Mijn vorderingen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 08 2004,17:44)]nog minder.....56 kilootjes maar als ze moordneigingen krijgt....

die onstaan alleen maar als ik teveel naar andere dames kijk en kwijl

greetzzz
    Train jij wel in een sportschool arie

Comment

tsja.....het is een ruimte met veel apparaten waarop je wat schijnt te moeten doen maar ik word elke x afgeleid door de vrouwen....

heb jij natuurlijk geen last van?

greetzzz

Comment

arie en rennen haha dat wil ik wel eens zien

weg rennen voor een klein vrouwtje dat moeten we gelijk vastleggen op video.
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (harold @ Nov. 08 2004,17:15)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 08 2004,17:13)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Purple @ Nov. 08 2004,16:48)]Nou denk dat Arie zijn meisje hemdan misschien ook wel een mep verkoopt...

haha...
          misschien?

ik weet het wel zeker!

dat wordt 100% rennen voor mn leven

greetzzz
          doe je ook eens een keer aan cardio

Grtz..
          ik doe mn cardio de laatste tijd op een wat "natuurlijke" manier zal ik maar zeggen

greetzzz

Comment

grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

On topic blijven he...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 08 2004,19:16)]tsja.....het is een ruimte met veel apparaten waarop je wat schijnt te moeten doen maar ik word elke x afgeleid door de vrouwen....

heb jij natuurlijk geen last van?

greetzzz
                Ik zeg wel niks meer..Je gaat nog steeds verder met dat 3 letterige woord .het enigste waar ik naar kijk is dumbells + machine voor de rest sluit ik me helemaal buiten.Wijven zijn voor het weekend

.

Greetzz

Comment

Ik heb het sinds het weekend eigenlijk gewoon heel veel koud nu mijn vet al weer onder de 14 is gezakt...

Heb maar een aantal maillots gekocht om onder mijn broeken te dragen...

Vandaag ben ik een beetje verkouden geworden. Dus mezelf nu goed warm proberen te houden.

Ach nog maar 31 nachtjes.

Comment

Je moet ook niet steeds in bikini lopen, Purple... Da's pas de 12e!
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Er zijn ander wel genoeg leden te vinden die warm willen houden..

Gaat nog steeds lekker zo te horen..Geen moeite om je aan je voedingsschema te houden..

Grtz.
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Haha mij warm houden... de mooiste man van hetforum mag dat.. lol...

Maar nee voeding is nog geen punt.. moet nog aangepast worden waarschijnlijk maandag.

Comment

nou oke
                          waarneer zal moet ik langs komen dan

probeer anders ook een egina kuurtje der bij te doen tegen de verkoudheid
                          Who's the Chef

Comment

Is ook ineens erg koud aan het worden dus je zal niet de enige zijn die het af en toe wat koud heeft.
                            Kan me wel goed voorstellen dat je er behoorlijk meer last van hebt nu, <14% is erg weinig voor een vrouw natuurlijk...

Enne, de lekkerste man van het forum houdt mij al warm dus je zal genoegen moeten nemen met nr 2 op de lijst!  

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 12 2004,17:09)]Is ook ineens erg koud aan het worden dus je zal niet de enige zijn die het af en toe wat koud heeft.
                              Kan me wel goed voorstellen dat je er behoorlijk meer last van hebt nu, <14% is erg weinig voor een vrouw natuurlijk...

Enne, de lekkerste man van het forum houdt mij al warm dus je zal genoegen moeten nemen met nr 2 op de lijst!
                              De grootste man van het forum jah !

Comment

Over lekkerste kun jij niet oordelen Xeno dus zul je me toch op m'n woord moeten geloven...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X