Originally posted by [b
Muziek downloaden
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Dec. 14 2004,06:19)]Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Dec. 13 2004,22:53)]Bittorent rules cd's binnen 3 min binnen met 800kb per sec
Wat voor internet verbinding heb je dan?
Grtz..It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 14 2004,09:30)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 14 2004,02:33)]Zie nu net pas dat Onzin weer eens een nieuwe foto als avatar heeft.....volgens mij ben jij zo geil van jezelf dat je gewoon in de spiegel staat te kijken terwijl je met jezelf speelt,kleine zaadsnuiverIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Dec. 14 2004,10:32)]Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Dec. 14 2004,06:19)]Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Dec. 13 2004,22:53)]Bittorent rules cd's binnen 3 min binnen met 800kb per sec
Grtz..
wat betaal je der voor?Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Dec. 14 2004,11:12)]Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Dec. 14 2004,10:32)]Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Dec. 14 2004,06:19)]Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Dec. 13 2004,22:53)]Bittorent rules cd's binnen 3 min binnen met 800kb per sec
Grtz..
wat betaal je der voor?It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
HHmmmmm ik betaal 39,95 voor 8 mbit (direct op het
Tiscali netwerk zonder tussenkomst van kpn)....
Maarre ik zie nergens soulseek staan mensen?? (voor
de liefhebbers van wat meer underground en NL muziek)
SoulSeek
En als je Bittorrent gebruikt zou ik voor Bitcomet gaan als
dl cliënt (omdat deze op het DC++ protocol draait en dus
lichter als het normale bittorrent protocol (waar je max 9
dl per keer kan doen))
BitComet
en dan hier nog ff wat linkzzz voor bittorrent
(anders heb je ook nix aan de cliënt???)
SuprNova.org
bittorrent startpagina
france-aatraders
Streamload
WeaVeRBetter regret doing something, than regretting that you've never done it....
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (weaver @ Dec. 14 2004,14:59)]HHmmmmm ik betaal 39,95 voor 8 mbit (direct op het
Tiscali netwerk zonder tussenkomst van kpn)....
Maarre ik zie nergens soulseek staan mensen?? (voor
de liefhebbers van wat meer underground en NL muziek)
SoulSeek
En als je Bittorrent gebruikt zou ik voor Bitcomet gaan als
dl cliënt (omdat deze op het DC++ protocol draait en dus
lichter als het normale bittorrent protocol (waar je max 9
dl per keer kan doen))
BitComet
en dan hier nog ff wat linkzzz voor bittorrent
(anders heb je ook nix aan de cliënt???)
SuprNova.org
bittorrent startpagina
france-aatraders
Streamload
WeaVeR
En kan je me dat over bitcomet ff uitleggen? download nu alles met azureus en dat bevalt uitstekend
greetzIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Dec. 14 2004,19:37)]Dat is niet duur... raar dat ik dat niet gevonden heb want ben ff aan het zoeken geweest naar een nieuwe verbinding is het niet in een studenten huis???
En kan je me dat over bitcomet ff uitleggen? download nu alles met azureus en dat bevalt uitstekend
greetz
En nee dat is geen studentenhuis
(ik heb gewoon een woning in Amsterdam).
Als je goed kijkt bij tiscali, dan zie je dat de snelheden verdubbeld zijn op het moment....
Voor Amsterdam is dat definitief als je buiten kpn om op het, en dus rechtstreeks,Tiscali-netwerk
zit (kan dus alleen hier!
dus vandaar...
En met bitcomet ga je gewoon naar een torrentsite (bijv. suprnova.org)
vervolgens klik je gewoon een torrent aan and thats it...
vervolgens zorgt het proggie dat alles binnen komt naar behoren, en ik haal daar geregeld
snelheden tussen de 500 á 600 kb's met uitschieters naar boven...
WeaVeRBetter regret doing something, than regretting that you've never done it....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 hour ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: