Pijn in testikel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lummeltje-1 View Post
    Beetje irritant kereltje ben je, is het niet?

Vanmorgen plaats je dat je sinds eergisteren pijn in je bal hebt.
    Nu nog geen anderhalf uur later, is het al n beetje weg en ga je zo squatten?
    Vind het al weer jammer dat ik op je hebt gereageerd knaap, ik had beter moeten weten na al je kuttopics.
    ik ben opgestaan enzo gefapped naar wc geplast en doet nu gewoon niet zo'n pijn maar als morgen nog zo is ga ik echt naar dokter..

Comment

Originally posted by Lummeltje-1 View Post
      Beetje irritant kereltje ben je, is het niet?

Vanmorgen plaats je dat je sinds eergisteren pijn in je bal hebt.
      Nu nog geen anderhalf uur later, is het al n beetje weg en ga je zo squatten?
      Vind het al weer jammer dat ik op je hebt gereageerd knaap, ik had beter moeten weten na al je kuttopics.
      Haha.... Volgens mij is een onderwerp van hem bij voorbaat al zinloos om op te reageren. Ik ben net een maand lid van BN, maar ik zie echt alleen maar larie van hem voorbijkomen.

Maar ja, aan de andere kant, hij trekt wel elke keer veel reacties. Vaak meer dan veel zinnige onderwerpen.
      "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Ben je aan het kuren en gebruik je HCG?

Ik heb als ik een paar dagen te laat ben met mijn HCG dat één van de twee begint te mieren. Ik vermoed lichte drang tot atrophy, maar de zodra de HCG erin zit is het ook kort erna weer weg.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
          Haha.... Volgens mij is een onderwerp van hem bij voorbaat al zinloos om op te reageren. Ik ben net een maand lid van BN, maar ik zie echt alleen maar larie van hem voorbijkomen.

Maar ja, aan de andere kant, hij trekt wel elke keer veel reacties. Vaak meer dan veel zinnige onderwerpen.
          Ja mijn topics zijn meestal wel bs dit keer ben ik srs
          Originally posted by Kevster View Post
          Ben je aan het kuren en gebruik je HCG?

Ik heb als ik een paar dagen te laat ben met mijn HCG dat één van de twee begint te mieren. Ik vermoed lichte drang tot atrophy, maar de zodra de HCG erin zit is het ook kort erna weer weg.
          nope niks man

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
            Ja, en hoeveel AS gebruikers denk jij dat hun huisarts inlicht, voordat ze weer een kuur nemen?

En volgens mij snap je me niet helemaal. Natuurlijk heeft de huisarts er niks mee te maken, maar zijn beroepsgeheim weerhoudt in ieder geval dat anderen ervan komen te weten. Kan me voorstellen dat je niet wilt dat de huisarts je ouders even inlicht als hij door heeft dat je AS gebruikt.

En heb je gezien hoe oud Barbrother is????
            Natuurlijk is hij veeeeeel te jong begonnen met kuren. Man, die kerel is 16!
            Ik vind dat als je nog bij je ouders woont, dat je dat ook tegen hun moet zeggen. En als je daar nog woont zal je ook vaak nog minderjarig zijn, en dus ook niet klaar om te kunnen/mogen kuren.
            Ik vind het ook niet raar dat ouder er tegen zijn, ze proberen hun kroost te beschermen. Waar ze gelijk in hebben, ze zijn nog steeds verantwoordelijk voor je. En daarbij zullen ze ook nog graag zien dat je hun overleefd, ipv dat ze je met je 20e weg kunnen brengen..

En ja kerel, ik begreep al dat hij pas 16 is.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Dat is ook een manier. Binnen 2 dagen is die bal gewoon afgestorven en dan doet het uiteraard geen pijn meer.
              Ik heb ongeveer hetzelfde aan mijn rechter testikel, de zaadleider zit dan afgekneld of de bal zit gedraaid, wat echt helse pijn geeft. Als ik een paar wilde bewegingen maak is het altijd weer weg, dus ik denk dat de boel dan weer is terug gedraaid.

Comment

Dan zou ik gewoon naar de dokter bellen, daar maken ze meteen tijd. Als je een zaadbaltorsie hebt dan hang je in de prijzen en lig je waarschijnlijk eind deze week nog op de operatietafel zonder ei als je er niet op tijd bij bent.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik zou naar de kerk gaan.

En aan de pastoor vragen of die der naar wil kijken

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                    Ik zou naar de kerk gaan.

En aan de pastoor vragen of die der naar wil kijken

Die heeft er geen kloten verstand van
                    Ga naar je buurvrouw, die heeft er vast meer in/aan de hand gehad.

Comment

LES 7 Opwekking gaat je wat kosten | Anne van der Bijl - YouTube

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Das klote...

Dan moet je hem niet aanraken he.
                        Net als dat je geen vingers in je oog moet stoppen...
                        Vrouwen snappen de ernst van dit soort kwesties niet he
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                          Vrouwen snappen de ernst van dit soort kwesties niet he
                          Ik denk dat, dat geheel ligt aan wie het plaatst.
                          En ze zal ook wel vaker n klote verhaal van hem hebben gelezen.
                          Daarbij gaf ze hem wel n goed advies, om hem niet aan te raken.

Comment

gewoon naar de huisarts gaan man, zoals al eerder is gezegd als het een torsie is dan ben je verder van huis.

Comment

16 en al gekuurt?

ik had t een maandje geleden ook. beetje steken. was na paar dagen weer weg.

Comment

Dit was de kuur van barbrother:

6x injecties TestE 250 MG
                                4x injecties Deca 200 MG
                                200 tabletten anavar 10 MG (Op en afbouwen)

Het mooie is dat hij daarna heel vaag antwoord op vragen en kortzichtig is, uiteindelijk kan hij de moeilijke vragen niet meer aan en besluit om het topic voorgoed te verlaten

http://forum.bodynet.nl/polls-only/5...e-kuurt-2.html
                                Last edited by kojak; 16-07-2012, 14:13.
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X