Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Deze chick lult echt poep sws enne donkere mensen hebben vaak super mooie WITTE tanden...
Fitness-maniakDit wordt dus een IP check, en zodra we weten wie je bent wordt het aangifte bij de politie voor racistisch gedrag.
Hahaha Laat me fucking hell toch niet lachen man! Lees eerst eens al die agressie tegen mij terug zou ik zegge, met name door Maasproductions. Daar word ik regelrecht de dood in gewenst. Moet je er ook niet van opkijken dat ik wat beledigend terug doe! Dan kan je ook wel aangifte doen tegen het complete stormfront forum en al die idioten daar.
En jij bent helemaal niks hier, je hebt geen macht om te bepalen wat hier gaat gebeuren. Dat kan toch alleen die rare snuiter met z'n Jack Nicholson avatar?
Fitness-maniakDit wordt dus een IP check, en zodra we weten wie je bent wordt het aangifte bij de politie voor racistisch gedrag.
Hahaha Laat me fucking hell toch niet lachen man! Lees eerst eens al die agressie tegen mij terug zou ik zegge, met name door Maasproductions. Daar word ik regelrecht de dood in gewenst. Moet je er ook niet van opkijken dat ik wat beledigend terug doe! Dan kan je ook wel aangifte doen tegen het complete stormfront forum en al die idioten daar.
En jij bent helemaal niks hier, je hebt geen macht om te bepalen wat hier gaat gebeuren. Dat kan toch alleen die rare snuiter met z'n Jack Nicholson avatar?
Damn girl ga ergens anders moeilijk doen you brainless bitch!
Kan het toch niet laten
Citeer mijn doodverwensing(en) jegens jou dan?
Je vermaakt me stiekem toch wel, het is wel leuk om berichten te lezen geplaatst door een 1e klas simpele ziel die zeurt over een beetje vuurwerk. Vervolgens kom je met racistisch gelul aanzetten en de naam stormfront. > waar je zeer waarschijnlijk goed bekend mee bent
Six feet under (plot leek me van tevoren bagger maar is echt een hele goeie serie)
Dexter
Soprano's
Game of Thrones
Breaking Bad
Band of Brothers (moets ff door het begin heen tbh)
Californication (Hank Moody is mijn alltime hero!!)
True Blood
Goed:
Camelot
Prison Break
Lost
Robin Hood (BBC)
The Shield
The Walking Dead
24
ps, geef Eva Braun toch geen aandacht zeg. Hou gewoon op, laat gaan.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment