Gay or not

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

real is 20% gay!

Comment

mr legg is 26% gay hhmm not bad right??
      Who's the Chef

Comment

xenogear is 26% gay.

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 08 2005,17:26)]43% WTF!!!  

Denk dat het komt door de vragen die met uiterlijke verzorging te maken hebben. Als bb ben ik nu eenmaal ijdel.  
          Jaja...droom maar lekker door,Keep!

En Xeno maar blijven PMmen,hè?!

Comment

Wat is er nu arie?? ken je niet hebben dat het nu bewezen is dat ik meer straight ben dan jij

Comment

Hahaha,ik vind het juist leuk.....zit al met smart te wachten op je PMmetjes,lekker ding!
              Attached Files

Comment

36 % , kreeg wel bijna even een hartstilstand bij dat eerste metertje dat tot 100% gaat , op je 32ste nog uit de kast komen lijkt me niet simpel

Grtz
                stil growing

Comment

ik schrok ook toen die meter naar 100 ging maar gelukkig ging hij terug naar 20

Comment

Volgens deze test ben 43% gay...
                    Er stond onder:
                    "Congratulations! You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero babe!"

Lijkt me dus een prima uitkomst...

Comment

Oftewel;je bent biseksueel,Miss S!

Comment

30%

er is niks mis mee met vrouwen die bi zijn alleen maar lekker mijn vrouw moet later ook maar bi worden
                        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

JTB is 23% gay (voor de ongelovigen heb ik een screenie gemaakt)
                          Attached Files
                          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

30%
                            I live to end the game

Comment

Voor diegenen die helemaal trots zijn op hun erg lage percentage 'gay zijn', wil ik er wel even op wijzen dat ze dan diep in het rode vlak van 'too straight' zitten...
                              En alles waar té voor staat is niet goed weten we hopelijk!  
                              Er staat dan ook onder dat percentage van JTB 'loosen up' enz, meeste vrouwen vinden dat helemaal niet fijn...  

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 09 2005,14:44)]Oftewel;je bent biseksueel,Miss S!  
                                Typisch gevalletje van eigen interpretatie, zonder de bemerkingen te lezen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X