Mijn vorderingen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nou mijn voeding is echt heel anders. Niet echt minder maar gewoon anders. Gaan vanaf nu iedere week kijken wat er aangepast gaat worden. Ik post hem van de week misschien nog even want moet hem helemaal intikken en heb ik nu even geen zin in.

Trainigsschema wordt iedere 4 weken aangepast en nu heb ik er 1 daar ga ik 2 weken mee trainen en dan krijg ik de laatste weken een ander weer.

Comment

• ik vind het zowiezo al knap van je dat je zo strikt bent in je aanpak

ik heb ook altijd goede voornemens maar uiteindelijk smokkel ik er weer van alles tussendoor en is mn zgn schema alweer naar de maan.

greetzz

Comment

• Als je de zin en tijd vindt zeker even posten dat voedingsschema, ben er erg benieuwd naar!

Comment

• Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Purple @ Nov. 15 2004,22:57)]Nou mijn voeding is echt heel anders. Niet echt minder maar gewoon anders. Gaan vanaf nu iedere week kijken wat er aangepast gaat worden. Ik post hem van de week misschien nog even want moet hem helemaal intikken en heb ik nu even geen zin in.

Trainigsschema wordt iedere 4 weken aangepast en nu heb ik er 1 daar ga ik 2 weken mee trainen en dan krijg ik de laatste weken een ander weer.
          geen kip meer??
          Who's the Chef

Comment

• Nieuwe voedingsschema

Maaltijd 1.
            25 gr bambix/brinta
            35 gr whey proteïne
            ½ ltr water

Maaltijd 2.
            2 cracottes (lang)
            3 eieren (omelet)
            groenten

Maaltijd 3.
            50 gr rijst (gekookt)
            200 gr vlees/vis/kip

Maaltijd 4.
            35 gr whey proteïne
            ½ ltr water

Maaltijd 5.
            50 gr rijst (gekookt)
            200 gr vlees/vis/kip

Maaltijd 6.
            3 eieren of
            35 gr whey proteïne

Maaltijd 7.
            70 gr kipfilet
            1 tomaat

Comment

• Mag nog steeds extra eiwitten eten als ik honger heb.... En mag iedere maaltijd aanvullen met groenten.

Comment

• weet je wat hiervan de totale kcal, koolh. vet en eiwit is??

ziet er mooi uit
                suc6 er me
                Who's the Chef

Comment

• Nee weet ik niet. Als het goed is verschild het niet veel met het vorige schema. Maar gewoon anders eten. Ga nog steeds omlaag in vet terwlijk ik niet bijzonder laag zit in mijn voeding. Dus hij wilde me niet nu al veel omlaag doen.

Maar het is niet uitgerekend omdat ik mijn trein terug moest halen.

Comment

• Ben echt super benieuwd naar het resultaat!

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Geen fruit? En haal je alleen maar je vetten uit die 3 eieren per dag?

Wil toch nog even terugkomen op die calcium discussie. Je hebt per dag 1000 mg. calcium nodig, dat is de ADH. Zonder zuivel is het vrijwel onmogelijk om daar aan te komen. Had je nou lactose intolerantie?

Wat is de reden van de zeer hoge eiwitinname? Had vernomen dat je van koolhydraten water en vet vasthield. Koolhydraten binden nu eenmaal water. Maar dat maakt toch niet zoveel uit, behalve natuurlijk voor de wedstrijd. Koolhydraten hebben ook een eiwitsparend effect, dus kunnen spiermassa verlies tegengaan.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

• Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (KeepItReal @ Nov. 16 2004,15:02)]Geen fruit? En haal je alleen maar je vetten uit die 3 eieren per dag?

Wil toch nog even terugkomen op die calcium discussie. Je hebt per dag 1000 mg. calcium nodig, dat is de ADH. Zonder zuivel is het vrijwel onmogelijk om daar aan te komen. Had je nou lactose intolerantie?

Wat is de reden van de zeer hoge eiwitinname? Had vernomen dat je van koolhydraten water en vet vasthield. Koolhydraten binden nu eenmaal water. Maar dat maakt toch niet zoveel uit, behalve natuurlijk voor de wedstrijd. Koolhydraten hebben ook een eiwitsparend effect, dus kunnen spiermassa verlies tegengaan.
                        Zoals ik al eerderzij calcium zit niet alleen in melkproducten ook is vlees/vis/kip en ook in groenten.

In vlees zit ook vet en ik eet 6 eieren per dag.

En ik krijg ook koolhydraten binnen genoeg om normaal te functioneren. Heb tot nu toe nog geen moe gevoel van het dieeten. En de koolhydraten moesten omlaag omdat ik ook droger moest worden. Ik zit niet extreem laag wat koolhydraten betreft.

Eet zoveel eiwitten voor spierbehoud en opbouw. Heb tot nu toe in mijn hele cuttingsperiode heel mijn gewicht kunnen vasthouden en mijn vetpercentage is blijven zakken.

Waarom die appel eruit is heb ik geen idee. Hij zal vast wel weten wat hij doet aangezien de ervaring hij heeft met wedstrijdbegeleiding. Zoals ik al zei, ik vertrouw hem volledig.

Comment

• slik je der dan misschien vitamine tab's bij??
                          Who's the Chef

Comment

• Ja ook dat en daar zit ook calcium bij.

Comment

• dan klopt het toch allemaal
                              Who's the Chef

Comment

• Appel is er misschien uit voor de snelle suikers..?
                                en wat zijn cracottes ?

GRtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X