Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 14 2004,02:33)]Zie nu net pas dat Onzin weer eens een nieuwe foto als avatar heeft.....volgens mij ben jij zo geil van jezelf dat je gewoon in de spiegel staat te kijken terwijl je met jezelf speelt,kleine zaadsnuiver
Je bent gewoon jalloers dat ik zo een knappe gozer ben... .... idd ik loop elke ochtend als ik opsta ff voorbij de spiegel en aanschouw het goddelijke lijf van mij
Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 14 2004,02:33)]Zie nu net pas dat Onzin weer eens een nieuwe foto als avatar heeft.....volgens mij ben jij zo geil van jezelf dat je gewoon in de spiegel staat te kijken terwijl je met jezelf speelt,kleine zaadsnuiver
Je bent gewoon jalloers dat ik zo een knappe gozer ben... .... idd ik loop elke ochtend als ik opsta ff voorbij de spiegel en aanschouw het goddelijke lijf van mij
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
denk rond de 60 euro been.....Ik heb zelf xs4all fast 4mbit....Maar ik heb dat genomen omdat me pingsnelheid in online games gewoon optimaal moet zijn...... zit op nl servers zo rond de 6ms...en das echt rete snel...
En als je Bittorrent gebruikt zou ik voor Bitcomet gaan als
dl cliënt (omdat deze op het DC++ protocol draait en dus
lichter als het normale bittorrent protocol (waar je max 9
dl per keer kan doen))
En als je Bittorrent gebruikt zou ik voor Bitcomet gaan als
dl cliënt (omdat deze op het DC++ protocol draait en dus
lichter als het normale bittorrent protocol (waar je max 9
dl per keer kan doen))
Dat is niet duur... raar dat ik dat niet gevonden heb want ben ff aan het zoeken geweest naar een nieuwe verbinding is het niet in een studenten huis???
En kan je me dat over bitcomet ff uitleggen? download nu alles met azureus en dat bevalt uitstekend
greetz
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Citaat[/b] (red @ Dec. 14 2004,19:37)]Dat is niet duur... raar dat ik dat niet gevonden heb want ben ff aan het zoeken geweest naar een nieuwe verbinding is het niet in een studenten huis???
En kan je me dat over bitcomet ff uitleggen? download nu alles met azureus en dat bevalt uitstekend
greetz
Nee die kom je ook niet zomaar tegen....
En nee dat is geen studentenhuis
(ik heb gewoon een woning in Amsterdam).
Als je goed kijkt bij tiscali, dan zie je dat de snelheden verdubbeld zijn op het moment....
Voor Amsterdam is dat definitief als je buiten kpn om op het, en dus rechtstreeks,Tiscali-netwerk
zit (kan dus alleen hier!
dus vandaar...
En met bitcomet ga je gewoon naar een torrentsite (bijv. suprnova.org)
vervolgens klik je gewoon een torrent aan and thats it...
vervolgens zorgt het proggie dat alles binnen komt naar behoren, en ik haal daar geregeld
snelheden tussen de 500 á 600 kb's met uitschieters naar boven...
WeaVeR
Better regret doing something, than regretting that you've never done it....
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment