TV Series

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Prison break echt een goede inderdaad.
    Ben hem nu aan het volgen, zit in seizoen 3.
    Soms is hij wel wat langdradig.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
      Prison break echt een goede inderdaad.
      Ben hem nu aan het volgen, zit in seizoen 3.
      Soms is hij wel wat langdradig.
      Seizoen 1 is echt top, daarna wordt het bijna per aflevering minder
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Dames en heren, als u mij allen het genoegen zou willen doen het Meldpunt Discriminatie Internet te verwittigen van mevrouw/meneer zijn racistische uitlatingen, gaarne. We hebben een beter lid hier beboet gezien voor minder, dus deze gun ik het van harte.

@ Evi
        Ik ben benieuwd of je een boete op de mat krijgt. Heb je account afgeschermd, je wachtwoord en emailadres veranderd en je even een ban gegeven zodat je niet meer in kunt loggen. Mocht het MID de zaak opnemen, ben je ervan verzekerd dat ik alle medewerking zal verlenen.

Groetjes,
        Last edited by GeneralIx; 23-12-2012, 15:49.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oh trouwens Suits is ook écht een topserie!!

Comment

@ Pescatore, jij noemt The Shield goed en niet buitencategorie...n00b. Beste serie ooit man :P
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
              @ Pescatore, jij noemt The Shield goed en niet buitencategorie...n00b. Beste serie ooit man :P
              Vind het een prima serie-tje, maar not even close too dingen die ik zelf in buitencategorie had imho. The Shield verhoudt zich tegen bijv Soprano's als een donkey vs a racehorse zoals de Engelsen dat zo prachtig zeggen

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Enfin:

Band of Brothers (moets ff door het begin heen tbh)
                Californication (Hank Moody is mijn alltime hero!!)

Ik heb een vriend van mij die hem ook een held vindt. Hij studeert nu sinds een paar jaar in Amsterdam. Gaat nooit naar colleges en gaat alleen maar uit en rookt de hele dag. Neukt ook alles wat los en vast zit.
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                  Ik heb een vriend van mij die hem ook een held vindt. Hij studeert nu sinds een paar jaar in Amsterdam. Gaat nooit naar colleges en gaat alleen maar uit en rookt de hele dag. Neukt ook alles wat los en vast zit.
                  Mss moet ie begrijpen dat het een fictief persoon is Maar het is zo'n brilante anti-held!

Californication - Hank researching Lew - YouTube

... "Who put's a bush there?!"

Comment

Mss moet ie begrijpen dat het een fictief persoon is Maar het is zo'n brilante anti-held!

Californication - Hank researching Lew - YouTube

... "Who put's a bush there?!"
                    Ja klopt. Echt een bazenserie. Weet jij wanneer seizoen 6 komt?
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                      Ja klopt. Echt een bazenserie. Weet jij wanneer seizoen 6 komt?
                      Californication (a Titles & Air Dates Guide)

Comment

Heb een Walking Dead marathon gehouden. Eigenlijk best een goede serie. Komt traag op gang. Er zitten een paar afleveringen tussen die een martelgang zijn. Maar voor de rest entertainment.

Comment

heb alle seizoenen van breaking bad in 1 week uitgezien, die serie is echt epic. Ik heb alle afleveringen van dexter gezien ook een harde serie en ik heb prison break gezien wat ik echt een klote serie vond. Ik ben nu bezig met seizoen 2 van the wire, is ook een goede serie en komt heel realistisch over.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Heb een Walking Dead marathon gehouden. Eigenlijk best een goede serie. Komt traag op gang. Er zitten een paar afleveringen tussen die een martelgang zijn. Maar voor de rest entertainment.
                            Haha, toch nog another crack at it ? Seizoen1 is niet heel vet nee, daarna is t prima

Comment

Haha, toch nog another crack at it ? Seizoen1 is niet heel vet nee, daarna is t prima
                              Seizoen 2 was wel eerdig met dat epic gevecht op het eind om de boerderij te verdedigen. Seizoen 3 vind ik wazig.

Comment

Spartacus weer begonnen 1e aflvering goed los meteen
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X