Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Onzin ? Als voor mij en ik weet zeker anderen geeft het wel weer motivatie. Dat het voor jou niet werkt wil niet zeggen dat het onzin is.
Het is onzin want als er sprake is van oververmoeidheid of iets dergelijks, dan gaat dat heus niet over door het vreten van een happy meal.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
In weken dat ik extreem druk ben in mijn hoofd merk ik ook wat je beschrijft, kakt m'n lichaam ook helemaal bij in. Als het dan weer rustiger is en weer af en toe goed kan ontspannen ben ik weer een stuk fitter en train ik een stuk beter. Al die drukte in je hoofd + werk die jij beschrijft zou het dus goed aan kunnen liggen.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Het is onzin want als er sprake is van oververmoeidheid of iets dergelijks, dan gaat dat heus niet over door het vreten van een happy meal.
Maar een dip komt niet alleen door oververmoeidheid, het kan mogelijk ook zijn door privé problemen, studie, werk. Als iemand zich er goed bij voelt om die happy meal naar binnen te stauwen zou het zo kunnen dat deze persoon zich weer beter voelt.
All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment