Gay or not

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (JTB @ Jan. 09 2005,14:54)]JTB is 23% gay (voor de ongelovigen heb ik een screenie gemaakt)
    Ja das wel leuk ouwe maar als je die test eerst 24x gedaan hebt en dan pas zo'n score haalt......zegt die foto niet zoveel,he?

Maar ik moest erg lachen om je,Karma!!(zou OWolde zeggen)

@Miss S

Ik snap best dat je sommige dingen voor jezelf wilt houden maar het was geen gekke gedachte toch?
    Zijn er dan toch nog dingen die mn broertje niet verteld heeft aan me?Zal eens visje uitgooien en vragen naar die uitspattingen van jullie

Comment

Succes!

Comment

Hehehe....ik zal niks verklappen hoor.....

Comment

Dat twijfel ik ook niet aan hoor, je moet namelijk wel eerst wat te weten komen om het te kúnnen verklappen...

Comment

Je bent wel heel zeker van je zaak dus ik laat je maar in die waan voordat Cur op zn flik ker krijgt

Nee hoor,ik ben niet echt geinteresseerd in jullie bedgeheimen want waarschijnlijk schrik ik me een ongeluk als ik hoor wat jullie allemaal uitspoken

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 09 2005,16:02)]Voor diegenen die helemaal trots zijn op hun erg lage percentage 'gay zijn', wil ik er wel even op wijzen dat ze dan diep in het rode vlak van 'too straight' zitten...
              En alles waar té voor staat is niet goed weten we hopelijk!  
              Er staat dan ook onder dat percentage van JTB 'loosen up' enz, meeste vrouwen vinden dat helemaal niet fijn...  
              Ik ben trots op mijn too straight en dat de meeste vrouwen daar niet van houden vink nie erg, ik hou ook niet van de meeste vrouwen, ik hou alleen van mooie vrouwen. Ik heb nog geen klachten gehad verder.

@ Arie,

ik weet dat dit heel slap klinkt, maar het was echt de eerste keer dat ik de test deed, heb em ook maar 1 keer gedaan, mijn vriendin geloofde me ook al niet, maar ze heeft er echt naast gezeten.

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (snipke @ Jan. 09 2005,11:44)]36 % , kreeg wel bijna even een hartstilstand bij dat eerste metertje dat tot 100% gaat , op je 32ste nog uit de kast komen lijkt me niet simpel  

Grtz
                Haha.. idd ik had ook al zoiets toen ik dat metertje zag doorgaan..  

43% Oh my god..
                Er zitten daar een paar vragen bij die verband houden met verzorging en inrichting van je appartement..
                Ben je nu homo omdat je er graag een beetje deftig bijloopt..    
                Bah man.. ik ga al kotsen alleen al als ik er zou aan denken..

**<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (JTB @ Jan. 09 2005,18:14)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 09 2005,16:02)]Voor diegenen die helemaal trots zijn op hun erg lage percentage &#39;gay zijn&#39;, wil ik er wel even op wijzen dat ze dan diep in het rode vlak van &#39;too straight&#39; zitten...
                  En alles waar té voor staat is niet goed weten we hopelijk&#33;  
                  Er staat dan ook onder dat percentage van JTB &#39;loosen up&#39; enz, meeste vrouwen vinden dat helemaal niet fijn...  
                  Ik ben trots op mijn too straight en dat de meeste vrouwen daar niet van houden vink nie erg, ik hou ook niet van de meeste vrouwen, ik hou alleen van mooie vrouwen. Ik heb nog geen klachten gehad verder.

@ Arie,

ik weet dat dit heel slap klinkt, maar het was echt de eerste keer dat ik de test deed, heb em ook maar 1 keer gedaan, mijn vriendin geloofde me ook al niet, maar ze heeft er echt naast gezeten.
                  Ik vertrouw je blindelings,bro&#33;

Als jij zegt dat het de eerste x was dan is dat zo,ik vond hem toch ook te lang duren om hem 2x te doen

Comment

33 % gay. maarja er staat bij dat vrouwen daar wel op vallen
                    stats :
                    - 17 jr
                    - 86 kg
                    - 1,88 m
                    - 8-10% bf

Comment

26% 1% te veel

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (bmwm5power @ Jan. 10 2005,17:59)]26% 1% te veel
                        t straight is ook niet goed

Comment

Dit was een erg leuk topic wat het ook erg goed heeft gedaan op het body&amp;fitness forum,Corina

Voor degene die het leuk vinden om hem daar ook te lezen hier even een linkje....

b&amp;f

Comment

Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

55%

Elk pondje komt door het mondje !!!
                              Denk je sterk.

Comment

haha die wimmeke

je hebt de meeste procenten
                                Sponsored by: