Pijn in testikel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pijn in testikel

Hey bn.

Ik heb sinds eergister pijn in mijn linker bal..
    Heb het alleen als ik em.aanraak..a
    ik weet echt niet of ik moet wachten tot het vanzelf overgaat
    dit is geen trolltopic ik meen het serieus

Hahah hoe krijg je dat voor elkaar ?? niet klem gezeten tussen paar schijven ofso ahahah.

OT: je ken beter naar huisarts gaan ofso die weten daar meer vanaf, straks in het allerergste geval is het teelbalkanker je weet maar nooit natuurlijk, gewoon zekere voor het onzekere nemen en ff langs de dokter gaan, dat is mijn advies
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
      Hey bn.

Heb het alleen als ik em.aanraak..a
      ik weet echt niet of ik moet wachten tot het vanzelf overgaat
      dit is geen trolltopic ik meen het serieus
      Het zou teelbaltorsie kunnen zijn. Maak maar een afspraak bij de dokter voordat het erger wordt.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Gewoon ff langs de huisarts. voel je ook oneffenheden ofzo? dus een bultje oid
        BP: 6x80
        SQ: 6x135

Comment

Nee geen bultjes ofzo.
          Als ik mn linkerbal aanraak voel il gewoon wat lichte pijn
          en hij hangt iets lager dan mijn rechter atm

Comment

Altijd mee naar de dokter. Jij zit echt op een leeftijd waarop veel teelbalkanker ontstaat. Hele kleine kans dat dat het is, overigens. Waarschijnlijk heb je je gewoon net iets té vaak afgetrokken

Misschien wel één van de eerste side-effects van je AS gebruik. En als je het blijft doen, bereid je dan maar vast voor op veel meer van deze ongemakkelijkheden. Op een gegeven moment heeft je huisarts je ook wel door. Maar gelukkig heeft die beroepsgeheim.
            "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Pijn is natuurlijk nooit goed. Maar je hoeft ook niet meteen aan het ergste te denken. Het is je bijtestikel, kan n ontsteking zijn.
              Toch maar als de sodemieter naar de dokter, niet rond blijven lopen met zulke dingen. Ook met n ontsteking daaraan moet je voorzichtig zijn.
              Als je n torsie hebt wat al eerder word geopperd, hangt hij niet lager maar hoger. En ja, als hij is opgezet is hij zwaarder dus hangt hij ook dieper.

Comment

Kan het ook blauwe ballen zijn? lang aan no fap meegedaan.

Comment

Kan het ook blauwe ballen zijn? lang aan no fap meegedaan.
                  Dan zou ik dat eerst eens proberen...... Neem het ervan, jongen
                  "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
                    Altijd mee naar de dokter. Jij zit echt op een leeftijd waarop veel teelbalkanker ontstaat. Hele kleine kans dat dat het is, overigens. Waarschijnlijk heb je je gewoon net iets té vaak afgetrokken

Misschien wel één van de eerste side-effects van je AS gebruik. En als je het blijft doen, bereid je dan maar vast voor op veel meer van deze ongemakkelijkheden. Op een gegeven moment heeft je huisarts je ook wel door. Maar gelukkig heeft die beroepsgeheim.
                    Fout antwoord!
                    Je huisarts moet ten aller tijden weten, als jij iets gebruikt.
                    Dat moet hij ook opslaan op zn computer, zodat als er n probleem met jou is deze ook weet wat er in jouw lichaam rondzwerft.
                    Of je huisarts het er mee eens is of niet, heeft geen fluit met zn beroepsgeheim te maken.
                    Over wat je zegt van side effect? Ja dat zou kunnen als je het verkeerd aangepakt hebt. Kan ook komen door te jong kuren, je testosteron zit dan nog in de top, en die sla je neer. En moet erna weer op volle toeren verder.
                    Dom? Ja! We hebben geen artsen om ons heen, zoals de profs he?
                    Er word niet voor niets gezegd, kuren als je uitgegroeid bent, en je groeischijven volledig zijn gesloten.

Comment

Das klote...

Heb het alleen als ik em.aanraak..
                      Dan moet je hem niet aanraken he.
                      Net als dat je geen vingers in je oog moet stoppen...

Comment

De pijn is al beetje weg.. Ik wacht nog 2 dagen ofzo en dan ga ik wel naar de dokter
                        vandaag dua gewoon squatten :-)

Comment

Originally posted by Lummeltje-1 View Post
                          Fout antwoord!
                          Je huisarts moet ten aller tijden weten, als jij iets gebruikt.
                          Dat moet hij ook opslaan op zn computer, zodat als er n probleem met jou is deze ook weet wat er in jouw lichaam rondzwerft.
                          Of je huisarts het er mee eens is of niet, heeft geen fluit met zn beroepsgeheim te maken.
                          Over wat je zegt van side effect? Ja dat zou kunnen als je het verkeerd aangepakt hebt. Kan ook komen door te jong kuren, je testosteron zit dan nog in de top, en die sla je neer. En moet erna weer op volle toeren verder.
                          Dom? Ja! We hebben geen artsen om ons heen, zoals de profs he?
                          Er word niet voor niets gezegd, kuren als je uitgegroeid bent, en je groeischijven volledig zijn gesloten.
                          Ja, en hoeveel AS gebruikers denk jij dat hun huisarts inlicht, voordat ze weer een kuur nemen?

En volgens mij snap je me niet helemaal. Natuurlijk heeft de huisarts er niks mee te maken, maar zijn beroepsgeheim weerhoudt in ieder geval dat anderen ervan komen te weten. Kan me voorstellen dat je niet wilt dat de huisarts je ouders even inlicht als hij door heeft dat je AS gebruikt.

En heb je gezien hoe oud Barbrother is????
                          Natuurlijk is hij veeeeeel te jong begonnen met kuren. Man, die kerel is 16!

Comment

De pijn is al beetje weg.. Ik wacht nog 2 dagen ofzo en dan ga ik wel naar de dokter
                            Dat is ook een manier. Binnen 2 dagen is die bal gewoon afgestorven en dan doet het uiteraard geen pijn meer.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Beetje irritant kereltje ben je, is het niet?

Vanmorgen plaats je dat je sinds eergisteren pijn in je bal hebt.
                              Nu nog geen anderhalf uur later, is het al n beetje weg en ga je zo squatten?
                              Vind het al weer jammer dat ik op je hebt gereageerd knaap, ik had beter moeten weten na al je kuttopics.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X