werklozen in bussen naar kassen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Ps: het volk hier in NL zoeken elke keer weer pis paaltjes, eerst waren het de turken, toen de marrokanen en nu de polen.....gosh... Kom op he... De paar rotte appels ertussen is nog niet de hele bevolkingsgroep...... Er zijn zat rotte appels die ook gewoon NL zijn...
    Meteen weer op het discriminatiestokpaardje springen... Statistieken liegen er niet om. Marokkanen hebben vaker een strafblad, en recidiveren ook vaker. Daar heeft een pispaaltje niks mee van doen. Daarnaast heb ik nog niet van een land gehoord waar ze die problematiek niet hebben met Noord-Afrikanen. Frankrijk heeft Algerijnen, Spanje Marokkanen, etc. Geen van alle komen daar wel goede verhalen vandaan. Mag jij me uitleggen waarom iedereen met toch een andere landscultuur de Marokkanen zou discrimineren.

Originally posted by Gerol View Post
    Ikzelf heb met Polen gewerkt. Het zijn over het algemeen erge harde werkers, die erg hun best doen. Tuurlijk heb je tijdens het werk, er ook een Pool tussen zitten die half dronken in de kassen staat. Na het werk in het weekend, gaan ze meestal van god los, en zuipen ze flessen Poolse wodka op. Kijk, en dan worden ze lastig. Rijden ze met alcohol op etc. Maar ik denk dat als je het vergelijk met de Nederlandse bevolking, denk ik dat de Polen relatief echt niet boven de Nederlanders uitkomen. En het werk wat die gasten doen, daar zullen veel Nederlanders voor bedanken; die hebben liever een uitkering. En niet een kromme rug, afgepeigerd na een dag werken met ongeveer dezelfde hoeveelheid centen. Eerder moet je het sociale stelsel herzien. En sowieso veel meer controleren of iemand écht recht heeft op een uitkering.
    Precies. Heb toevallig zelf ook naast Polen gewerkt, is niet bij te houden. Was gewoon magazijnwerk, maar man, wat een tempo. Werkte eerst met een neger met inpakken, moest echt gas terug nemen anders stapelde zijn werk zich harder op dan ooit ingehaald zou worden. Werd hij even geruild met een Pool. Die werkte de achterstand weg en ik moest mijn best doen om niet gruwelijk achter haar aan te lopen.
    Verder is controle op uitkeringsgerechtigdheid een heet hangijzer. Heel links Nederland buitelde over elkaar heen om de hercontrole te veroordelen bij een van de Kabinetten Balkenende. Ik zou het ook terecht vinden, maar krijg die wetgeving met al die linkse babyboomers er maar doorheen...

Originally posted by Beaudien View Post
    Precies!
    Daar wordt ontzettend veel misbruik van gemaakt, mijns inziens.
    Een uitkering is een prachtige oplossing voor hen die echt niet anders kunnen.
    Maar legio mensen kunnen best maar verdommen het of voelen zich te goed, te zwak, te misselijk.......maar trainen, klussen bij de buren, enzovoort, kunnen ze wel. Moeiteloos zelfs.
    Dat is dan weer zonde van het overheidsgeld, daar kunnen veel andere dingen mee gedaan worden, toch?
    En dan heb je ook minder Polen nodig.
    Polen zijn in principe ook niet nodig. Nodig is relatief. We nemen ze in dienst omdat ze harder werken dan onze eigen couleur locale, voor minder geld. En dat is goed voor de concurrentiepositie. Qua FTE's zijn ze niet nodig, qua economisch belang zeker wel.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Ps: het volk hier in NL zoeken elke keer weer pis paaltjes, eerst waren het de turken, toen de marrokanen en nu de polen.....gosh...
      Goh, grappig, ik hoor nooit zulke vooroordelen over Chinezen, Japanners of Indo's

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        Dus je geeft aan dat nederland beter af is zonder de gastarbeiders. maar zelf ben je te beroerd om te gaan werken.
        De polen betalen ook gewoon belasting. die zorgen ervoor dat jij met je zogenoemnde 12 cm pik waar je trots op bent?(aangezien het al voor de 2de of 3rde keer voorbijkomt op het forum) op de bank kan blijven zitten en loopen zijken over dat er soms dronken polen zijn. alsof de nederlanders zulke lieverdjes zijn. door het feit dat de polen ook gewoon belasting betalen. Word jij als professioneel fap'per indirect betaald door de polen die het werk doen waar jij te lui voor bent.
        Dus ze doen het werk wat jij niet wilt en ze betalen ook nog mee aan jou arrogantie omdat jij er te beroerd voor bent.

Maar dat is slechts mijn mening. Alle mensen die thuis zitten zonder werk, een schoffel meegeven en een vuilniszak met prikstok. werken met je donder. luie uitzuigers van het systeem. maargoed can't blame you

Ten eerste: werk ik meer en harder dan de gemiddelde nederlander.
        Ten tweede: de belasting die zij betalen, valt wel het een en ander over te zeggen, als jij weet hoeveel polen er hier in de uitkering zitten en gewoon zwart werken wat dacht je daar van...plus de boel wegjatten.
        En die dragen geen zak bij aan de economie van nl, want dat geld gaat lekker naar polen toe.
        Als er hier geen werk meer voor hun is, dan moeten ze gewoon terug.
        En dat jij mij arrogant vind zal mij een worst wezen, jij mag ook een mening hebben.

Comment

Originally posted by monster menno View Post
          een discussie op niveau.

Maar moet er wel een kant tekening bij maken, zag laatst ook wat die mensen verdienen daar, nou daar kom t menno niet met zijn reet voor van de bank.
          Dan maar beter een uitkering.

Maar blijft een feit dat het natuurlijk ronduit belachelijk is.
          een grote bek hebben terwijl jezelf niet eens van plan bent van de bank te komen in een soort gelijke situatie...

of te wel je hebt geen recht van spreken meer.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            een grote bek hebben terwijl jezelf niet eens van plan bent van de bank te komen in een soort gelijke situatie...

of te wel je hebt geen recht van spreken meer.

Of te wel jij spreekt weer voor je beurt en lul onzin, dat lijkt mij eerder.

Als ik in de ww zou terecht komen ga ik niet bij een bloedzuiger werken in de kassen voor 1100 in de maand,terwijl ik 1500 in de ww heb.

Zou ik in de bijstand terecht komen voor een 1200 euro, ja dan zou ik aan de bak gaan.

Comment

morgen weer met mijn poolse vrienden werken.....zij stapelen bierkratten op en ik toeter naar ze als ik langs rijdt met de heftruck
              Last edited by kojak; 16-03-2012, 22:33.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Als ik in de ww zou terecht komen ga ik niet bij een bloedzuiger werken in de kassen voor 1100 in de maand,terwijl ik 1500 in de ww heb.

Zou ik in de bijstand terecht komen voor een 1200 euro, ja dan zou ik aan de bak gaan.
                nee jij bent de hypocriet die bullshit uitkraamt. Je verwacht wel dat anderen in bussen naar kassen worden verscheept voor een karig salaris. Maar oh wee als het jezelf overkomt. Het is overduidelijk dat jezelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten anders zou je niet zoveel ontwetendheid uitkramen. Erken nu maar gewoon dat je met 2 verschillende maatstaven meet. Je hebt gewoon geen recht van spreken na die onzin van je ongeacht hoe je ook probeerd het voor jezelf recht te lullen wat krom is. Kan niet van anderen iets eisen als je hetzelf niet eens wilt doen eikel.

De polen waar ik leiding aan geef niks mis mee. Werken hard, geen gezeur en kan er mee lachen. Poolse vrachtwagen chauffeurs die elke dag langskomen...3-4 aardige gasten. Rest snapt er geen snars van. En de barriere van taal maakt communicatie niet altijd makkelijker. Toch word ik nog steeds geirriteerder van marrokaanse chauffeurs die het altijd beter denken te weten en alles verzieken.
                Last edited by Falstyr; 16-03-2012, 22:36.

Comment

Voor mij zou eigenwaarde een grotere rol spelen dan de financiële afweging.
                  Er is overigens altijd werken te vinden tegen minimumloon. Dat nu
                  vaak gedaan moet worden door Polen omdat er Nederlanders zijn die niet wil verhuizen, zich te goed voelen voor het werk, of simpelweg weinig kunnen.

Comment

nee jij bent de hypocriet die bullshit uitkraamt. Je verwacht wel dat anderen in bussen naar kassen worden verscheept voor een karig salaris. Maar oh wee als het jezelf overkomt. Het is overduidelijk dat jezelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten anders zou je niet zoveel ontwetendheid uitkramen. Erken nu maar gewoon dat je met 2 verschillende maatstaven meet. Je hebt gewoon geen recht van spreken na die onzin van je ongeacht hoe je ook probeerd het voor jezelf recht te lullen wat krom is

De polen waar ik leiding aan geef niks mis mee. Werken hard, geen gezeur en kan er mee lachen. Poolse vrachtwagen chauffeurs die elke dag langskomen...3-4 aardige gasten. Rest snapt er geen snars van. En de barriere van taal maakt communicatie niet altijd makkelijker. Toch word ik nog steeds geirriteerder van marrokaanse chauffeurs die het altijd beter denken te weten en alles verzieken.
                    haha tuurlijk maar voor een pool is 1200 euro een dik loon man.

Dus dat sprookje gaat niet op.

En denk jij soms dat ik het nooit slecht heb gehad?
                    Ik heb mij de tyfes gewerkt om te komen waar ik nu ben.

Maar wat schrijf je nu, dat jij je wel de tyfes ergerd aan marokanen.

Comment

Dat polen dik verdienen met 1200 euro is een achterhaald fabeltje. Hun economie is het laatste jaar flink ontwikkeld. Veel nederlandse bedrijven zijn naar Polen gegaan omdat het in eerste instantie goedkoper was. En dat was een mega injectie voor de economie. De laatste maand is het zo dat Polen langsaam aan terug gaan naar eigen land, omdat de lonen daar in snel tempo aan het aantrekken zijn. Dus simpel werk afschuiven op polen gaat het niet meer werken. Maar gelukkig hebben we nog genoeg roemenen en azerbaidjanen om uit te buiten zodat jij lekker op je luie reet kunt blijven zitten.

Als je het echt zo zwaar had gehad zou je niet zo'n kortzichtige bullshit uitkramen. Of je hebt gewoon je lesje niet geleerd.

En ja. Ik heb een zeer diepgaande haat ontwikkeld jegens Marrokanen de afgelopen 11 jaar. Heb daar ook nooit een geheim van gemaakt.

Comment

Dat polen dik verdienen met 1200 euro is een achterhaald fabeltje. Hun economie is het laatste jaar flink ontwikkeld. Veel nederlandse bedrijven zijn naar Polen gegaan omdat het in eerste instantie goedkoper was. En dat was een mega injectie voor de economie. De laatste maand is het zo dat Polen langsaam aan terug gaan naar eigen land, omdat de lonen daar in snel tempo aan het aantrekken zijn. Dus simpel werk afschuiven op polen gaat het niet meer werken. Maar gelukkig hebben we nog genoeg roemenen en azerbaidjanen om uit te buiten zodat jij lekker op je luie reet kunt blijven zitten.

Als je het echt zo zwaar had gehad zou je niet zo'n kortzichtige bullshit uitkramen. Of je hebt gewoon je lesje niet geleerd.

En ja. Ik heb een zeer diepgaande haat ontwikkeld jegens Marrokanen de afgelopen 11 jaar. Heb daar ook nooit een geheim van gemaakt.

De polen etc, verdienen in de kassen gewoon het minium loon niet meer.

Diepgaande haat naar marrokanen, man hoezo vooroordelen...

Ik veroordeel niemand, ik kom alleen met feiten.

Comment

Originally posted by Kurk View Post
                          Voor mij zou eigenwaarde een grotere rol spelen dan de financiële afweging.
                          Er is overigens altijd werken te vinden tegen minimumloon. Dat nu
                          vaak gedaan moet worden door Polen omdat er Nederlanders zijn die niet wil verhuizen, zich te goed voelen voor het werk, of simpelweg weinig kunnen.

ja joh, ga even aan het werk om die diknek van een kaseigenaar te spekken.

Zodat ik 400 in de maand minder heb.

Get real man.

Comment

Get real? Dat is anders best wel echt hoor.
                            Er bestaan mensen die geen uitkering aannemen omdat ze dan zouden moeten kotsen als ze in de spiegel kijken.

Comment

Wat wilde je bereiken met dit topic? Dit gaf ik al eerder aan maargoed...
                              Dergelijke topics die gaan toch alleen maar een kant uit en er onstaan conflicten tussen members wat nergens voor nodig is want... Who the fuck cares..... Niemand intresseert het wat jij vindt, als je dan zo'n held bent... Mischien hebben ze nog een plekkie vrij in de politiek....
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Statistieken liegen er niet om.
                                half jaar geleden zeiden de statistieken dat wij nu uit de crisis zouden zijn. Statistieken zeggen dat Den Hollander discriminatoir is aangelegd. Statistieken zeggen dat iemand met zwart haar......dus ja statistieken, niet echt heuuul sterk GiX, believe in statistieken.....

PowNews - Kleurtje wordt eerder als crimineel aangewezen - YouTube
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                                We like it
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X