Het WTF-momentje van de dag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nergal View Post
    Vandaag in de gym stap ik de kleedkamer binnen. Zie ik daar een neger volledig naakt zijn bbc inwrijven met aloe vera. Zo bleef hij nog 10 minuten zitten om de rest in te smeren.
    Maar je bleef dus wel 10 minuten lang kijken naar die blote kerel die zijn vriendjes insmeerde met dat spul.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Kleedkamers dienen meestal om je om te kleden. Dat was ik dus ook aan het doen.

Comment

Vandaag in de gym stap ik de kleedkamer binnen. Zie ik daar een neger volledig naakt zijn bbc inwrijven met aloe vera. Zo bleef hij nog 10 minuten zitten om de rest in te smeren.

Hahaha! Zieke shit ouwe. Wat bedoel je met bbc?

Comment

• Originally posted by corketa View Post
          Hahaha! Zieke shit ouwe. Wat bedoel je met bbc?
          Big black cock.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• big black c*ck

EDIT: Nocerino was me voor

Comment

big black c*ck

EDIT: Nocerino was me voor
              Het moet niet gekker worden, ik had hem daar zeker wel op aangesproken. Wat een dwaas, heb je hem ook nog geholpen?

Comment

• Originally posted by Stamppot View Post
                [ATTACH=CONFIG]16120[/ATTACH]
                Ik mag hopen dat het geen ijsblokjes zijn.
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Maar je bleef dus wel 10 minuten lang kijken naar die blote kerel die zijn vriendjes insmeerde met dat spul.
                  Als je bij mij op zolder de kast voor het raam schuift, erop klint kun je net de flat verder in de buurt zien.
                  Als je dan met een verrekijker naar de bovenster verdieping kijkt dan staat daar soms een naakte kerel, echt absurd gewoon
                  De politie vond mijn klacht onterecht

Comment

Kleedkamers dienen meestal om je om te kleden. Dat was ik dus ook aan het doen.
                    Ik vind het maar een vreemd verhaal. Je hebt dus lang genoeg gekeken, jij weet zelfs precies hoe lang want je hebt het over 10 minuten, om iets te concluderen over het formaat van het lichaamsdeel dat hij met dat spul insmeerde. En stoorde die gast zich niet aan jou toen jij 10 minuten lang gebiologeerd stond te kijken naar wat hij aan het doen was?

Originally posted by quibus View Post
                    Als je bij mij op zolder de kast voor het raam schuift, erop klint kun je net de flat verder in de buurt zien.
                    Als je dan met een verrekijker naar de bovenster verdieping kijkt dan staat daar soms een naakte kerel, echt absurd gewoon
                    De politie vond mijn klacht onterecht
                    He he he ...
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Ik vind het maar een vreemd verhaal. Je hebt dus lang genoeg gekeken, jij weet zelfs precies hoe lang want je hebt het over 10 minuten, om iets te concluderen over het formaat van het lichaamsdeel dat hij met dat spul insmeerde. En stoorde die gast zich niet aan jou toen jij 10 minuten lang gebiologeerd stond te kijken naar wat hij aan het doen was?
                      Je hebt blijkbaar veel homo-erotische fantasieën als je er al zelf een verhaaltje bij verzint. Ik zou het verder willen uitleggen, maar ik vrees dat je meer dan 1 hersencel nodig hebt om het te snappen.

Comment

Je hebt blijkbaar veel homo-erotische fantasieën als je er al zelf een verhaaltje bij verzint. Ik zou het verder willen uitleggen, maar ik vrees dat je meer dan 1 hersencel nodig hebt om het te snappen.
                        hahaha

Comment

• "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Deze discussie is aan G

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                              Deze discussie is aan G
                              Dat ik Dexie zijn naam blijf vergeten
                              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X