hoe was je training vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    het was pijnlijk. denk dat me schouder gekneust is
    Dan ben je echt tekeer gegaan.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

met wat pijn in de rug (scheve wervels en heup???) ga ik rustig aan doen mety de rug, verder ga ik nu trainen. meer volgt
      "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Kon niet trainen, tering carnaval

Comment

kon ook niet vandaag trainen, echt foktop man, wat zal ik zeggen.

gister jarig dus beetje junkfood lette wel op mijn voeding. maar suiker zat er wel in o.a in taart, maar mijn schema wel wat aangepast om niet aan te komen (gebeurde 2 dagen achter elkaar ''2x gevierd familie en vrienden'')

dus vandaag was de tijd aangebroken om te trainen, mijn vriend belde mij op om 2 uur te trainen, ok np dus ik was daar en opeens had ik kutgevoel kon niet serieus trainen geen focus, zweette heel snel. adem was heel snel (had pre-workout gebruikt, maar was niet het eerste keer) gewichten waren best wel licht maar had moeite met op tillen.

overtraind?? ik denk van niet want zaterdag zondag was er geen training voor mij.
          Jammer man! ben van plan nu morgen en overmorgen ook rust te nemen. khoop dat dit een goede beslissing is?

ktrain 4x per week,

maandag
          dinsdag
          -
          donderdag
          vrijdag
          -
          -
          Last edited by sendenbanane; 20-02-2012, 17:10.

Comment

net een erg lekkere training gehad.

incline DB press
            laatste set 10 x 40 kilo per arm.

hammer strenght incline press
            laatste set - drop set
            30 kilo per kant

flat machine press
            laatste set
            10 x 105 kilo

cable cross
            fst 7
            reps rond de 10 x 25 kilo per arm

machine dips - helemaal voorover gebogen
            laatste set
            8 x 105 kilo

flat flys
            laatste set 8 x 18 kilo per arm

daarna 30 min cardio en nu tijd om te eten
            100 gram rijst met 200 gram kip en 100 gram ananas.
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Kan niet trainen, aan het stoppen met medicijnen. Door me hele lichaam elektrische schokken non-stop. Hoop dat het eind van de week een stuk minder is, kan ik tenminste weer wat doen. Dit suckt!
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                Kan niet trainen, aan het stoppen met medicijnen. Door me hele lichaam elektrische schokken non-stop. Hoop dat het eind van de week een stuk minder is, kan ik tenminste weer wat doen. Dit suckt!
                welke gebruikte je ook alweer (en warvoor)?? maar waarom kan je dan niet trainen??? je hebt het toch over statisch geladen zijn, waardoor je een schok krijgt als je iets van metaal aanraakt??? iig, sterkte ermee, ff doorbijten
                "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

vandaag rustig getraind (=slecht*(-_-)...) vanwege mn rug... alleen maar zwakjes wat schouders en borst gedaan, rug overgeslagen... bankdrukken zit ik op een plateautje op 70 KG trainingsgewicht...

Comment

Ging echt goed sinds ik geen relatie meer heb kan ik weer trainen. Nu nog even hardlopen. En hopen mijn oude niveau terug te krijgen in een half jaar

Comment

Mijn training begint straks, fullbody uiteraard!

Comment

Originally posted by klofijool View Post
                        welke gebruikte je ook alweer (en warvoor)?? maar waarom kan je dan niet trainen??? je hebt het toch over statisch geladen zijn, waardoor je een schok krijgt als je iets van metaal aanraakt??? iig, sterkte ermee, ff doorbijten
                        Efexor...Nee gewoon als ik me beweeg, krijg ik overal schokken door me hele lichaam. In me armen en benen enzo is het wel te doen, maar heb ze ook in me kop en daar wordt ik duizelig van.

Kan nog wel even duren...als het ietsje minder is ga ik weer trainen.
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Goed, zoals het hoort.

2 liter chocomelk tijdens trainen gedronken + litertje water.
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                            Goed, zoals het hoort.

2 liter chocomelk tijdens trainen gedronken + litertje water.
                            dafuq??? chocomel tijdens het trainen??? ivm suiker denk ik???

Comment

Net heerlijk getraint, fucking spierpijn in me benen en kont van squats en walking lunges, heerlijk met opstaan
                              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

gisteren avond even kort wat push ups, side raises en dumbell curls gedaan, kon niet judoën vanwege mijn rug...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X