Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik dacht ook een poging te wagen en heb het vijf dagen volgehouden, vandaag al twee keer gezondigd...
Na vandaag nog eens kijken hoe ver ik kom :P
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Day 10. Vandaag voor het eerst weer 'back to normaal'. Dit wil zeggen, vanochtend weer K*T moe. Eenmaal op school was het pas na 2 uurtjes weg
Kijken hoe het morgen gaat, beter is een must.
Maar je denkt echt dat de fitheid of de vermoeidheid te maken heeft met of je wel of niet fapt?
Lijkt me sterk, ik zit zelf nu op dag 5 en heb tot nu toe nog niet veel gemerkt met betrekking tot vermoeidheid, of dat erger of minder erg geworden is.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment