Wat denken mannen?? :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ghehe. wat is er mis met een SOK?
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Whahaha ga stuk hier "wat is er mis met een SOK?" droog
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Originally posted by bruce View Post
        ghehe. wat is er mis met een SOK?
        niks wil je mijn sok lenen die onder mijn nachtkastje ligt ?
        Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
          niks wil je mijn sok lenen die onder mijn nachtkastje ligt ?
          Die sok ligt niet meer, maar staat ondertussen
          Train hard or go hormone

Comment

• Gatver viespeuken. Nu kan ik nooit meer een sok in de was gooien zonder rare associaties
            Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

• Nasty man.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                Trainen moet je ook af en toe doen, trainen veroorzaakt alleen maar sterallures en gaan mensen naast hun schoenen lopen.
                Alles wat ik doe, doe ik op mijn sokken. Dus naast mijn schoenen lopen is helemaal niet erg!

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                  Halterjeugd ja die zijn behoorlijk irritant, ik stuur ze meestal weg als ik moet trainen, ze mogen hun abo betalen maar niet voor oponthoud zorgen
                  Ik eet gewoon bruine bonen, en ga dan squatten. Dan krijg ik ook alle ruimte

Vragen of ze weg willen gaan vind ik zo onbeschoft, dat doe ik niet hoor

Comment

• waar gaat dit over
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                      Alles wat ik doe, doe ik op mijn sokken. Dus naast mijn schoenen lopen is helemaal niet erg!
                      ga je ook slapen met je sokken?

welke kleur hebben jouw sokken?

was jij je sokken wel eens?

Sokken wassen - Sneeuwwitje de Musical - YouTube
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Natuurlijk was ik ze niet! Ik draag ze totdat ze gaan kraken, en er kaas uit valt!

Comment

• Toen ik begon met lezen van dit hele topic dacht ik nog wel wat leuks te kunnen posten, maar het gaat al pagina's lang nergens meer over. Iemand hier nog behoefte om on topic te gaan?
                          No pain, no gain!!

Comment

• Moeten we nu de conclusie trekken dat mannen alleen onzin denken ?

Of alleen onzin praten ?

Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

• Dit is gewoon het nieuwe "het topic dat zo snel van richting veranderd"-topic.
                              Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by DavyD View Post
                                Moeten we nu de conclusie trekken dat mannen alleen onzin denken ?

Of alleen onzin praten ?

Of allebei?

Nou ja, tegen beter weten in ga ik het toch proberen. Het verschilt naar mijn mening echt per man wat hij vindt van een serieus trainende vrouw. Naast de oprecht geïnteresseerde vragen die ik wel eens van mannelijke collega's krijg, merk ik er eigenlijk weinig van. Ik train zo geconcentreerd dat ik vaak niets merk van de mannen om me heen. Ik hoor dan weleens na de training van Emilio dat ik verbaasd ben aangestaard door een man terwijl ik op de one legged legpress 70 kg wegwerk, terwijl hij zelf vlak daarvoor datzelfde of minder gewicht met twee benen heeft gedaan. Wat ook vrij recent is gebeurd, is dat ik bij het pressen de dumbells van een jonge knul naast mij vroeg, er een opwarmsetje mee deed, ze teruggaf en vervolgens met zwaardere gewichten verder ging. Volgens Emilio vond hij dat gezien z'n blik niet tof en liep weg. En dan ben ik eerlijk genoeg om toe te geven dat ik daar echt wel om gegrinnikt heb en het jammer vond dat niet opgemerkt te hebben...
                                No pain, no gain!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X