Het verval in BB?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Dat doen veel forumgebruikers ook door vooroordelen te bevestigen
    Mss is het percentage mensen die deze vooroordelen bevestigen wel dusdanig hoog over het hele spectrum krachtsporters gezien dat het geen vooroordelen zijn. Ik weet het niet hoor, maar het percentage klapmaggolen is wel vrij hoog. Lastig meetbaar natuurlijk. Ik vind dat op fora meestal nog wel meevallen. Zijn vaker mensen die er wel wat bewuster mee bezig zijn, of ze het goed aanpakken is een ander verhaal / discussie.

Het is wel jammer voor het deel van de mensen dat gewoon gezond, gericht en goed bezig is. Maar het zij zo.
    Last edited by pescatore; 04-12-2012, 09:20.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
      Heeft onze sport ooit een goede naam gehad dan?

Verder vind ik die stukken stront van synthol freaks er ook niet in thuis horen voor de duidelijkheid!

Heb je gelijk in inderdaad
      “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

Heeft onze sport ooit een goede naam gehad dan?

Verder vind ik die stukken stront van synthol freaks er ook niet in thuis horen voor de duidelijkheid!
        Ja dat heeft het, daarom is het zo groots geworden, mede door het internet heeft het veel retards op de fora aangetrokken die door het gewoon maken van gebruik veel schade gaf/geeft.
        Dit forum is daar erg mild in, je hebt hooguit een schifting van natural of gebruiker maar ik lees weinig onzinnige aas topics zoals op dbb om maar wat te noemen.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
          Ja dat heeft het, daarom is het zo groots geworden, mede door het internet heeft het veel retards op de fora aangetrokken die door het gewoon maken van gebruik veel schade gaf/geeft.
          Dit forum is daar erg mild in, je hebt hooguit een schifting van natural of gebruiker maar ik lees weinig onzinnige aas topics zoals op dbb om maar wat te noemen.
          Kom op Robbie... BB een goede naam?
          Denk dat jij meer doelt op het health fitness gebeuren het echte BB heeft in mijn beleving nooit echt een goede naam gehad. Het is niet voor niets dat de health gyms met sauna's, led schermen en de nieuwste shit uit de grond gestamd worden. De echte beuk hokken met oud ijzer verdwijnen langzaam maar zeker omdat er steeds minder vraag naar is. Toevallig hoorde ik dat de gym waar ik train ook te koop staat naar 30 jaar. Als deze verkocht wordt wat denk je dat er in komt? iig geen dumbbells tot 60kg en squat racken dat kan ik je verzekeren.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Helemaal mee eens

Helaas bestaat er nog steeds erg veel verwarring over training en voeding.
            Hier gebruiken zowel fitness/ BB magazines en supplement bedrijven gretig gebruik van om deze hele industrie uit te melken.
            Het ideaal beeld wat door dit soort bedrijven vaak wordt gegeven zijn meestal zware gebruikers.
            Een vertekend beeld en brengt helaas jonge mensen zoals deze jongen tot dit soort waanzin.

Comment

Denk dat jij meer doelt op het health fitness gebeuren het echte BB heeft in mijn beleving nooit echt een goede naam gehad. Het is niet voor niets dat de health gyms met sauna's, led schermen en de nieuwste shit uit de grond gestamd worden. De echte beuk hokken met oud ijzer verdwijnen langzaam maar zeker omdat er steeds minder vraag naar is. Toevallig hoorde ik dat de gym waar ik train ook te koop staat naar 30 jaar. Als deze verkocht wordt wat denk je dat er in komt? iig geen dumbbells tot 60kg en squat racken dat kan ik je verzekeren.

Het heeft een goede naam gehad zeg niet dat het dat nu heeft, nu heeft het idd een rotnaam.
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Als jij het zegt Robbie dan geloof ik het wel maar wanneer was dat dan ongeveer? Misschien was ik nog wat te jong of in die tijd niet zo mee bezig. Ben nu 30 en train ongeveer een jaar of 8. Jij bent er natuurlijk al wat langer mee bezig.
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Wtf ziet die eruit dan maar geen "spierballen"

Comment

Denk dat het probleem idd het internet is, jongetjes van 16 jaar willen die grote borst of die dikke biceps ( hoe vaak komt de vraag wel niet voorbij) , ze gaan trainen en na een 4 maand nemen de beginnersgains af

ze openen hierop een topic over eiwit shit en creatine of PWo's, daar krijgen ze dan weer de info dingen met hun voeding , training en rust te doen.
                    Maar op de site's van de supps staan allemaal hele brede kerels die ook een x creatine gehad hebben en zo groot zijn geworden dus het kindje besteld alsnog eiwit, casseine , pwo's en crea etc..

Ze merken dat het geen kloten helpt en dus gaan ze op zoek naar t betere spul, allemaal via internet te vinden en redelijk goedkoop ( goedkoop = duurkoop ) ze bestellen wat van die shit en gaan er zo mee aan de slag zonder te weten wat het met je kan / gaat doen/t !

3 jaar later liggen ze ergens dood te gaan of weet ik veel wat en heeft de bodybuilding het gedaan

Nu lijkt het of alleen de jonge AAS gebruiker het verpest, dat is niet zo , ook naturels kunnen er wat van

Comment

'Popeye' weer geschrapt uit Guinness Book of Records - DutchBodybuilding.com forum

'Popeye' weer geschrapt uit Guinness Book of Records | Opmerkelijk | NU.nl - Voor het laatste nieuws

wel lol, synthol implantaten noemen.
                      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by yvar View Post
                        ben ik met je eens maar forum kan je niet met een media hype als het guiness book of records vergelijken vind ik dan wel weer....
                        media hype? Als dit topic niet geopend was, hoe groot was dan de kans dat je erin keek? Weinig mensen die weten wat erin staat lijkt me
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                          Mss is het percentage mensen die deze vooroordelen bevestigen wel dusdanig hoog over het hele spectrum krachtsporters gezien dat het geen vooroordelen zijn. Ik weet het niet hoor, maar het percentage klapmaggolen is wel vrij hoog. Lastig meetbaar natuurlijk. Ik vind dat op fora meestal nog wel meevallen. Zijn vaker mensen die er wel wat bewuster mee bezig zijn, of ze het goed aanpakken is een ander verhaal / discussie.

Het is wel jammer voor het deel van de mensen dat gewoon gezond, gericht en goed bezig is. Maar het zij zo.
                          vooroordelen komen niet uit de lucht vallen nee. Maar wou je nu zeggen dat menig vooroordeel door jou gezien wordt als een feit? Dat is dan wel weer het andere uiterste
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

De enige persoon die zich popeye mag noemen is deze duitse armworstelaar

Bodybuilding heeft een slechte naam gekregen ja. Jammer dat ik niet 25 jaar geleden ben geboren in de frank zane en arnold periode. Ik ben het volledig met Hooligan eens. Er zijn zoveel figuren die gwn biceps en borst gwn pompe guwoon creatine en shakes neme jonge eiwitten man ijzer pompen. Zo'n gasten heb ik een hekel aan. In het weekend staan ze zich weer vol te zuipen en vreten. Het enige dat ze doen is allemaal dingen gebruiken waar ze geen verstand van hebben. Voeding en rust is voor hen te hoog gegrepen
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Mijn gym heeft squat racks, dumbbell tot 70 kg en opent binnenkort waarschijnlijk een 2e filiaal gewoon goede marketting, sommige reizen 6x per week 30 km op en neer om er te kunnen trainen- eigenaar zelf is 120 kilo massa en trainen veel (wedstrijd) bb'ers.

Maar is inderdaad erg triest, zie zelf't liefst een garagebox met db's, power rack en flink wat gewichten al die kut apparaten.

Comment

Ik vraag me oprecht af waarom hij Popeye wordt genoemd.
                                Purist
                                Verzuren zonder kuren
                                ...ilse weet alles...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X