Vreugde topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb vandaag mn rijbewijs gehaald, praktijk en theorie in 1x , na 9 maanden lessen

Comment

Ik ben blij omdat ik na 6 maanden zonder baantje eindelijk ergens aangenomen ben

Comment

Ben blij dat ik zo veel geluk heb gehad met mijn aanbouw en dat mijn fundering al ligt.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

ik ben blij dat ik gister het rondje wat ik eerst in 40 minuten rende gister in 30 minuten haalde!
          en ik ben blij dat ik deze week voor het eerst structureel onder de 90 kilo zit!

Comment

Originally posted by Marv View Post
            Ik ben gestopt met structureel blowen.
            4e dag clean! Het voelt als een lang afscheid van een trouwe kameraad, maar hoe meer ik erover praat met mensen hoe meer energie het me geeft.

Ik wil een maand compleet ontgiften en de gelukssappen in mijn brein weer op niveau brengen. M'n broeders/clan stoppen ook. Pas over een maand delen we er 1 (tot vorige week nog 80/90 J's met 5 man op een avond).

We gaan zo kickboxgear kopen om een nieuwe verslaving aan te meten.
            Het zal als ik vvond ga slapen wel weer moeilijk worden, maar nu voel ik me euforisch!

Come at me bro!!!
            Holy smoke, dat is nog eens iets voor het vreugde topic, zelfs ik word er blij van!

Comment

Originally posted by Jay1993 View Post
              Heb vandaag mn rijbewijs gehaald, praktijk en theorie in 1x , na 9 maanden lessen
              9 maanden lessen is niet iets om vrolijk van te worden.
              Ik had hem binnen 2 maanden en maar 19 rijlessen (voorheen nooit een gaspedaal ingedrukt).

OT. Vandaag de 160 kg getild die nog best goed ging. Volgende week doen we hier 10 kg bij op!
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                9 maanden lessen is niet iets om vrolijk van te worden.
                Ik had hem binnen 2 maanden en maar 19 rijlessen (voorheen nooit een gaspedaal ingedrukt).
                Ging er niet om dat ik er 9 maanden over deed, maar dat ik gewoon mijn rijbewijs heb. Ik had het een stuk sneller gekunt als ik vaker per week ging (nu ging ik maar 1 keer per week en dan duurt het lang hé). Dat je het in 2 maanden hebt en 19 rijlessen is snel, maar als je hem zo snel hebt, betekent niet automatisch dat je beter bent. Het is geen wedstrijdje van wie de minste lessen heeft gehad, verantwoordelijk rijden is belangrijker en als je dan langer over je rijbewijs doet dan zij het zo.

Comment

Ging er niet om dat ik er 9 maanden over deed, maar dat ik gewoon mijn rijbewijs heb. Ik had het een stuk sneller gekunt als ik vaker per week ging (nu ging ik maar 1 keer per week en dan duurt het lang hé). Dat je het in 2 maanden hebt en 19 rijlessen is snel, maar als je hem zo snel hebt, betekent niet automatisch dat je beter bent. Het is geen wedstrijdje van wie de minste lessen heeft gehad, verantwoordelijk rijden is belangrijker en als je dan langer over je rijbewijs doet dan zij het zo.
                  Hoe ging het gezegde ook weer?

Hardlopers zijn....

Comment

Originally posted by Marv View Post
                    Ik ben gestopt met structureel blowen.
                    4e dag clean! Het voelt als een lang afscheid van een trouwe kameraad, maar hoe meer ik erover praat met mensen hoe meer energie het me geeft.

Ik wil een maand compleet ontgiften en de gelukssappen in mijn brein weer op niveau brengen. M'n broeders/clan stoppen ook. Pas over een maand delen we er 1 (tot vorige week nog 80/90 J's met 5 man op een avond).

We gaan zo kickboxgear kopen om een nieuwe verslaving aan te meten.
                    Het zal als ik vvond ga slapen wel weer moeilijk worden, maar nu voel ik me euforisch!

Come at me bro!!!
                    Well done!

Comment

Originally posted by masri View Post
                      Als je je shirt uit moet doen bij de dokter, hij schrikt en vraagt, JE ZIT TOCH NIET AAN DE ANABOLEN!?
                      I lolled

Comment

Originally posted by CamelP View Post
                        Hoe ging het gezegde ook weer?

Hardlopers zijn....
                        Ja weet ik, dat was ook wat ik bedoelde :P

Heb geen zin dat iemand probeert mijn plezier te vergallen door te zeggen dat ik langzaam ben, is trouwens ook niet gelukt ben nl nog steeds trots op mijzelf Die 19 lessen van die gast klopt waarschijnlijk ook geen drol van, want het is een algemeen bekent feit dat mensen het aantal lessen dat ze gehad hebben lager zeggen dan ze werkelijk hadden Het gemiddelde ligt namelijk rond de 45 uur.

Comment

Weekend staad weer voor de deur en maandag voor een tweede echo met mijn vriendin kunnen we eindelijk het hartje horen kloppen.. daar verheug ik mij erg op
                          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja weet ik, dat was ook wat ik bedoelde :P

Heb geen zin dat iemand probeert mijn plezier te vergallen door te zeggen dat ik langzaam ben, is trouwens ook niet gelukt ben nl nog steeds trots op mijzelf Die 19 lessen van die gast klopt waarschijnlijk ook geen drol van, want het is een algemeen bekent feit dat mensen het aantal lessen dat ze gehad hebben lager zeggen dan ze werkelijk hadden Het gemiddelde ligt namelijk rond de 45 uur.
                            Och, misschien is het wel zo dat ie 19 lessen had. Maar als het lessen van 120 minuten waren zijn het er al meteen 38 eigenlijk

Comment

Originally posted by CamelP View Post
                              Och, misschien is het wel zo dat ie 19 lessen had. Maar als het lessen van 120 minuten waren zijn het er al meteen 38 eigenlijk
                              Ja idd lijkt het meteen weinig lessen

Comment

Ik heb een nieuwe vrucht "ontdekt". De Mineola.
                                (mij was deze onbekend, jullie kenden hem wellicht al)

Ik vond mandarijnen en sinaasappels altijd al lekker en d8 dat dit een ander type was dus nam ik eens mee. blijkt een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit te zijn.... en LEKKER dat die zijn!!!!

WOOHOO

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X