Wat denken mannen?? :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gadverdamme man!
    Currently riding the Bicycle.

Comment

Weekban.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Streng man
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Ik laat me niet uitdagen gabber. Ook niet door Hermandad.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Your the boss man

Moet je geen koninginnenacht vieren ?
            We like it

Comment

Haha de politie krijgt straf! I like the way the interwebs works
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Ja sorry.........wees blij dat jij geen platte ass hebt

Maar jij mag altijd trainen natuurlijk, graag zelfs
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Wat denken mannen? Niet veel :P
                  Eigenlijk wel, maar mijn gedachten gaan zo snel van het ene naar het andere onderwerp dat ik hetzelf nauwelijks kan volgen. Laat staan onder woorden brengen. Sterker nog ik struikel vaak over me eigen woorden hierdoor en kom dan niet echt begrijpbaar over in de meeste gevallen. Mensen die me niet kunnen volgen doe ik geen moeite meer voor. Kost me teveel tijd en energie.

Dus als er een lekkere meid voorbij loopt in het krachthonk ben ik daar niet meteen mee bezig. Tenzij ik toevallig een tricep isolatie doe en dan via het raam het huppelklasje in kijk waar de instructrice wijdbeens op het podium ligt. Tja daar heb ik toen werk van gemaakt.

Verder boeit het me weinig allemaal. Als ik ergens aan denk is het "heb je weer zo'n huppelkutje/huismoeder die haar tijd verdoet" of "heb je weer van die vakantie pauper beachbois die kijken hoe ik squat met hun puny beentjes". Maar als het een serieuze trainster is zoals een dame met personal trainer dan schenk ik haar geen gedachte en is ze net zoals elke andere die serieus bezig is.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                    Zet het liefst iedereen aan de krachttraining met losse gewichten maar na 2 jaar als fitness trainer te functioneren zakt de moed een beetje in de schoenen.
                    Aangezien het lang duurt voordat iemand de techniek onder controle heeft en vaak zie je ze de volgende dag weer op een abd/adductor zitten, ik wil daar wel wat van zeggen maar in mijn hoofd spreek ik ze eigenlijk niet meer aan maar schreeuw ik ze terug het squatrek in alleen wat heeft het voor zin als ze toch niet luisteren....
                    Nu geef ik ze gewoon 2x 1 maand een schema met machines houden ze hier zich netjes aan wil ik een poging doen om ze in het squat rek te stoppen, al geef ik wel vaak walking lunges en af en toe squaten met dumbelltjes ligt aan de persoon en hoe ze snel iets oppakken.
                    Hehe daarom houden veel sporters het niet lang uit als instructeur. Je moet al je waardes, principes en kwaliteiten verliezen om dan van die ruk schema's die nergens op slaan te geven. Op den duur loop je ongemotiveerd rond en valt er niks te doen. Dagen gaan dan echt fucking traag. Daarom ga ik nooit meer als instructeur aan het werk. Kan het gewoon niet meer aan met al die idioten. Zonde van me papieren achteraf gezien. Maar ja als er geen 1 fitness is die fatsoenlijke instructeurs zoekt, motiveert en ondersteund...

Comment

• Dan denk ik: mooi een vrouw die aan KT doet
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Ik doe krachttraining vanaf mijn 20e ofzo, maar nooit negatieve reacties gezien... Dacht altijd dat kerels me eng vonden als ik meer drukte dan hen, maar toen ze tegen mijn vriendin (en trainingshubby) begonnen te praten over dat ik het goed deed enzo was ik deze gedacht ook kwijt. ZIt nu sinds een tijdje bij een nieuwe sportschool met veel 16 tot 18 jarige jochies die er geen kloot van snappen, waarbij sommigen me wel scheef aankijken. Maar zo'n 25-jarige oude tak is ook niets natuurlijk, haha.

Comment

• Als ze echt KT doen vindt ik het wel stoer dat ze er serieus mee bezig zijn. Squat billen en benen boven alles Daarnaast als er een leuk koppie zit denk ik altijd... die zou ik wel een veeg uit de pan willen geven
                          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Eigenlijk is het juist goed
                            ik zie het altijd als een vrouw squat dem asssssses <3333
                            veel vrouwen hebben tegenwoordig zon slappe reet maja

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              Hehe daarom houden veel sporters het niet lang uit als instructeur. Je moet al je waardes, principes en kwaliteiten verliezen om dan van die ruk schema's die nergens op slaan te geven. Op den duur loop je ongemotiveerd rond en valt er niks te doen. Dagen gaan dan echt fucking traag. Daarom ga ik nooit meer als instructeur aan het werk. Kan het gewoon niet meer aan met al die idioten. Zonde van me papieren achteraf gezien. Maar ja als er geen 1 fitness is die fatsoenlijke instructeurs zoekt, motiveert en ondersteund...
                              Precies ik maak me er niet meer druk om en als ze echt willen trainen zal ik ze ook een echt training geven en zal ik het schema met ze door nemen tot ze met trillende handen hun shake aan het drinken zijn op de bank.

Originally posted by kline View Post
                              Ik doe krachttraining vanaf mijn 20e ofzo, maar nooit negatieve reacties gezien... Dacht altijd dat kerels me eng vonden als ik meer drukte dan hen, maar toen ze tegen mijn vriendin (en trainingshubby) begonnen te praten over dat ik het goed deed enzo was ik deze gedacht ook kwijt. ZIt nu sinds een tijdje bij een nieuwe sportschool met veel 16 tot 18 jarige jochies die er geen kloot van snappen, waarbij sommigen me wel scheef aankijken. Maar zo'n 25-jarige oude tak is ook niets natuurlijk, haha.
                              Respect! 25jaar is prima hoor

Originally posted by BarBrother View Post
                              Eigenlijk is het juist goed
                              ik zie het altijd als een vrouw squat dem asssssses <3333
                              veel vrouwen hebben tegenwoordig zon slappe reet maja
                              Precies, ze stoppen die ass in een te strakke broek maar als die uitgaat is het alleen maar zachte pudding zonde moet beetje kwaliteit in zitten door middel van sporten of squaten/walking lunges/liggende leg curl/deadliften.
                              soms schaam ik me voor mijn leeftijdsgenoten hoe beroerd die er al uitzien op hun 20ste.
                              Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by Wilcodemug View Post
                                die zou ik wel een veeg uit de pan willen geven

Een veeg uit de pan nog wel, MIJN GOD!
                                Kom je net uit je hol gekropen met een berenvel om ofzo?
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X