Nederland- Denemarken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by monster menno View Post
    haha de grap van de eeuw ben jij.
    Ja man lache

ha ha ha...

Voetbal is feest toch?

Euro 2012 hooligan RIOTS Polish fans vs Russians!!! - YouTube

bende mongolen allemaal
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
      Ja man lache

ha ha ha...

Voetbal is feest toch?

Euro 2012 hooligan RIOTS Polish fans vs Russians!!! - YouTube

bende mongolen allemaal
      Waarom deze uitspraak? Er is duidelijk een onderscheid tussen de Polen en de Russen, waar jij blijkbaar niets van afweet ...

Comment

Nu komt er weer een nationalistische discussie, gaat lekker hier op Bodynet!
        Laissez Faire

Comment

Er is ook duidelijk een onderscheid tussen jou en ik, trap ik ook daarom je kop in?

jezus man wat een dwaze opmerking is dat. Polen vs rusland gebeurd in nog sporten hoor, alleen slaan de supporters daar elkaar de kop niet in?

Comment

geen paniek. 2-0 of 3-1 is genoeg tegen portugal om door te gaan.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

is niet enkel tegen russen hoor

Euro 2012: Neo-Nazi Threat To England Fans - YouTube

Comment

Originally posted by kojak View Post
                geen paniek. 2-0 of 3-1 is genoeg tegen portugal om door te gaan.
                lol, achja misschien dat het nog gebeurt..

Comment

Er is ook duidelijk een onderscheid tussen jou en ik, trap ik ook daarom je kop in?

jezus man wat een dwaze opmerking is dat. Polen vs rusland gebeurd in nog sporten hoor, alleen slaan de supporters daar elkaar de kop niet in?
                  Het gaat mij enkel over je uitspraak, dat je de Polen en Russen als dezelfde ziet namelijk "een bende mongolen". Ik ben ook alles behalve voorstander van deze "rellen", maar er is nog een duidelijk verschil tussen de twee landen. En nee, het is niet alleen op het gebied van voetbal....

Comment

Originally posted by Mateusz View Post
                    Het gaat mij enkel over je uitspraak, dat je de Polen en Russen als dezelfde ziet namelijk "een bende mongolen". Ik ben ook alles behalve voorstander van deze "rellen", maar er is nog een duidelijk verschil tussen de twee landen. En nee, het is niet alleen op het gebied van voetbal....
                    je interpreteert het duidelijk verkeerd.

hooligans zijn de bende mongolen.
                    En als je het zowat volgt zijn er duidelijk genoeg van dat soort in polen en ukraine.

Vraag me af waar je op doelt... Ben je zelf pool of rus ofzo en heb ik je beledigt?

Voetbal is geen politiek lijkt dat men dat in andere sporten begrijpt, maar het zijn toch altijd voetbalsupporters waar er iets los zit bovenin precies.

Comment

Helaas is van Bommel uit vorm.

De betere tijden:

Van Bommel brutal foul to Gargano - Uruguay vs. Holland 2010 World Cup semifinal - YouTube
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Van Bommel is echt een wilde bras, ik haat het echt dat ze gewoon doen wat ze willen en rood krijgen... net als Nigel De Jong die is ook zo wild als een leeuw

Comment

Hooligans zijn overal
                          2-0 tegen Portugal is genoeg als Duitsland wint.
                          Maar echt vertrouwen heb ik er niet meer in.
                          BP (95kg)
                          DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
                          mp (55) kg

Comment

je interpreteert het duidelijk verkeerd.

hooligans zijn de bende mongolen.
                            En als je het zowat volgt zijn er duidelijk genoeg van dat soort in polen en ukraine.

Vraag me af waar je op doelt... Ben je zelf pool of rus ofzo en heb ik je beledigt?

Voetbal is geen politiek lijkt dat men dat in andere sporten begrijpt, maar het zijn toch altijd voetbalsupporters waar er iets los zit bovenin precies.
                            Ja je zal in elk land wel een soort van extremisten vinden zeg maar, maar tussen Polen en Rusland is er sinds het verleden tot het heden een bepaalde "sfeer" aanwezig die zorgt voor enorme spanningen, die op zulke ontmoetingen zichtbaar worden. Naar mijn mening : Er komen zoveel supporters van andere landen naar Polen, voorheen kwam er nog niet zo een grote problemen voor.
                            Rusland was al 4 keer beboet door het uefa voor de wedstrijd Polen-Rusland plaatsvond, onder andere voor de aanval op de stewards.
                            Ik ga niet zeggen dat alles het probleem van Rusland is, maar Rusland krijgt van mij wel grotendeels de schuld

Comment

Ok je bent (ex-)Pool dus (wat mij niet uitmaakt ofzo hoor, ik ben geen rus)

maar bedoel dat je het niet zo moet zien. Politieke frustraties horen toch niet uitgevochten te worden op een sportevenement? En dat bedoel ik in het algemeen niet enkel in polen, in engeland en duitsland is er ook enorm veel hooliganisme (geweest), lijkt nu beter maar...

Heb het hier nog eens gezegd maar voetbal is echt enige sport waar zo'n dingen gebeuren en vind ik ronduit belachelijk. Vandaar mij oorspronkelijke post die lolbroek menno blijkbaar zo grappig vond.
                              Dat voetbal duidelijk veel frustratie uitlokt. ga ik men tijd niet aan verspillen

Comment

Originally posted by Edwin1986 View Post
                                Hooligans zijn overal
                                2-0 tegen Portugal is genoeg als Duitsland wint.
                                Maar echt vertrouwen heb ik er niet meer in.
                                Njaah als ronaldo nu wel eens gaat scoren en nani blijft assisten zou ik me toch druk beginnen maken , en vergeet pepe niet.. Portugal is sterk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X