ontslagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan ben ik wereld vreemd? Nou ik zoek nog mensen hoor, momenteel 3 vacatures open bij mijn bedrijf, m`n vader zoekt nog 8 man, de snackbar, de supermarkt en het bejaardenhuis hier zoeken nog mensen. In de steden hier omheen is er ook zat, de freerecordshop, dixons, kledingzaken etc. Maar als je daar geen genoegen mee neemt tja. Bij de Albert heijn kan je als je onder de 25 ben vrijwel altijd terecht, bij de Jumbo ook...

Maarja, als je echt wilt leven werk je niet voor iemand, dan begin je zelf wat imo.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      Dan ben ik wereld vreemd? Nou ik zoek nog mensen hoor, momenteel 3 vacatures open bij mijn bedrijf, m`n vader zoekt nog 8 man, de snackbar, de supermarkt en het bejaardenhuis hier zoeken nog mensen. In de steden hier omheen is er ook zat, de freerecordshop, dixons, kledingzaken etc. Maar als je daar geen genoegen mee neemt tja. Bij de Albert heijn kan je als je onder de 25 ben vrijwel altijd terecht, bij de Jumbo ook...

Maarja, als je echt wilt leven werk je niet voor iemand, dan begin je zelf wat imo.
      Mensen hebben vaak geen zin om te werken en zien zulke banen als 'onder hun niveau', echter wil je (in mijn ogen) niet vreselijk voor lul lopen zou je dat soort baantjes in werkloze situatie altijd met beide handen moeten aanpakken.

Comment

Ik las laatst over een project dat je je uitkering alleen kreeg als je elke dag naar een verzamelplek kwam, van daaruit ga je dan straten vegen, soort sociale werkplaats en groenvoorziening.
        Mensen kregen ritme rn gingen veel sneller werken en de straten waren schoon

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Ik las laatst over een project dat je je uitkering alleen kreeg als je elke dag naar een verzamelplek kwam, van daaruit ga je dan straten vegen, soort sociale werkplaats en groenvoorziening.
          Mensen kregen ritme rn gingen veel sneller werken en de straten waren schoon

Pies, zijn ze het zo zat. En een lul van een takenverdeler die ww-ers haat. Uiteraard als ze wel kunnen werken
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Geldt dat project niet voor langdurig werklozen? Die moeten vaak vrijwilligerwerk doen voor het behoud van een uitkering. Als je net thuis zit mág je niet eens zomaar vrijwilligerswerk doen...
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Geldt dat project niet voor langdurig werklozen? Die moeten vaak vrijwilligerwerk doen voor het behoud van een uitkering. Als je net thuis zit mág je niet eens zomaar vrijwilligerswerk doen...
              Ik weet het niet zeker, ik las het bij het consultatiebureau in hp de tijd ofzo, ik meende dat het in nl was, probeerde al eea terug te zoeken via internet maar kan het niet echt vinden helaas.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                Mensen hebben vaak geen zin om te werken en zien zulke banen als 'onder hun niveau', echter wil je (in mijn ogen) niet vreselijk voor lul lopen zou je dat soort baantjes in werkloze situatie altijd met beide handen moeten aanpakken.
                Precies! Kan je niet werken, oke, maar verdom je het om te werken? Dan rot je maar weg imo, er zijn genoeg van die armoedzaaiers in dit land die geen klote uitvoeren, en daarbij ook zat Nederlanders.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X