Originally posted by Falstyr
View Post
hoe was je training vandaag?
Collapse
X
-
kon ook niet vandaag trainen, echt foktop man, wat zal ik zeggen.
gister jarig dus beetje junkfood lette wel op mijn voeding. maar suiker zat er wel in o.a in taart, maar mijn schema wel wat aangepast om niet aan te komen (gebeurde 2 dagen achter elkaar ''2x gevierd familie en vrienden'')
dus vandaag was de tijd aangebroken om te trainen, mijn vriend belde mij op om 2 uur te trainen, ok np dus ik was daar en opeens had ik kutgevoel kon niet serieus trainen geen focus, zweette heel snel. adem was heel snel (had pre-workout gebruikt, maar was niet het eerste keer) gewichten waren best wel licht maar had moeite met op tillen.
overtraind?? ik denk van niet want zaterdag zondag was er geen training voor mij.
Jammer man! ben van plan nu morgen en overmorgen ook rust te nemen. khoop dat dit een goede beslissing is?
ktrain 4x per week,
maandag
dinsdag
-
donderdag
vrijdag
-
-Last edited by sendenbanane; 20-02-2012, 17:10.
Comment
-
net een erg lekkere training gehad.
incline DB press
laatste set 10 x 40 kilo per arm.
hammer strenght incline press
laatste set - drop set
30 kilo per kant
flat machine press
laatste set
10 x 105 kilo
cable cross
fst 7
reps rond de 10 x 25 kilo per arm
machine dips - helemaal voorover gebogen
laatste set
8 x 105 kilo
flat flys
laatste set 8 x 18 kilo per arm
daarna 30 min cardio en nu tijd om te eten
100 gram rijst met 200 gram kip en 100 gram ananas.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Kan niet trainen, aan het stoppen met medicijnen. Door me hele lichaam elektrische schokken non-stop. Hoop dat het eind van de week een stuk minder is, kan ik tenminste weer wat doen. Dit suckt!"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostKan niet trainen, aan het stoppen met medicijnen. Door me hele lichaam elektrische schokken non-stop. Hoop dat het eind van de week een stuk minder is, kan ik tenminste weer wat doen. Dit suckt!"is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow
Comment
-
vandaag rustig getraind (=slecht*(-_-)...) vanwege mn rug... alleen maar zwakjes wat schouders en borst gedaan, rug overgeslagen... bankdrukken zit ik op een plateautje op 70 KG trainingsgewicht..."is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow
Comment
-
Originally posted by klofijool View Postwelke gebruikte je ook alweer (en warvoor)?? maar waarom kan je dan niet trainen??? je hebt het toch over statisch geladen zijn, waardoor je een schok krijgt als je iets van metaal aanraakt??? iig, sterkte ermee, ff doorbijten
Kan nog wel even duren...als het ietsje minder is ga ik weer trainen."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
-
Net heerlijk getraint, fucking spierpijn in me benen en kont van squats en walking lunges, heerlijk met opstaanDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment