Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
was lekkerrrr, op het laatste gingen de plankholds nog net, maar die side plank holds was heel mijn lichaam aan t shaken, nu paar banaantjes binnen meppen
"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
die eerste dat is een stretching voor de onderrug neem ik aan?
Doe hem eens, dan voel je het wel
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Adon1s, is yoga niet wat voor jou? Leer je de volledige brug (dus handen en voeten op de grond met buik naar boven) en handstand (los in de ruimte niet tegen een muur).
gisteren deadlift 1 rm van 150 kg naar 165v gebracht, 140 voelde als een boodschappentasje, 150 alsof ik moeite moest doen, 160 was slopend en na de 165 kg lift was ik moe en voldaan... 5 kg boven mn verwachting verder push press op 70 kg, verwacht was 65 kg. de 75 moest ik met een clean and jerk maken (olympisch gewicht heffen). kreeg m niet met een push press uitgestrekt. vanaf binnenkort op kracht trainen i.p.v. massa, ivm judo, verandering in trainingsprikkel en gewoon om iets te kunnen met je massa. na 1 jaar trainen met een paar maanden pauze kun je toch nog niet echt gericht trainen als bodybuilder of krachtsporter, dus van alles wat is dan best leerzaam om te doorlopen
"is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow
gisteren een redelijke training gehad. was wel kapot, maar de halters wiebelden heel erg. hoiop werk aan controle, nu ik sterker wil worden en dus op kracht ben gaan trainen.. zo meteen weer
"is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Comment