werklozen in bussen naar kassen.
Collapse
X
-
Originally posted by Kurk View Post
De polen leveren dus jaarlijks 1,3 miljard op voor de samenleving en de werklozen in het algemeen levert de samenleving op termijn 188 miljard per jaar op, let wel, na aftrek van de kosten.......en wij maar zeuren.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Danielle80 View PostHahaha mja de politiek luisterd toch niet naar t volk dusss
Politiek maakt me ziek. T'volk draagt een dolk. Waar in hemelsnaam vind ik een bemiddelende tolk.Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!
Verlichting is houden van jezelf!!!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostVaak is he took een kwestie van deals tussen werkgevers en (malafide) uitzendbureau's. Bij Adecco is het zelfs zo dat ze enkel polen uitleveren aan distributiecentra en de nederlanders thuis laten zitten. Elke week beginnen er bij ons 10 nieuwe polen, terwijl een neef van mij elke keer hoort dat er "geen werk voor hem is".
Zit zelf in de bouw en wat ik van de polen ervaar is dat zo min mogelijk in zoveel mogelijk tijd van de baas doen , zo kan ik ook een hoop uren maken
Comment
-
oost blokkers hebben ook geen sociale zekerheid zoals wij, pensioen etc. hospitalisatie verzekereing, werkloosheidsuitkereing, noem maar op,
netto scheelt het niet zo enorm veel, maar bruto komt het kosten plaatje vele malen hoger, en bedrijven leven van de winstmarge,
btw in hongarijen zijn nu chinezen aan t werk in de magazijnen omdat ze ... goedkoper zijn dan de polen, mischien hebben wij binnenkort om in een chinees werkkamp te mogen werken voor een paar centjes
hoeveel belastingen betaalden de polen gezamelijk in nederland? oja das juist ze staan onder de poolse wetgeving ingeschreven dus ongeveer 0 euro
en het overige geld wordt ook uit de economie versluist naar daarachter, (volgens mij 2 winkels die ervan een graantje meepikken, aldi en lidl)"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Originally posted by trayn View Post
hoeveel belastingen betaalden de polen gezamelijk in nederland? oja das juist ze staan onder de poolse wetgeving ingeschreven dus ongeveer 0 euro
Een nederlander kost vanaf geboorte tot zijn/haar start op de arbeidsmarkt en vanaf zijn/haar pensioen, de Nederlandse samenleving geld, denk aan zorg/scholing/kinderbijslag/wao etc.etc., de periode dat een Nederlander dan werkt, betaald hij/zij dat terug door middel van inkomensbelasting.
Een Pool komt vanuit Polen, heeft de Nederlandse samenleving tot dan toe niets gekost maar moet wel belasting betalen van zijn/haar inkomen en is dus pure winst, als ze dan ook weer vertrekken zowel voor als tijdens hun pensioen, besparen ze de Nederlandse samenleving weer eens geld uit, Polen leveren de Nederlandse samenleving 1,3 miljard euro per jaar op.....
Bekijk het filmpje maar eens:Originally posted by Kurk View Post.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
ja polen leveren geld op, maar we hebben meer werklozen door hun.
en oostblokkers kosten geld. heb net faktuur gekregen van leasemaatschappij: 19.988,66 euro. voor bus die gejat is en achteraf alarm klasse 3 certificaat niet had. dus ik krijg niks. in de bussen met de werkelozen. hupsakee. werken voor je geld.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postja polen leveren geld op, maar we hebben meer werklozen door hun.
en oostblokkers kosten geld. heb net faktuur gekregen van leasemaatschappij: 19.988,66 euro. voor bus die gejat is en achteraf alarm klasse 3 certificaat niet had. dus ik krijg niks. in de bussen met de werkelozen. hupsakee. werken voor je geld.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by bruce View Postja polen leveren geld op, maar we hebben meer werklozen door hun.
en oostblokkers kosten geld. heb net faktuur gekregen van leasemaatschappij: 19.988,66 euro. voor bus die gejat is en achteraf alarm klasse 3 certificaat niet had. dus ik krijg niks. in de bussen met de werkelozen. hupsakee. werken voor je geld.
Ze zorgen voor dynamiek op de arbeidsmarkt, je weet wel, voor jou 10anderen als jij je werk niet goed doet, als er geen werklozen zouden zijn heb jij ook geen reden meer om je eigen uit de naad te werken, zo van, maakt toch niet uit hoe hard ik werk, voor mij is er niemand om mij te vervangen want er zijn geen werklozen, dus minder produktie en minder bruto nationaal produkt a 200 miljard euro............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Heb me nooit verdiept in wat een kind kost, maar volgens mij kloppen een paar dingen. Merendeel van de dingen draait de staat niet voor op, maar de ouders. Zorg zit bij de ouders in begrepen. Opleiding is ook afhankelijk wat je ouders verdienen. Als ze beiden modaal verdienen kun je ook zwaaien naar enige vorm van staatshulp. Kinderbijslag? Leuk, maar de overheid dwingt dat beide ouders werken. Kinderbijslag gaat op aan kinderdagverblijf en niet aan assistentie bij het regelen aan voeding/kleding en andere noodzaken voor een kind zoals dat vroeger het geval is. Een kind tot aan het moment dat hij/zij werkt valt enorm mee qua schuld. De enige noemenswaardige schuld die het heeft is bij een hogere opleiding waarbij de nodige leningen gemoeid zijn. Aangezien steeds minder kinderen voor die hogere opleiding gaan zal dit in de loop der tijd ook wel mee vallen qua lastenpost voor de staat. Dat ons kennisniveau zakt nemen we maar voor lief.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostHeb me nooit verdiept in wat een kind kost, maar volgens mij kloppen een paar dingen. Merendeel van de dingen draait de staat niet voor op, maar de ouders. Zorg zit bij de ouders in begrepen. Opleiding is ook afhankelijk wat je ouders verdienen. Als ze beiden modaal verdienen kun je ook zwaaien naar enige vorm van staatshulp. Kinderbijslag? Leuk, maar de overheid dwingt dat beide ouders werken. Kinderbijslag gaat op aan kinderdagverblijf en niet aan assistentie bij het regelen aan voeding/kleding en andere noodzaken voor een kind zoals dat vroeger het geval is. Een kind tot aan het moment dat hij/zij werkt valt enorm mee qua schuld. De enige noemenswaardige schuld die het heeft is bij een hogere opleiding waarbij de nodige leningen gemoeid zijn. Aangezien steeds minder kinderen voor die hogere opleiding gaan zal dit in de loop der tijd ook wel mee vallen qua lastenpost voor de staat. Dat ons kennisniveau zakt nemen we maar voor lief..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by monster menno View PostOf te wel jij spreekt weer voor je beurt en lul onzin, dat lijkt mij eerder.
Als ik in de ww zou terecht komen ga ik niet bij een bloedzuiger werken in de kassen voor 1100 in de maand,terwijl ik 1500 in de ww heb.
Zou ik in de bijstand terecht komen voor een 1200 euro, ja dan zou ik aan de bak gaan.
is dat 1500 netto? 1100 is toch onder het minimumloon
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Posthalf jaar geleden zeiden de statistieken dat wij nu uit de crisis zouden zijn. Statistieken zeggen dat Den Hollander discriminatoir is aangelegd. Statistieken zeggen dat iemand met zwart haar......dus ja statistieken, niet echt heuuul sterk GiX, believe in statistieken.....
PowNews - Kleurtje wordt eerder als crimineel aangewezen - YouTube"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment