Wat denken mannen?? :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by seanl94 View Post
    **chagrijnige, wel vervoegen he.

Verder vind ik johan's uitspraken wel meevallen, hij heeft niet voor niets cursief 'wat ik denk' erboven staan. En tuurlijk, een vrouw hoort niet gespierd te zijn! Maar bedoelt hij daarmee Adela Friedmansky, Claudia Bianchi, of nog erger?
    Zolang evolutie heeft bepaald dat het vrouwenlichaam in staat is tot het kweken van spier lijkt me dat dus wel de bedoeling. Of je dat mooi vindt en tot hoever je het mooi vindt is wat anders, maar zolang het natuurlijk gezien kan is de uitspraak onzinnig.
    Dat Bianchi niet iedereens cup of tea is kan ik begrijpen, als dat naturel is dan heeft ze echt freaky genen en daarbij is ze denk ik groter dan een aanzienlijk deel van de BN-ers.

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
      Zolang evolutie heeft bepaald dat het vrouwenlichaam in staat is tot het kweken van spier lijkt me dat dus wel de bedoeling. Of je dat mooi vindt en tot hoever je het mooi vindt is wat anders, maar zolang het natuurlijk gezien kan is de uitspraak onzinnig.
      Dat Bianchi niet iedereens cup of tea is kan ik begrijpen, als dat naturel is dan heeft ze echt freaky genen en daarbij is ze denk ik groter dan een aanzienlijk deel van de BN-ers.
      was oorspronkelijk bedoeld voor het huishouden

geintje dames

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
        was oorspronkelijk bedoeld voor het huishouden

geintje dames
        Klopt, dan kunnen vrouwen met een lolbroek zoals jij als echtgenoot niet alleen met de deegroller meppen, maar met de hele stofzuiger.
        No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post
          Klopt, dan kunnen vrouwen met een lolbroek zoals jij als echtgenoot niet alleen met de deegroller meppen, maar met de hele stofzuiger.

En daarna lekkere goedmaak sex?

Comment

• Mannen denken gewoon precies hetzelfde als vrouwen alleen me een zwaardere stem. That simple.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
              Mannen denken gewoon precies hetzelfde als vrouwen alleen me een zwaardere stem. That simple.

ow boy

Comment

• Ik stop altijd met denken als ik een vrouw in de sportschool zie.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
                  als dat naturel is
                  Dan vreat ich unnu bêzum.

Claudia Bianchi - Bodybuilding & Fitness Foto 's
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Wat een holbewoner
                    Train hard or go hormone

Comment

Hoeft niet, dit is volkomen duidelijk.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hmmm.... denk dat de opmerking van Tal hier niet van toepassing is......

Comment

Zie ik daar nu baardgroei of was het sowieso al een man?
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                            Zie ik daar nu baardgroei of was het sowieso al een man?
                            Ghehe, dat van de baardgroei vroeg ik me ook al af.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                              Mannen denken gewoon precies hetzelfde als vrouwen alleen me een zwaardere stem. That simple.
                              Dan ben je gay
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X