welke bb dragen er een rok thuis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post

Kijk dit zijn nou vakantie foto,s

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Ik heb bijna hetzelfde. Ik krijg mijn stockings ook van Patricia, maar ik moet ze wat extra aansnoeren om dat tengere lijfje van me.
      Dat is de hele bedoeling ervan, dat het te strak zit!

Had ik mooie hakken gekocht met van die touwtjes voor om de benen.... Ik dacht... dat staar Rob vast verdomd sexy. Vooral na het eten van wat zout enzo, en dan lekker strak aansnoeren!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Dat is de hele bedoeling ervan, dat het te strak zit!

Had ik mooie hakken gekocht met van die touwtjes voor om de benen.... Ik dacht... dat staar Rob vast verdomd sexy. Vooral na het eten van wat zout enzo, en dan lekker strak aansnoeren!
        Oh daar voer je me steeds eieren met extra zout erop???En maar me mond volproppen en zeggen dat het goed voor me is......is goed met je!!!
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Halloooo! Ik voer je toch niet meer zout met een eitje? Maar gewoon een eitje met zout? Dus is nu toch minder erg?

Comment

Originally posted by belbroek View Post
            mijn vriendin wil het niet ivm reacties van haar vriendinnen etc . Ik wil het zelf ook niet , zit gewoon rete lekker voor thuis . Ik kan het iedereen aanbevelen voor thuis maar voor buiten not sure . Jullie kunnen me altijd met een goede rede overtuigen . Schiet maar raak BB
            Ja toch toch vraag ik me af he... als je dat thuis doet, met je geschoren kont.. Plakt het dan niet als je een zweetnaad hebt?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Halloooo! Ik voer je toch niet meer zout met een eitje? Maar gewoon een eitje met zout? Dus is nu toch minder erg?
              Maar dat is het hem juist, ik heb een zoutallergie

Comment

Daar gaan mijn fantasieën

Comment

Fantasietjes blijven gewoon, alleen de werkelijkheid is niet mooi, ik blaas dan zo op dat je van die bubbels door me fishnet panty ziet komen, soms slaan ze paars uit en zie je zelfs kleine adertjes opkomen, lijken net wurmpjes brrrrr, en dan die randen van me voeten//???Van mij mag je me zout voeren, maar tis maar dat je het alvast weet he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X