Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 08 2004,19:16)]tsja.....het is een ruimte met veel apparaten waarop je wat schijnt te moeten doen maar ik word elke x afgeleid door de vrouwen....
heb jij natuurlijk geen last van?
greetzzz
Ik zeg wel niks meer..Je gaat nog steeds verder met dat 3 letterige woord .het enigste waar ik naar kijk is dumbells + machine voor de rest sluit ik me helemaal buiten.Wijven zijn voor het weekend
Is ook ineens erg koud aan het worden dus je zal niet de enige zijn die het af en toe wat koud heeft.
Kan me wel goed voorstellen dat je er behoorlijk meer last van hebt nu, <14% is erg weinig voor een vrouw natuurlijk...
Enne, de lekkerste man van het forum houdt mij al warm dus je zal genoegen moeten nemen met nr 2 op de lijst!
Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 12 2004,17:09)]Is ook ineens erg koud aan het worden dus je zal niet de enige zijn die het af en toe wat koud heeft.
Kan me wel goed voorstellen dat je er behoorlijk meer last van hebt nu, <14% is erg weinig voor een vrouw natuurlijk...
Enne, de lekkerste man van het forum houdt mij al warm dus je zal genoegen moeten nemen met nr 2 op de lijst!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment