Mijn vorderingen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn vorderingen...

Nou zoals er al veel weten doe ik 12 december mee aan het NK naturel in beverwijk... Ja ja mijn eerste wedstrijd. Erg spannend en nu iets langer dan 7 weken weg.

Ik ben natuurlijk een beginner op dit gebied en heb dan ook niet echt een spectaculair fisiek, maar doe deze wedstrijd ook mee om de ervaring en er veel van te leren. Zodat ik in ide toekomst hier wat aan heb gehad als ik meer wedstrijden wil gaan doen.

Wat zijn nu mijn stats.
    1.70 lang
    57 kilo
    en 14,7% (vandaag gemeten)

Gaat dus wel redelijk goed. Hou mijn gewicht goed vast terwijl mijn vetpercentage blijft zakken. Trainingen gaan ook nog erg goed en voeding heb ik tot nu toe niet echt moeite mee. Ben niet futloos of iets dat had ik alleen als mijn voeding aangepast werd de eerste dagen. Zit nu best laag in de koolhydraten en hoog in de eiwitten. Eet nog redelijk wat eten op een dag waar ik erg blij mee ben.

Ben ook al een tijdje aan het leren hoe te poseren. Inmiddels neem ik lessen voor het poseren de verplichte poses gaan me wel redelijk goed af. Veel oefenen nog, maar ben niet bang dat dat niet gaat lukken. Muziek uitgezocht voor het vrije poseren en een routine is inmiddels in elkaar gezet. Ook daarin moet ik nu veel gaan oefenen zodat dat ook helemaal vlekkeloos zal gaan verlopen.

Het komt steeds dichterbij en wordt steeds spannender...

Leuk Purple! Ik leef met je mee, hoor! 14,7% is al behoorlijk laag. Gaat zeker goed dus! Fotootje... zou leuk zijn...
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Nee geen foto's tot na de wedstrijd. Sorry...

Dus nog even geduld hebben.

Comment

Fotootje via p.m.?

Comment

Ja is goed 13 december stuur ik die wel

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Purple @ Okt. 23 2004,00:52)]Ja is goed 13 december stuur ik die wel

Comment

leuk om te horen dat alles goed gaat,paars!

welke muziek heb je uitgekozen voor je vrije poseerronde?

of moet dat een verassing blijven?

mn broertje en ik komen je steunen hoor,meid!

greetzzz

ps.

zijn de shirts al klaar?

Comment

gaat lekker purple, 14,7% is ook er netjes.Wil je nog verder zakken, ik heb echt geen idee op wat voor percentage vrouwen moeten staan..

gRtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Er zijn geen regels van hoe droog je moet zijn en niet eiedereen ziet even hard uit als ze hetzelfde percentage hebben.

Mijn muziek voor mijn routine vertel ik lekker niet.

Shirts... Uhhh... nou nee eigenlijk niet.

Comment

in iedergeval veel suc6 paarsjuh ..

Greetzz

Comment

Gaat erg lekker zo te horen.  
                      Die poses enzo gewoon net zo lang oefenen tot je ze zelfs in je slaap goed utvoert, des te meer kans dat eventuele zenuwen er geen invloed op hebben.
                      Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen en succes natuurlijk met je verdere voorbereiding.  

Comment

wha stats klinken alleen al veel belovend
                        ben erg benieuwd

suc6 en hou ons op de hoogte

Who's the Chef

Comment

14,7% bf. is voor een vrouw toch al aardig droog! Tot hoever ben je van plan te zakken?

Ik ben niet zo thuis in wedstrijden voor vrouwen, maar je doet mee met de fitness ronde? Of bb? En die basis poses zijn dat gewoon dezelfde poses voor mannen, dus double biceps front/back, most muscular, lat spread, enz.?

Veel suc6 met de voorbereidingen, en post nog eens hoe je vorderingen gaan over een tijdje.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Gaat gewoon helemaal goedkomen daar ben ik van overtuigd, dit in tegenstelling tot de beloofde shirts...

Ben heel benieuwd naar het eind resultaat maar zal net als de rest wachten tot 12 december..

Ik ben er zeker en tot die tijd lekker trainen, oefenen en alles komt goed!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (KeepItReal @ Okt. 23 2004,14:31)]14,7% bf. is voor een vrouw toch al aardig droog! Tot hoever ben je van plan te zakken?

Ik ben niet zo thuis in wedstrijden voor vrouwen, maar je doet mee met de fitness ronde? Of bb? En die basis poses zijn dat gewoon dezelfde poses voor mannen, dus double biceps front/back, most muscular, lat spread, enz.?

Veel suc6 met de voorbereidingen, en post nog eens hoe je vorderingen gaan over een tijdje.
                              Ja is een stuk droger dan het vriouwelijk gemiddelde moet nog wel zakken tot hoeveer geen idee.. Heb nog 7 weken en er zijn geen eisen wat betreft vetpercentage.

Ik doe niet mee in de bb-classe. De wedstrijd waarin ik mee doe wordt je eerst met z'n allen op het podium gezet en wordt je infgedeeld in een klasse zodat je met meiden in een gelijke klasse zit.

De poses ja zijn wel anders dan bij de mannen. Double biceps is er wel maar je staat dan totaal anders dan een man. De poses zijn vrouwelijker en toch vind ik ingewikkelder dan de mannelijke poses... Most musculair en latspread behoren niet bij de poses voor dames fitness.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X