Wat denken mannen?? :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn 1e gedachte (als het een leuke vrouw is) : "neuken?"

2e gedachte: hmmmmm.. neuken?

3e gedachte : he..tof eindelijk een vrouw die niet bang is om tussen de mannen te staan en eindelijk eens goed train..

4e gedachte: neuken?

t/m 50e gedachte: neuken?

Comment

• Het is maar goed dat je geen benen traint, want met nog meer hormonale release zou dan ook het laatste puntje beschaving wegvallen!

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
        Het is maar goed dat je geen benen traint, want met nog meer hormonale release zou dan ook het laatste puntje beschaving wegvallen!
        No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
          Het is maar goed dat je geen benen traint, want met nog meer hormonale release zou dan ook het laatste puntje beschaving wegvallen!
          hahaha... gezonde mannen denken nu eenmaal gemiddeld zo'n 56 x per dag aan sex...dat is bewezen..

gelukkig ben ik beschaaft genoeg om een gevonden portemonee onaangetast weer terug te geven aan de eigenaar zonder er eerst het geld uit te halen wat veel anderen wel hadden gedaan ..

mannen denken gewoon vaak aan sex ..klaar uit...en niets mis mee...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
            mannen denken gewoon vaak aan sex ..klaar uit...en niets mis mee...
            Vrouwen ook hoor, maar lopen er minder mee te zwaaien.
            No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post
              Vrouwen ook hoor, maar lopen er minder mee te zwaaien.
              Jullie hebben ook niets om mee te zwaaien...

edit... oww wacht verkeerd gelezen
              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• Originally posted by Mohr View Post
                Jullie hebben ook niets om mee te zwaaien...

edit... oww wacht verkeerd gelezen

Comment

• Willen jullie nu allemaal eens ophouden met al die geile praat !
                  Ik dacht net 2 seconden even niet aan sex...
                  Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

• Originally posted by DavyD View Post
                    Willen jullie nu allemaal eens ophouden met al die geile praat !
                    Ik dacht net 2 seconden even niet aan sex...
                    Dat waren 2 zware seconden zeker...
                    No pain, no gain!!

Comment

• Oeps ik geloof dat er een aantal kampen met een zeer hoog testosterongehalte.

Comment

• Originally posted by inabouw View Post
                        Oeps ik geloof dat er een aantal kampen met een zeer hoog testosterongehalte.
                        Count me in.
                        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

"Guilty as charged"
                          Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Overcompensatie noemt zich dat.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Weer een serieuze vraag tussendoor. Hoeveel vrouwen zie jij gemiddeld trainen (kt) op je sportschool. Bij mij 0,6.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post
                                Of allebei?

Nou ja, tegen beter weten in ga ik het toch proberen. Het verschilt naar mijn mening echt per man wat hij vindt van een serieus trainende vrouw. Naast de oprecht geïnteresseerde vragen die ik wel eens van mannelijke collega's krijg, merk ik er eigenlijk weinig van. Ik train zo geconcentreerd dat ik vaak niets merk van de mannen om me heen. Ik hoor dan weleens na de training van Emilio dat ik verbaasd ben aangestaard door een man terwijl ik op de one legged legpress 70 kg wegwerk, terwijl hij zelf vlak daarvoor datzelfde of minder gewicht met twee benen heeft gedaan. Wat ook vrij recent is gebeurd, is dat ik bij het pressen de dumbells van een jonge knul naast mij vroeg, er een opwarmsetje mee deed, ze teruggaf en vervolgens met zwaardere gewichten verder ging. Volgens Emilio vond hij dat gezien z'n blik niet tof en liep weg. En dan ben ik eerlijk genoeg om toe te geven dat ik daar echt wel om gegrinnikt heb en het jammer vond dat niet opgemerkt te hebben...

Whahaha respect

Ow je bent n vrouw
                                Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X