Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
top dat je dit even deelt! ik ga gelijk een blik of 40 inslaan aangezien ik elke dag minstens 1 maaltijd met een blikkie john west heb. zou mooi zijn als ik ze ook voor zo'n mooie prijs zou krijgen haha.
Ik kocht ooit een slofje kaiwgom en werd als pakje aangeslagen dat was wel chill. Van jou natuurlijk toch flink wat voordeel
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Ik koop altijd bij de boni het low budget merk, 45euro cent dacht ik en ik kan hem snel opeten. Is wat malser ook. Tonijn blijft gewoon allemaal even ranzig.
Ik koop altijd bij de boni het low budget merk, 45euro cent dacht ik en ik kan hem snel opeten. Is wat malser ook. Tonijn blijft gewoon allemaal even ranzig.
Ook john west. 2kleine blikjes in een kartonnetje. Is erg makkelijk wel prijzig. Die boni tonijn is van die gemalen troep.. Daar ga ik echt van over me nek
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment