werklozen in bussen naar kassen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• werklozen in bussen naar kassen.

Elsevier.nl - Nederland - Werklozen in bussen naar kassen in Westland

Goede zaak, er zijn er zat die maar lekker bijstand trekken en verder niks geen gezondheid klachten hebben.

Hoef je hier ook niet al die buitenlanders voor in te zetten.

Is toch van de zotte, hier polen en bulgaren heen halen en zelf met een boel werklozen zitten die niks willen

Ja...? En wat wil je bereiken

Was laatst met school bij de provinciale staten, daar vertelde iemand me.. 'je kunt altijd zeuren over de wetten en ideen over/van een land, maar wil je echt verschil maken en je stem willen laten meetellen dan moet je de politiek in.

Dus je weet wat je te doen staat
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Hahaha mja de politiek luisterd toch niet naar t volk dusss
      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        Ja...? En wat wil je bereiken

Was laatst met school bij de provinciale staten, daar vertelde iemand me.. 'je kunt altijd zeuren over de wetten en ideen over/van een land, maar wil je echt verschil maken en je stem willen laten horen dan moet je de politiek in.

Dus je weet wat je te doen staat

een discussie op niveau.

Maar moet er wel een kant tekening bij maken, zag laatst ook wat die mensen verdienen daar, nou daar kom t menno niet met zijn reet voor van de bank.
        Dan maar beter een uitkering.

Maar blijft een feit dat het natuurlijk ronduit belachelijk is.

Comment

Wees dan ook niet zo 'minachtend' naar de door jouw genoemde 'polen en bulgaren' zonder hen zou nederland niet eens goed functioneren omdat de het nederlandse volk te lui is om dat werk wat ze doen voor dat geld uit te voeren...

Bikkels zijn die gasten

Comment

Wees dan ook niet zo 'minachtend' naar de door jouw genoemde 'polen en bulgaren' zonder hen zou nederland niet eens goed functioneren omdat de het nederlandse volk te lui is om dat werk wat ze doen voor dat geld uit te voeren...

Bikkels zijn die gasten

Het werk hoort gewoon gedaan te worden door mensen die kunnen werken.

Hier in nl zitten mensen zat thuis.

En geloof mij maar nl functioneerd een stuk beter zonder polen en bulgaren, wat denk je zelf.

En bikkels in welk opzicht, dat ze bekend staan als harde werkers of als zuipend tuig die de buurt onleefbaar maken.

Comment

En elke man houdt van voetbal en houdt van een lekker potje bier en zit alleen zijn pik achterna...

Beetje kort door de bocht....

Ps: het volk hier in NL zoeken elke keer weer pis paaltjes, eerst waren het de turken, toen de marrokanen en nu de polen.....gosh... Kom op he... De paar rotte appels ertussen is nog niet de hele bevolkingsgroep...... Er zijn zat rotte appels die ook gewoon NL zijn...
              Last edited by gain is pain; 15-03-2012, 22:43.

Comment

En elke man houdt van voetbal en houdt van een lekker potje bier en zit alleen zijn pik achterna...

en je houd je nog in he!

Man jij wilt mij uit de tent lokken en nu word je zelf een beetje boos

Voetbal-tot op zekere hoogte
                potje bier- ook wel eens lekker
                En mijn pik-12cm jonge, denk je dat ik daar achter na ga
                Last edited by monster menno; 15-03-2012, 22:49.

Comment

Ps: het volk hier in NL zoeken elke keer weer pis paaltjes, eerst waren het de turken, toen de marrokanen en nu de polen.....gosh... Kom op he... De paar rotte appels ertussen is nog niet de hele bevolkingsgroep...... Er zijn zat rotte appels die ook gewoon NL zijn...

Maar neem maar van mij aan, ik heb een hekel aan tuig die het voor een ander verpest.
                  Ik heb veel kennissen van verschilde nationaliteiten en heb kennissen die homosexueel zijn allemaal geen probleem.
                  Maar er zijn bepaalde bevolking groepen die het voor de rest verpesten helaas en dat zeggen ook de mensen uit de turkse en marrokaanse gemeensschap.
                  ik steek mijn kop niet in het zand, ik zie zo vaak wat er op straat gebeurd.
                  En het is ind knap lullig voor die persoon die uit polen of ergens anders vandaan komt die wel stinkend zijn best doet.
                  Want die baalt als een stekker en die schaamt zich daar ook voor.

Comment

Vaak is he took een kwestie van deals tussen werkgevers en (malafide) uitzendbureau's. Bij Adecco is het zelfs zo dat ze enkel polen uitleveren aan distributiecentra en de nederlanders thuis laten zitten. Elke week beginnen er bij ons 10 nieuwe polen, terwijl een neef van mij elke keer hoort dat er "geen werk voor hem is".
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                      Elsevier.nl - Nederland - Werklozen in bussen naar kassen in Westland

Goede zaak, er zijn er zat die maar lekker bijstand trekken en verder niks geen gezondheid klachten hebben.

Hoef je hier ook niet al die buitenlanders voor in te zetten.

Is toch van de zotte, hier polen en bulgaren heen halen en zelf met een boel werklozen zitten die niks willen
                      En jij denkt dat een Nederlander (zeker eentje met een nette achtergrond aan opleidingen) hetzelfde kost als (een illegaal) iemand uit een oostblokland?

Originally posted by Danielle80 View Post
                      Hahaha mja de politiek luisterd toch niet naar t volk dusss
                      Is in sommige gevallen maar beter ook, Danielle.

Comment

Ikzelf heb met Polen gewerkt. Het zijn over het algemeen erge harde werkers, die erg hun best doen. Tuurlijk heb je tijdens het werk, er ook een Pool tussen zitten die half dronken in de kassen staat. Na het werk in het weekend, gaan ze meestal van god los, en zuipen ze flessen Poolse wodka op. Kijk, en dan worden ze lastig. Rijden ze met alcohol op etc. Maar ik denk dat als je het vergelijk met de Nederlandse bevolking, denk ik dat de Polen relatief echt niet boven de Nederlanders uitkomen. En het werk wat die gasten doen, daar zullen veel Nederlanders voor bedanken; die hebben liever een uitkering. En niet een kromme rug, afgepeigerd na een dag werken met ongeveer dezelfde hoeveelheid centen. Eerder moet je het sociale stelsel herzien. En sowieso veel meer controleren of iemand écht recht heeft op een uitkering.
                        Truthfulness is the new religion.

Comment

Het werk hoort gewoon gedaan te worden door mensen die kunnen werken.

Hier in nl zitten mensen zat thuis.

En geloof mij maar nl functioneerd een stuk beter zonder polen en bulgaren, wat denk je zelf.

En bikkels in welk opzicht, dat ze bekend staan als harde werkers of als zuipend tuig die de buurt onleefbaar maken.
                          een discussie op niveau.

Maar moet er wel een kant tekening bij maken, zag laatst ook wat die mensen verdienen daar, nou daar kom t menno niet met zijn reet voor van de bank.
                          Dan maar beter een uitkering.

Maar blijft een feit dat het natuurlijk ronduit belachelijk is.

Dus je geeft aan dat nederland beter af is zonder de gastarbeiders. maar zelf ben je te beroerd om te gaan werken.
                          De polen betalen ook gewoon belasting. die zorgen ervoor dat jij met je zogenoemnde 12 cm pik waar je trots op bent?(aangezien het al voor de 2de of 3rde keer voorbijkomt op het forum) op de bank kan blijven zitten en loopen zijken over dat er soms dronken polen zijn. alsof de nederlanders zulke lieverdjes zijn. door het feit dat de polen ook gewoon belasting betalen. Word jij als professioneel fap'per indirect betaald door de polen die het werk doen waar jij te lui voor bent.
                          Dus ze doen het werk wat jij niet wilt en ze betalen ook nog mee aan jou arrogantie omdat jij er te beroerd voor bent.

Maar dat is slechts mijn mening. Alle mensen die thuis zitten zonder werk, een schoffel meegeven en een vuilniszak met prikstok. werken met je donder. luie uitzuigers van het systeem. maargoed can't blame you

Comment

Originally posted by Gerol View Post
                            En sowieso veel meer controleren of iemand écht recht heeft op een uitkering.
                            Precies!
                            Daar wordt ontzettend veel misbruik van gemaakt, mijns inziens.
                            Een uitkering is een prachtige oplossing voor hen die echt niet anders kunnen.
                            Maar legio mensen kunnen best maar verdommen het of voelen zich te goed, te zwak, te misselijk.......maar trainen, klussen bij de buren, enzovoort, kunnen ze wel. Moeiteloos zelfs.
                            Dat is dan weer zonde van het overheidsgeld, daar kunnen veel andere dingen mee gedaan worden, toch?
                            En dan heb je ook minder Polen nodig.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Een beetje stelen, een beetje zuipen

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X