Heb vandaag mn rijbewijs gehaald, praktijk en theorie in 1x , na 9 maanden lessen
Vreugde topic
Collapse
X
-
Originally posted by Marv View PostIk ben gestopt met structureel blowen.
4e dag clean! Het voelt als een lang afscheid van een trouwe kameraad, maar hoe meer ik erover praat met mensen hoe meer energie het me geeft.
Ik wil een maand compleet ontgiften en de gelukssappen in mijn brein weer op niveau brengen. M'n broeders/clan stoppen ook. Pas over een maand delen we er 1 (tot vorige week nog 80/90 J's met 5 man op een avond).
We gaan zo kickboxgear kopen om een nieuwe verslaving aan te meten.
Het zal als ik vvond ga slapen wel weer moeilijk worden, maar nu voel ik me euforisch!
Come at me bro!!!
Comment
-
Originally posted by Jay1993 View PostHeb vandaag mn rijbewijs gehaald, praktijk en theorie in 1x , na 9 maanden lessen
Ik had hem binnen 2 maanden en maar 19 rijlessen (voorheen nooit een gaspedaal ingedrukt).
OT. Vandaag de 160 kg getild die nog best goed ging. Volgende week doen we hier 10 kg bij op!sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by kojak View Post9 maanden lessen is niet iets om vrolijk van te worden.
Ik had hem binnen 2 maanden en maar 19 rijlessen (voorheen nooit een gaspedaal ingedrukt).
Comment
-
Originally posted by Jay1993 View PostGing er niet om dat ik er 9 maanden over deed, maar dat ik gewoon mijn rijbewijs heb. Ik had het een stuk sneller gekunt als ik vaker per week ging (nu ging ik maar 1 keer per week en dan duurt het lang hé). Dat je het in 2 maanden hebt en 19 rijlessen is snel, maar als je hem zo snel hebt, betekent niet automatisch dat je beter bent. Het is geen wedstrijdje van wie de minste lessen heeft gehad, verantwoordelijk rijden is belangrijker en als je dan langer over je rijbewijs doet dan zij het zo.
Hardlopers zijn....
Comment
-
Originally posted by Marv View PostIk ben gestopt met structureel blowen.
4e dag clean! Het voelt als een lang afscheid van een trouwe kameraad, maar hoe meer ik erover praat met mensen hoe meer energie het me geeft.
Ik wil een maand compleet ontgiften en de gelukssappen in mijn brein weer op niveau brengen. M'n broeders/clan stoppen ook. Pas over een maand delen we er 1 (tot vorige week nog 80/90 J's met 5 man op een avond).
We gaan zo kickboxgear kopen om een nieuwe verslaving aan te meten.
Het zal als ik vvond ga slapen wel weer moeilijk worden, maar nu voel ik me euforisch!
Come at me bro!!!
Comment
-
Originally posted by CamelP View PostHoe ging het gezegde ook weer?
Hardlopers zijn....
Heb geen zin dat iemand probeert mijn plezier te vergallen door te zeggen dat ik langzaam ben, is trouwens ook niet gelukt ben nl nog steeds trots op mijzelf Die 19 lessen van die gast klopt waarschijnlijk ook geen drol van, want het is een algemeen bekent feit dat mensen het aantal lessen dat ze gehad hebben lager zeggen dan ze werkelijk hadden Het gemiddelde ligt namelijk rond de 45 uur.
Comment
-
Originally posted by Jay1993 View PostJa weet ik, dat was ook wat ik bedoelde :P
Heb geen zin dat iemand probeert mijn plezier te vergallen door te zeggen dat ik langzaam ben, is trouwens ook niet gelukt ben nl nog steeds trots op mijzelf Die 19 lessen van die gast klopt waarschijnlijk ook geen drol van, want het is een algemeen bekent feit dat mensen het aantal lessen dat ze gehad hebben lager zeggen dan ze werkelijk hadden Het gemiddelde ligt namelijk rond de 45 uur.
Comment
-
Ik heb een nieuwe vrucht "ontdekt". De Mineola.
(mij was deze onbekend, jullie kenden hem wellicht al)
Ik vond mandarijnen en sinaasappels altijd al lekker en d8 dat dit een ander type was dus nam ik eens mee. blijkt een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit te zijn.... en LEKKER dat die zijn!!!!
WOOHOO
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...17 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...22 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment