Nederland- Denemarken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Edwin1986 View Post
    Hooligans zijn overal
    2-0 tegen Portugal is genoeg als Duitsland wint.
    Maar echt vertrouwen heb ik er niet meer in.
    Ik zie Duitsland er wel voor aan om zo zwak te zijn en Denemarken te laten winnen omdat ze de buit al binnen hebben..

Comment

Voetbal is niet de enige sport waar zo'n dingen gebeuren hoor. Voetbal is gewoon (een van ) de bekendste sporten, alles is dus grootschalig.
      Alles komt in de media, terwijl er zoveel andere sporten zijn waar men amper iets vanaf weet.
      Ik wil hier gewoon even mee duidelijk maken dat men Polen en Rusland niet over dezelfde kam moet scheren.
      Door al de media gaan er verschillende mensen hebben van : "het zijn weer de polen en de russen" of "alles in het oosten valt niets mee aan te vangen"
      Dit is niet persoonlijk gericht op jouw ofzo, maar verschillende mensen gaan een negatieve oordeel hebben over de Polen terwijl ze eigenlijk niets van de situatie afweten. Want niet alle mensen die aanwezig waren bij de vechtpartijen zijn hooligans hoor ... Toch gaan ze zo allemaal aanzien worden.

Comment

En ik vind deze gebeurtenissen op een sportevenement ook ronduit belachelijk ...

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
          Verspil je tijd toch niet aan een sport die enkel frustratie uitlokt
          Zou ik ook zeggen, als ik Belg was geweest.

Comment

Originally posted by SDGooner View Post

Ik had die grap al gemaakt, maar goede poging
            Laissez Faire

Comment

Ze hebben het niet verdiend ook, terecht dus.

Comment

Stelletje zieligerds die blij zijn dat ze verloren hebben.. Sukkeltjes

Hopelijk heeft bert geleerd van zn fout en gaat nl het gewoon doen zondag met wat meer inzet van de spelers
                Last edited by melvinafca; 14-06-2012, 00:54.

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                  Haha ja voor Belgen lijkt me dat een goede houding
                  courtois
                  vermaelen
                  vertonghen
                  kompany
                  de bruyne
                  fellaini
                  witsel
                  defour
                  hazard
                  mertens
                  lukaku
                  ...

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Comment

Comment

Originally posted by SDGooner View Post
                          Dude... Voetbal interesseert me gewoon sowieso geen fuck, al waren de belgen kanshebbers voor de beker
                          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                            Ok je bent (ex-)Pool dus (wat mij niet uitmaakt ofzo hoor, ik ben geen rus)

maar bedoel dat je het niet zo moet zien. Politieke frustraties horen toch niet uitgevochten te worden op een sportevenement? En dat bedoel ik in het algemeen niet enkel in polen, in engeland en duitsland is er ook enorm veel hooliganisme (geweest), lijkt nu beter maar...

Heb het hier nog eens gezegd maar voetbal is echt enige sport waar zo'n dingen gebeuren en vind ik ronduit belachelijk. Vandaar mij oorspronkelijke post die lolbroek menno blijkbaar zo grappig vond.
                            Dat voetbal duidelijk veel frustratie uitlokt. ga ik men tijd niet aan verspillen
                            Ligt volgens mij vooral aan de grote mensenmassa's. Mensen zijn gewoon van nature intolerantie wezens (kijk alleen al naar al die discussies hier op BN ). Zelf houd ik van voetbal, maar haat ik uiteraard het hooliganisme. We moeten een voorbeeld nemen aan Duitsland. Daar staan supporters van Schalke en Dortmund gewoon door elkaar heen bier te zuipen en braadworst te eten, terwijl ze elkaars rivalen zijn.

OT: gek dat het zo van de vorm afhankelijk is, want 3,5 jaar lang deed oranje het prima op deze manier. Nu vindt iedereen in ene dat de opstelling niet goed is en het spelsysteem. Zelf zou ik ook een linkspoot op linkszetten en een rechtspoot op rechts, maar volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit, gezien de tweede helft gister. Die was niet echt veel beter of zo.

Wbt Nederland en België. We moeten België maar weer eens binnenvallen en annexeren, want dan hebben we tenminste weer een goede verdediging. Verthongen, Vermaelen, Kompany zouden zonder enige moeite onze verdedigers verdringen in het team. Ik bedoel, Wilms is een talent, maar VEEL te onervaren, Mathijssen heeft het hele jaar amper gespeeld, Heitinga speelt "maar" voor Everton en Van der Wiel is al tijden uit vorm.
                            Train hard or go hormone

Comment

Voetbal?.. doe mij maar rugby
                              success trains failure complaints!
                              BP:1x105 DL:165
                              Lengte: 182cm KG: 75

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                                courtois
                                vermaelen
                                vertonghen
                                kompany
                                de bruyne
                                fellaini
                                witsel
                                defour
                                hazard
                                mertens
                                lukaku
                                ...

Met wat namen kom je er niet. Je moet ook als een team spelen, dat hebben we bij oranje wel kunnen zien. Ik denk dat belgië ook gewoon keihard flopt. Wat denk je zelf, niet meedoen dit EK en dan ineens het WK winnen?
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X