ik verlies bijna geen buikvet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik verlies bijna geen buikvet

Hallo ik ben blake en ik heb een probleem. Mijn buikvet word niet minder en mijn vetpercentage blijft hangen tussen de 17,2 en 17,8 %. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan wegwerken? Ik train elke dag met dumbels zo'n 2,5 á 3 kilo per stuk. Ik doe armspier oefeningen met de dumbels en doe buikspieroefeningen zoals sit ups. Verder doe ik oefeningen met een stok door deze achter mijn schouderbladen te plaatsen en zo heen en weer te bewegen. Mijn spiermassa is tussen de 43,3 - 43,7 % op dit moment. Verder eet ik 2 á 3 boterhammen met pindakaas of appelstroop en een beetje yoghurt met muesli. en avond eten. Door de dag heen drink ik water, thee en een maal karne melk.

Graag een reactie

Cellen slinken en zetten uit. Vet cellen hebben de natuurlijke behoefte om in originele staat terug te willen komen......dus gevoed te worden. Anders gezegd 1 maal in je jongere jaren vet cellen gekweekt dikke kans dat je er niet meer vanaf komt....zoiets.

Wil je t kwijt dan moet je (vet) cellen killen, hoe je dat doet, minder eten, meer en gerichter trainen ofzo ?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      Cellen slinken en zetten uit. Vet cellen hebben de natuurlijke behoefte om in originele staat terug te willen komen......dus gevoed te worden. Anders gezegd 1 maal in je jongere jaren vet cellen gekweekt dikke kans dat je er niet meer vanaf komt....zoiets.

Wil je t kwijt dan moet je (vet) cellen killen, hoe je dat doet, minder eten, meer en gerichter trainen ofzo ?
      ik eet al bijna niets en train al erg veel. Hoe kan ik als nog mijn buikvet verminderen?

Comment

Bestaan middelen die vet cellen killen......aanrader ? nee......welk middelen i dunno.....

Als je dan toch vet cellen kilt dan eehm blijf je met vel zitten, ook niet echt charmant zegmaar.

Hoe groot is de buik trouwens?
        We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          Bestaan middelen die vet cellen killen......aanrader ? nee......welk middelen i dunno.....

Als je dan toch vet cellen kilt dan eehm blijf je met vel zitten, ook niet echt charmant zegmaar.

Hoe groot is de buik trouwens?
          hij is niet groot, maar er zit buikvet voor mijn spieren waardoor je mijn spieren niet goed kan zijn. ik heb een '' 2 pack'' zeg maar.

Comment

Zeg kerel, je kunt ook te weinig eten he. daarbij is pindakaas eten niet de favoriet om mee af te vallen.
            Trainen met dumbelltjes van 2,5-3kg maakt het er ook niet beter op, en mag geen trainen heten.
            Buikspieren kun je ook te vaak trainen. Van wat ik zo lees doe je dagelijks de zelfde spiergroep trainen.
            Je traint alleen armen en buik, maar geen benen, schouders, rug, borst.

Om n lang verhaal kort te maken:
            Je voeding is ruk, en je training is knap te verwaarlozen.
            Dit je gezegd zijnde, ga je lezen over hoe het dan wel moet.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Zeg kerel, je kunt ook te weinig eten he. daarbij is pindakaas eten niet de favoriet om mee af te vallen.
              Trainen met dumbelltjes van 2,5-3kg maakt het er ook niet beter op, en mag geen trainen heten.
              Buikspieren kun je ook te vaak trainen. Van wat ik zo lees doe je dagelijks de zelfde spiergroep trainen.
              Je traint alleen armen en buik, maar geen benen, schouders, rug, borst.

Om n lang verhaal kort te maken:
              Je voeding is ruk, en je training is knap te verwaarlozen.
              Dit je gezegd zijnde, ga je lezen over hoe het dan wel moet.
              geef me wat advies.

Comment

Lees de sticky's. Daarna kun je al aardig uit de voeten, met je nieuw verworven wetenschap.
                Dan maak je een voeding schema, die naar jouw beste kunnen is ingedeeld, dat plaats je in n eigen topic.
                Aan de hand van wat jij hebt ingevuld zal je hulp krijgen met verbeteren van de voeding, van de kenners hier.
                Datzelfde doe je dan ook met je train schema.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Lees de sticky's. Daarna kun je al aardig uit de voeten, met je nieuw verworven wetenschap.
                  Dan maak je een voeding schema, die naar jouw beste kunnen is ingedeeld, dat plaats je in n eigen topic.
                  Aan de hand van wat jij hebt ingevuld zal je hulp krijgen met verbeteren van de voeding, van de kenners hier.
                  Datzelfde doe je dan ook met je train schema.
                  In mijn verhaal heb ik al verteld wat ik op een dag eet en wat ik aan ''trainingen'' doe.

Comment

Dit is een trol. Laat t gaan Knulletje
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Dit is geen troll wtf?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        Ok thanks

Comment

Originally posted by blakie View Post
                          Dit is geen troll wtf?

Lijkt er toch wel op twee topics met zelfde onderwerp in een paar minuten!!
                          Lees de stickys zoals knulletje zegt en doe er wat mee
                          http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Originally posted by Ximon1975 View Post
                            Lijkt er toch wel op twee topics met zelfde onderwerp in een paar minuten!!
                            Lees de stickys zoals knulletje zegt en doe er wat mee
                            tussen lijken en zijn is een verschil. Mijn internet is slecht waardoor er twee topics ontstonden.

Comment

Twee? Het waren er in eerste instantie drie hoor, vriend.

Ik hoop voor je dat je op je werk zit te internetten, want het zou toch wel zielig zijn als je met dit weer gaat zitten trollen. Dan moet je echt geen vrienden hebben.
                              "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X