Vrouwen knappen massaal af op te gespierde mannen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vrouwen knappen massaal af op te gespierde mannen

Hoewel veel mannen hun best doen om er zo gespierd mogelijk uit te zien, is een te gespierd lichaam voor veel vrouwen een grote afknapper. Uit een recente enquête blijkt zelfs dat maar liefst 82 procent van de vrouwen die mening deelt.
    Overdaad schaadt. Mannen die te veel fitnessen om vrouwen te imponeren met hun spieren, kunnen daar dus maar beter mee stoppen. Zo blijkt uit de resultaten van een enquête van watchmywallet.com.

Extra spieren
    Toch is het tegenovergestelde ook niet helemaal wat vrouwen willen. 63 procent van de ondervraagden denkt dat ze zich nog meer aangetrokken zouden voelen tot hun man als hij wat extra spieren kreeg. Zo zou zijn lichaamsbouw wat beter uit de verf komen.

Slechts 13 procent van de vrouwen gaf aan dat ze een man het liefst superdun zien. Slankere en minder gespierde mannen doen er dus wel goed aan om een paar bezoekjes te brengen aan de fitness.

Mannen
    Mannen zelf maken zich niet te veel zorgen over hun gewicht en spieren. Gemiddeld geven ze slechts 15 euro per maand uit aan manieren om gewicht te verliezen. Daarbij horen zowel fitnessabonnementen, dieetdrankjes- of voedsel en persoonlijke trainers.

Zelfs als mannen hun fitnessregime wat uit het oog verliezen, kan dat niet veel kwaad. 72 procent van de vrouwen zou het niet erg vinden als haar man een paar pondjes zou aankomen.

Zeikwijven, tis ook nooit goed..
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Was al bekend !

Denk persoonlijk toch dat dit ook wel met leeftijd en een soort van onzekerheid te maken heeft

De meeste jonge meiden ( 16-25 ) vinden het volgens mij toch wel leuk als een jongen er gespierd bij loopt ( opgeblazen kikkers daargelaten )

Maar aan de andere kant word er natuurlijk veel door de andere dames gekeken naar hun vriendje dus worden de meiden onzeker

Al met al : ben het dus gewoon met Rickbeen eens :P

Comment

Veel meiden tegenwoordig zien er slap en dik uit, logisch dat die meiden zeggen dat gespierd niet mooi is, zo beschermen ze hun eigen tekortkoming.
        Alhoewel ik me afvraag wat die enquetes waard zijn, ik hoor nooit iemand erover vertellen dat het ze is gevraagd.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

idd vrouwen kunnen enorm jaloers zijn en bij een te gespierde man worden ze gek bij het gedacht dat hij enorme aantrek heeft van andere vrouwen.ik ben slechts een 3-tal maand bezig dus die vamij hoor ik (nog) niet
          Strength Within, Pride Throughout

Comment

Iets met jaloezie...

Comment

Ik word zelf 9 van 10x mee uitgevraagd dor wat dikkere vrouwe

Geen idee wrm ik deze onzin hier zet:P

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                Veel meiden tegenwoordig zien er slap en dik uit, logisch dat die meiden zeggen dat gespierd niet mooi is, zo beschermen ze hun eigen tekortkoming.
                Alhoewel ik me afvraag wat die enquetes waard zijn, ik hoor nooit iemand erover vertellen dat het ze is gevraagd.
                Over smaak valt niet te twisten. Ik hoorde laatst iemand zeggen dat 'zesjes een zesje zoeken'. Maar wie bepaalt wat een 10 is en wat een 6? Wat is mooi? Beauty is in the eye of the beholder.

Enige nuance was inderdaad wel op zijn plaats geweest, het gaat waarschijnlijk om een poll onder de lezers van watch my wallet. Beetje komkommer-tijd journalistiek om daar 'massaal' van te maken. Grote kans dat veel mannen zo'n online poll ook aanklikken. Dus misschien waren dit wel slappe, dikke mannen die bang waren voor hun tekortkomingen?

Comment

Ja fuck nou ga ik vanmiddag niet meer trainen
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Mijn vriendin vind het ook minder. Ik zeg is ff wennen. Alle overige vriendinnen beginnen nu ook al. Zegt mij dat ik goede resultaten boek.
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Stond gisteren in Het Laatste Nieuws, een krant in België..

Heeft te maken met hun eigen tekortkomingen, angst voor een 'player' en nog wat gezeik.

Al zijn er natuurlijk limieten.. Een Arnold S. lichaam vinden veel vrouwen vandaag heel lelijk.. en eerlijk gezegd zou ik er ook niet zo willen bijlopen. Ook al heb ik veel respect voor wat hij heeft bereikt.

Beachboy all the way dus voor de vrouwtjes.

Comment

Zo denk ik erover
                        I'm not special, but not the same as you.
                        Because I do things you will never do.
                        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                          Ja fuck nou ga ik vanmiddag niet meer trainen

ik ook, + ik ga op een crash dieet om mijn overtollige spiermassa weg te werken in 2 maanden tijd
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Care, je traint voor jezelf.

Comment

Volgens mij heeft de TS zelf een probleem met spieren aangezien zijn enige 2 posts posts zijn over "sierpbundels seksistisch" en "teveel spieren niet sexy".
                              Ik kan natuurlijk verkeerd zijn.
                              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X