Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 08 2004,23:29)]Ik ben veels te lief om gebanne te worden je hoort mij ook niet gauw schelden .. maar ff serrieus weer dat van schelden was een voorbeeld.......Maar als je bijvoorbeeld zegt van...ik vind dat je bijna niks berijkt heb.. of heb je je hele leven met lucifers zitten tillen ofzo....dan heb je gelijk ruzie denk ik....op DBB zie ik dat wel is staan.... Respect voor elkaar en iedreen hebben is zowiezo belangrijk hoor daar niet van.Alleen soms denk ik van zeg gewoon echt wat je denkt.....wil niet zeggen dat ik dat wil gaan zeggen hoor dat bovenstaande dat zal je er bij mij niet uitkrijgen ik ben een allevriend
Hmm dat is juist waarom ik hier post en niet op dbb.....
Die vreselijke sfeer met beginners kraken is erg irritant en wekt alleen irritatie op als ik daar es post is het alleen om aanvallers aan te vallen.
Zelfde voor mij maar soms heb ik het idee dat jullie je inhouden en je weet waarover ik praat mede zebra
Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,23:51)]Het is net zoals Shannasse schetst....iemand afkraken kan ook op een respectvolle manier met een addertje onder het gras
Ik heb dat kunstje aardig door en ik zit nu 2 weken op DBB en de naam Arie is inmiddels bekend
Heb er al met diverse gasten in de clinch gelegen die me nu wel mogen.....hehehe.
Kzit ook op dbb en vind het een fuckforum..vind bodynet knusser en overzichtelijker...
En weer bedankt ...... vind gezelligheid gewoon belangrijk al moet ik wel zeggen dat wij drie de laatste tijd flink zo 90% van de topics verneuken..iets serrieuze mag wel
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment