Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dames en heren, als u mij allen het genoegen zou willen doen het Meldpunt Discriminatie Internet te verwittigen van mevrouw/meneer zijn racistische uitlatingen, gaarne. We hebben een beter lid hier beboet gezien voor minder, dus deze gun ik het van harte.
@ Evi
Ik ben benieuwd of je een boete op de mat krijgt. Heb je account afgeschermd, je wachtwoord en emailadres veranderd en je even een ban gegeven zodat je niet meer in kunt loggen. Mocht het MID de zaak opnemen, ben je ervan verzekerd dat ik alle medewerking zal verlenen.
@ Pescatore, jij noemt The Shield goed en niet buitencategorie...n00b. Beste serie ooit man :P
Vind het een prima serie-tje, maar not even close too dingen die ik zelf in buitencategorie had imho. The Shield verhoudt zich tegen bijv Soprano's als een donkey vs a racehorse zoals de Engelsen dat zo prachtig zeggen
Band of Brothers (moets ff door het begin heen tbh)
Californication (Hank Moody is mijn alltime hero!!)
Ik heb een vriend van mij die hem ook een held vindt. Hij studeert nu sinds een paar jaar in Amsterdam. Gaat nooit naar colleges en gaat alleen maar uit en rookt de hele dag. Neukt ook alles wat los en vast zit.
Ik heb een vriend van mij die hem ook een held vindt. Hij studeert nu sinds een paar jaar in Amsterdam. Gaat nooit naar colleges en gaat alleen maar uit en rookt de hele dag. Neukt ook alles wat los en vast zit.
Mss moet ie begrijpen dat het een fictief persoon is Maar het is zo'n brilante anti-held!
Heb een Walking Dead marathon gehouden. Eigenlijk best een goede serie. Komt traag op gang. Er zitten een paar afleveringen tussen die een martelgang zijn. Maar voor de rest entertainment.
heb alle seizoenen van breaking bad in 1 week uitgezien, die serie is echt epic. Ik heb alle afleveringen van dexter gezien ook een harde serie en ik heb prison break gezien wat ik echt een klote serie vond. Ik ben nu bezig met seizoen 2 van the wire, is ook een goede serie en komt heel realistisch over.
Heb een Walking Dead marathon gehouden. Eigenlijk best een goede serie. Komt traag op gang. Er zitten een paar afleveringen tussen die een martelgang zijn. Maar voor de rest entertainment.
Haha, toch nog another crack at it ? Seizoen1 is niet heel vet nee, daarna is t prima
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment