en Dimitri, gewoon rustige zondagmiddag chilling zetten zoals altijd, boxen van bempie aan en onder afdakje een assie draaien. Komt er opeens zo'n chimeid die ik 3 weken geleden sex mee had aan dus ik denk "seee die kan me wel nog keer ippa geven zometeen" maar ze kwam helemaal fruz naar me toe en opeens haalt ze schroevendraaier uit der zak en zegt ze "ja je zat met mij soort van en ik hoor dat je met allemaal andere meisjes ook gewoon zit opeens" en doet ze die schroevendraaier mij kant op.. dus mijn mattie Dimitri grijpt al naar zn broekzak voor z'n tazer en zegt tegen der wie wil je gaan djoeken kk oeter... toen ging ze janken enzo en wou ze me bitchclap geven maar die blokte ik daarna zei ik dat ze beter kon weggaan voordat de boel esculeerd. Ging ze helemaal schreeuwend weg enzo heel die flat stond te kijken..
    Dat awkward moment wanneer je alles begrijpt.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• hoe verzin je het:P

Comment

• Faabjan hosselt op de block noh!
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• deadlift 600 pass out - YouTube

Comment

• LiveLeak.com - Idiot attempts to rob smokeshop

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
              Dat awkward moment wanneer je alles begrijpt.
              Hahaha kutzooi indeed

Comment

• Wraptastic!! Voice over deel 1 (205Records) - YouTube
                Mind is everything.

Comment

• Dat Sixpack.jpg

Comment

• Wat een pussy als je dat doet
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Comment

• Mwhaha ha die abs te goed, benieuwd waar die dingen zitten als hij 30 kilo aankomt.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                          Mwhaha ha die abs te goed, benieuwd waar die dingen zitten als hij 30 kilo aankomt.
                          In z'n zij? 'Tis toch van de achterlijke hè... Hoe verzin je zoiets.
                          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

• Originally posted by Stamppot View Post
                            [ATTACH=CONFIG]16120[/ATTACH]
                            Dames en heren, aanschouw hier nou het perfecte voorbeeld van een lowlife. Ik snap die arts ook niet die dit doet.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Mind is everything.

Comment

• Vandaag in de gym stap ik de kleedkamer binnen. Zie ik daar een neger volledig naakt zijn bbc inwrijven met aloe vera. Zo bleef hij nog 10 minuten zitten om de rest in te smeren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X